PracaGrupypl.praca.dyskusje › strona

  • 1. Data: 2003-05-13 17:52:37
    Temat: strona
    Od: "randkuj" <r...@o...pl>

    zrobie dowlona strone cena 20zl
    r...@o...pl

  • 2. Data: 2003-05-13 18:01:43
    Temat: Re: strona
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    On 13 maj 2003, you wrote in pl.praca.dyskusje:

    > zrobie dowlona strone cena 20zl
    > r...@o...pl

    Poprosze f-re VAT ;-)
    A tak w ogole - nie wiesz, ze to nie grupa reklamowa ?

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-05-13 21:35:29
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    randkuj <r...@o...pl> zapodał(-a):
    > zrobie dowlona strone cena 20zl
    > r...@o...pl

    PHP + JavaScript, baza danych w MySQL + obrabianie grafiki (będzie
    potrzebna wstawka w FLASH), edycja
    tekstu... Zaraz pakuje dane (jakieś 40MB) i przesyłam.

    ps. mam nadzieję, że do końca tygodnia się uwiniesz - wtedy
    będzie premia 5zl.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 4. Data: 2003-05-14 01:07:06
    Od: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl>

    Użytkownik "randkuj" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > zrobie dowlona strone cena 20zl
    > r...@o...pl

    Spoko, podaj NIP, adres, wystaw fakturkę i przedstaw licencje na używane
    oprogranowanie. Chciałbym zamówić system zawierania transakcji drogą
    elektroniczą,. Technologia: servlety Java, mamy WebSphere, więc z testami
    nie będzie problemów. To co? 20 PLN?

    --
    ++ Michał Gancarski ++
    ++ w...@e...org.pl ++

  • 5. Data: 2003-05-14 09:44:45
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Użytkownik "randkuj" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > zrobie dowlona strone cena 20zl
    > r...@o...pl

    Może pokaż jakies przykłady tego, co jesteś w stanie zrobić za 20 zł ;)

  • 6. Data: 2003-05-14 11:12:42
    Od: "neuter" <n...@N...gazeta.pl>

    > Może pokaż jakies przykłady tego, co jesteś w stanie zrobić za 20 zł ;)

    jednym słowem kolejny kretyn, który czeka na leszczy. Po co im te maile tego
    nie qmam? handlują nimi? w jakieś łańcuszki się bawią? bo przecież takie
    ogłosznie to klasyczne łowienie adresów mailowych.. odpisz takiemu to zaczną
    ci przysyłać jakieś faking ogłoszenia o nowych mazidłach do twarzy albo
    propozycjach przejęcia fortuny wujka z Wenezueli...
    na pl.praca.szukana kolejna moda - wstawianie ofert pracy albo ustawianie
    daty postu na 23.59 żeby tylko ogłoszenie takiego pajaca było codziennie na
    górze. Już mnie qrwica bierze, co za kraj.. Tu się nie da nie-kominować..
    No, to sobie ulżyłem :)

  • 7. Data: 2003-05-14 12:39:58
    Od: Dawid <t...@p...pl>

    > Poprosze f-re VAT ;-)
    > A tak w ogole - nie wiesz, ze to nie grupa reklamowa ?
    >
    > W.

    BUahahahahahaha
    no nie to juz taki damping ze chyba fikne!
    sie koles urwal

    d.

  • 8. Data: 2003-05-14 18:27:34
    Od: Robert Drozd <r...@s...wawSPAMPRECZ.pl>

    Stało się to Wed, 14 May 2003 14:39:58 +0200, gdy Dawid
    <t...@p...pl> napisał:

    >BUahahahahahaha
    >no nie to juz taki damping ze chyba fikne!
    >sie koles urwal

    Eee tam dumping. Już jakieś 4 lata temu na pl.comp.www regularnie
    pojawiał się niejaki Flacha, który oferował robienie stron za friko - bo
    to jego hobby było.

    (trzeba dodać, że zdaje się, wyszedł później na ludzi)

    pzdr
    Robert

  • 9. Data: 2003-05-15 07:45:05
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Dawid <t...@p...pl> wrote in news:BAE805BD.27D9%trzybeo@plusnet.pl:

    /ciach.../

    > BUahahahahahaha
    > no nie to juz taki damping ze chyba fikne!
    > sie koles urwal

    Pewnie zabraklo im w akademiku na pol litra :-)

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 10. Data: 2003-05-21 21:03:12
    Temat: Odp: strona
    Od: "Andrzej Olszewski" <a...@d...pl>

    Zrobie strone i zaplace zleceniodawcy.