PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sezonowa praca podobna do...

  • 1. Data: 2003-05-13 17:46:10
    Temat: Sezonowa praca podobna do...
    Od: "Adam Klimczyk" <spamak@wp._NOSPAM_pl>

    ... tej z: http://pracaholland.bls.pl/ . Firma ta wymaga od pracownikow
    niemieckiego paszportu lub paszportu Unii co stanowi dla mnie pewna
    bariere. Nie znacie innych firm oferujacych prace na podobnych warunkach?
    Bardzo bym prosil o jakies adresy internetowe badz standardowe.

    Na tej stronce wyczywalem tez, ze:
    "W Holandii jest możliwość, aby Polacy z niemieckimi paszportami lub
    paszportami U.E. mogli legalnie pracować"
    Czy mam rozumiec ze Ci, ktorzy takowego paszportu nie posiadaja, legalnie
    pracowac nie moga? Bo jezeli tak, to prosze nie odpowiadac na pierwsza
    czesc postu :|.

    --
    ---
    Pozdrawiam - Adam Klimczyk