PracaGrupypl.praca.dyskusje › Assesment - Czy ktoś ma informcję na temat tej formy rekrutacji?

  • 1. Data: 2003-05-13 18:45:06
    Temat: Assesment - Czy ktoś ma informcję na temat tej formy rekrutacji?
    Od: "Doktor Burski" <d...@u...op.pl>

    Startuję do pracy na stanowisko handlowca w dużej firmie finansowej.
    Ostatecznym egzaminem ma być test psychologiczny robiony przez firmę
    zewnętrzną
    (assesment - nie jestem pewny pisowni). Czy ktoś coś wie na temat takiego
    testu. Może gdzieś w internecie są informacje na ten temat (np. zadawane
    pytania).
    Za wszelkie informacje z góry dziekuję.

    --
    Wytnij wstawkę antyspamową z adresu.

    Pozdrawiam
    Doktor Burski

  • 2. Data: 2003-05-13 20:35:49
    Od: "Janek" <t...@p...onet.pl>

    AC to forma testu na zachowanie się w grupie czyli testy grupowe. 6 do 12
    uczetników wykonuje w ciągu dnia/dni różne zadania - obserwują ich
    przełożeni, psychologowie, specjaliści z działu kadr itd.
    Sprawdzane są kompetencje zawodowe oraz interpersonalne m.in. talent
    organizacyjny, odporność na stres i obciążenia, siła przebicia.
    Typowymi zdaniami są różnego rodzaju ćwiczenia, dyskusje w grupach,
    indywidualne prezentacje, gry symulacyjne czy strategiczne. Istotny jest nie
    tylko sam temat lecz także sposób w jaki się zachowujesZ w grupie.
    To tak w skrócie.

    --
    Tomasz Janczewski

  • 3. Data: 2003-05-13 21:33:33
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Doktor Burski <d...@u...op.pl> zapodał(-a):
> [...]
    > testu. Może gdzieś w internecie są informacje na ten temat (np. zadawane

    Ogólnie możesz dostać jakieś zadanie - praca w grupie.
    Typowe jakie znam (rekrutacje w org. studenckiej na praktyki) to budowanie
    czegoś (z dostarczonych materiałów) - np. dostajesz słomki, folie, gumki
    i masz zrobić urządzenie, które umożliwi uchronienie jajka przed stłuczeniem
    (po zrzuceniu z wysokości 2 metrów).

    Jesteś wtedy obserwowany - jakie masz preferencje, zdolności (lider,
    typowy 'robol'; jak pracujesz w grupie, jak reagujesz na stres itd.).

    Możesz też zostać poproszony o zrobienie jakiejś prezentacji w kilka minut
    (np. wykonanego urządzenia i zareklamowanie go...).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 4. Data: 2003-05-14 12:33:23
    Od: jw <d...@n...poczta.fm>

> [...]
    > i masz zrobić urządzenie, które umożliwi uchronienie jajka przed stłuczeniem

    ciekawe czy Adam Słodowy wypadł by dobrze na takim tescie