PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie a wychowawczy

  • 1. Data: 2005-06-27 11:04:48
    Temat: Wypowiedzenie a wychowawczy
    Od: "Monika" <s...@w...pl>

    Witam,
    Czy pracodawca moze wypowiedziec umowe w czasie trwania urlopu
    wychowawczego (- teoretycznie nie, ale czy sa jakies wyjatki.)?
    Wychowawczy wziełam na razie na rok. Czy pracodawca na moja prosbe jest
    zobowiazany do przedłużenia mi tego urlopu, czy może odmówic?

    Za wszelkie info dzięki
    Monika

  • 2. Data: 2005-06-29 06:35:33
    Temat: Re: Wypowiedzenie a wychowawczy
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Mon, 27 Jun 2005 13:04:48 +0200, na pl.praca.dyskusje, Monika napisał(a):

    > Witam,
    > Czy pracodawca moze wypowiedziec umowe w czasie trwania urlopu
    > wychowawczego (- teoretycznie nie, ale czy sa jakies wyjatki.)?
    Z winy pracownika, lub z powodu likwidacji przedsiębiorstwa.

    Czy pracodawca na moja prosbe jest
    > zobowiazany do przedłużenia mi tego urlopu
    Tak, ale pamiętaj o miesięcznym wyprzedzeniu.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 3. Data: 2005-06-29 12:51:53