PracaGrupypl.praca.dyskusje › taryfikator płacowy

  • 1. Data: 2002-07-10 09:38:07
    Temat: taryfikator płacowy
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Szukam porady

    Co sądzicie o sytuacji gdy wynagrodzenie jest niższe niż przewiduje to
    taryfikator płacowy dla danego stanowiska. W firmie mówią, że jest trudna
    sytuacja itp. Czy to jest w porządku?

  • 2. Data: 2002-07-10 09:50:41
    Temat: Re: taryfikator płacowy
    Od: DDCom <p...@p...fm>

    narazie wci?? pracodawcy wykorzystuj? moje
    > talenty i zlecaj? prace w ramach umowy o dzie?o - a jak wiadomo -
    > ubezpiecze? z tego ?adnych nie ma ;-(.
    >
    > GL

    Witam,
    wybacz, ale skoro ciagle tak cie wykorzystuja na umowe o dzielo, to
    sadze, ze pieniadze z tego sa i sam mozesz sobie placic za ten zus, a
    jak ci tego malo, to i na III filar - prawo tego przeciez nie zabrania?
    :)

    pozdrowka
    Pumcia (tez na umowie o dzielo)

  • 3. Data: 2002-07-10 10:33:45
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    <g...@p...onet.pl> wrote in message
    > Szukam porady
    >
    > Co sądzicie o sytuacji gdy wynagrodzenie jest niższe niż przewiduje to
    > taryfikator płacowy dla danego stanowiska. W firmie mówią, że jest trudna
    > sytuacja itp. Czy to jest w porządku?

    Podaj namiary na taki taryfikator ?!

    CU Janet,

    ps.: to bedzie niezla sciama jak takie cos opublikuja publicznie

  • 4. Data: 2002-07-10 10:52:36
    Od: GL <grendel@REMOVE_THIS.go2.pl>

    On 10 Jul 2002 11:38:07 +0200, <g...@p...onet.pl> wrote:

    >Szukam porady
    >
    >Co sądzicie o sytuacji gdy wynagrodzenie jest niższe niż przewiduje to
    >taryfikator płacowy dla danego stanowiska. W firmie mówią, że jest trudna
    >sytuacja itp. Czy to jest w porządku?

    Wszystko jest w porządku, jeśli wszyscy pracownicy dostali po pensji,
    gdy sytuacja firmy jest niepewna. Znam wiele przypadków, gdzie usilne
    ukrywanie stanu finansów firmy zakończyło się kompletnym bankructwem i
    wszyscy pracownicy wylądowali na bruku. Dopóki pracodawca płaci Ci
    Zus, to wszystko jest w porządku, moim zdaniem. Wiele bym dał, żeby
    móc mieć ubezpieczenie - narazie wciąż pracodawcy wykorzystują moje
    talenty i zlecają prace w ramach umowy o dzieło - a jak wiadomo -
    ubezpieczeń z tego żadnych nie ma ;-(.

    GL

  • 5. Data: 2002-07-10 14:44:39
    Temat: Re: taryfikator p?acowy
    Od: GL <grendel@REMOVE_THIS.go2.pl>

    On Wed, 10 Jul 2002 11:50:41 +0200, DDCom <p...@p...fm> wrote:

    >wybacz, ale skoro ciagle tak cie wykorzystuja na umowe o dzielo, to
    >sadze, ze pieniadze z tego sa i sam mozesz sobie placic za ten zus,

    tak, ale samodzielne opłacanie składki na kasy chorych (bo tylko o to
    mi chodzi - na emeryturę w tym kraju nie liczę) to 170zł przy
    honorariach śrenio/miesiąc 1200-1400 zł. Taka kwota ledwo wystarcza na
    życie

    >jak ci tego malo, to i na III filar - prawo tego przeciez nie zabrania?

    Tak, jeszcze może IV i V... więcej realizmu kolego..

    GL

  • 6. Data: 2002-07-11 10:44:42
    Od: DDCom <p...@p...fm>

    > Tak, jeszcze mo?e IV i V... wi?cej realizmu kolego..
    >
    > GL

    O! moja plciowosc poczula sie urazona! :))
    Poza tym jestem realistka... realistka zarabiajaca pieniadze dzieki
    wlasnej mobilnosci, a nie kwekajaca, ze kasy ciagle za malo, a
    pracodawcy sa "be" :)

    Pozdrowka
    Pumcia (ktora czuje, ze zaraz spadna na nia gromy) :)

  • 7. Data: 2002-07-11 12:21:06
    Od: "Iwona" <i...@w...pl>

    miliony ludzi w Polsce żyją za jeszcze mniej i nikt nie pyta się czy stać
    ich na ZUS :)))
    Użytkownik GL <grendel@REMOVE_THIS.go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@4...com..
    .

  • 8. Data: 2002-07-11 12:41:23
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Wed, 10 Jul 2002 16:44:39 +0200, GL <grendel@REMOVE_THIS.go2.pl>
    wrote:

    >honorariach śrenio/miesiąc 1200-1400 zł. Taka kwota ledwo wystarcza na
    >życie

    Ale tu wszyscy rozpuszczeni jak dziadowskie bicze. Zaręczam Ci że w
    Polsce za mniejsze kwoty muszą utrzymać się 3-4 osobowe rodziny.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa