PracaGrupypl.praca.dyskusje › Z Big Brothera do samorządu

  • 1. Data: 2002-07-09 23:03:28
    Temat: Z Big Brothera do samorządu
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Z Big Brothera do samorządu
    Klaudiusz Sevkovic chce być radnym

    więcej
    http://www.wirtualnemedia.pl

  • 2. Data: 2002-07-09 23:26:20
    Temat: Re: Z Big Brothera do samorządu
    Od: "Yattaman" <y...@a...net.pl>

    news:0b24.000005d4.3d2b6bbe@newsgate.onet.pl...
    > Z Big Brothera do samorządu
    > Klaudiusz Sevkovic chce być radnym

    A po co ty, kurna wafel, tak spamujesz po wszystkich grupach ?
    Nie myśl, ze jak przez bramkę onetową napiszesz, to nie będę wiedział,
    ze jesteś z Gdańska...
    Teraz tylko mail do abuse i przyjdzie list polecony z niebieskim logo...

    --
    Y.

  • 3. Data: 2002-07-10 07:20:08
    Od: "JarQ" <j...@p...onet.pl>

    I co ze mu jakis tam list przyjdzie posadza go za to ???
    a moze odrazu go na ciezkie przymusowe roboty wywioza???
    Ja proponuje tak kopalnie uranu co ty na to ?

    :)))))))))))))))))))))
    Pzdr.
    Jarq

  • 4. Data: 2002-07-10 08:23:56
    Od: "Yattaman" <y...@a...net.pl>

    Użytkownik "JarQ" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > I co ze mu jakis tam list przyjdzie posadza go za to ???
    > a moze odrazu go na ciezkie przymusowe roboty wywioza???
    > Ja proponuje tak kopalnie uranu co ty na to ?

    Wystarczy, gdy za spamowanie wysprząta dokładnie dworcowe kible na
    małych stacyjkach ;-)))))
    Praca to IMHO uczciwa ;-) Tylko, czy lekka, łatwa i przyjemna ... ;-)))

    --
    Y.