PracaGrupypl.praca.dyskusje › nitroclics-czy to oszustwo?co z telepraca

  • 1. Data: 2002-07-09 21:45:42
    Temat: nitroclics-czy to oszustwo?co z telepraca
    Od: <a...@p...onet.pl>

    dzien dobry,
    pelno jest ofert o zarabianiu w internecie.czy wiecie cos o ofertach typu
    nitroclics,zarabiaj na sms itp.czy macie jakies doswiadczenia?
    czy ktos faktycznie zarobil te 500$.czy w ogole mozna zarabiac uczciwie przez
    internet.oczywiscie jesli nie jest sie programista czy projektantem www itp.
    jak wyglada telepraca w polsce.bo chyba tylko sie o niej mowi i nic poza tym
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-07-09 21:58:41
    Temat: Re: nitroclics-czy to oszustwo?co z telepraca
    Od: "RobertR" <r...@p...pl>

    > dzien dobry,
    > pelno jest ofert o zarabianiu w internecie.czy wiecie cos o ofertach typu
    > nitroclics,zarabiaj na sms itp.czy macie jakies doswiadczenia?

    odpusc sobie, szkoda czasu...
    --
    pozdro
    robert r

  • 3. Data: 2002-07-10 11:45:12
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisal:

    > pelno jest ofert o zarabianiu w internecie.(...)
    > zarabiaj na sms itp. (...) czy ktos faktycznie zarobil te
    > 500$.

    A jak myslisz? Gdyby faktycznie sie dalo to ludzie nic tylko by klikali i
    smsy odbierali.

    pozdrawiam
    Greg

  • 4. Data: 2002-07-10 20:46:26
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Odpuscc sobie bo się tylko nadziubiesz i tylko tyle twojego.
    Legenda chodzi po tej grupie i głosi , że pare lat temu był taki jeden
    który podobno widział czek ale na 50 dolarów.Ale mówią ,że p.Legenda
    jest głupi i ma żółte papiery.

  • 5. Data: 2002-07-11 07:38:54
    Od: "pcblue" <p...@t...pl>

    zapraszam na strone
    http://www.gptboycott.com/programs/Nitroclicks.shtml
    Użytkownik bubu <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:agi6fc$f77$...@n...tpi.pl...

  • 6. Data: 2002-07-11 09:26:51
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > zapraszam na strone
    > http://www.gptboycott.com/programs/Nitroclicks.shtml

    Tia.....a mi kiedys przyslano ulotke ze zdjeciem ziuty kowalskeij, przed i po
    schudnieciu o 30 kg w 3 tygodnie dzieki cudownym ziolkom

    Krzysztof

  • 7. Data: 2002-07-11 11:04:25
    Od: "pcblue" <p...@t...pl>

    i jaki z tego wniosek

    Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...

  • 8. Data: 2002-07-11 11:34:47
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkownik "pcblue" napisal:

    > i jaki z tego wniosek

    Nie nalezy wierzyc we wszystko co sie widzi po oczka czasem figle plataja.

    BTW - tnij zbedne cytaty i odpowiadaj pod nimi - to ulatwia innym
    czytanie.

    pozdrawiam
    Greg

  • 9. Data: 2002-07-12 06:13:40
    Od: "pcblue" <p...@t...pl>

    > BTW - tnij zbedne cytaty i odpowiadaj pod nimi - to ulatwia innym
    > czytanie.

    ok

  • 10. Data: 2002-07-14 23:29:39
    Od: "RobertR" <r...@p...pl>

    Użytkownik "Greg" <o...@f...sos.com.pl> napisał w wiadomości

    > Nie nalezy wierzyc we wszystko co sie widzi po oczka czasem figle plataja.

    co do wierzenia w to co sie widzi to polecam
    http://siec.republika.pl/pliki_kru/iluzje.htm
    sorki za offtopic, tak mi sie jakos skojazylo ;))
    --
    pozdro
    robert r