PracaGrupypl.praca.dyskusje › rzobieżność pomiędzy p.p.s i p.p.o

  • 1. Data: 2011-07-20 17:44:02
    Temat: rzobieżność pomiędzy p.p.s i p.p.o
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Fajnie jest popatrzeć na rozbieżność w treści obydwu tych grup: Jakiej pracy
    ludzie poszukują (choćby to byli w większości ludzie z Legnicy) a jaka jest
    im oferowana. Obydwie grupy mają te same korzenie a wydają się być
    adresowane do zupełnie innych segmentów rynku. Mój wniosek jest taki, że
    grupy pl.praca.szukana nie czytają pracodawcy, a pl.praca.oferowana nie
    czytają osoby poszukujące pracy. Może je zlikwidować po cholerę komu zbędne
    byty choćby były tylko wirtualne
    --
    Jackare

  • 2. Data: 2011-07-20 23:26:12
    Temat: Re: rzobieżność pomiędzy p.p.s i p.p.o
    Od: Szary <k...@w...pl>

    On 20 Lip, 19:44, "Jackare" <1...@1...tralala.com> wrote:
> [...]
    > czytają osoby poszukujące pracy. Może je zlikwidować po cholerę komu zbędne

    To raczej wynika z faktu, że dużo jest pracy takiej, gdzie nie ma
    chętnych (albo psoiadajacych umiejętności) a z rugiej storny wielu
    ludzi ma populanrne umijeetności, a pracy takiej jest już znacznie
    mniej i chęntnych do niej można znaleźć prawie wszędzie.

  • 3. Data: 2011-07-21 12:43:31
    Od: kołcz <k...@c...com>

    Użytkownik "Jackare" <1...@1...tralala.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > pl.praca.oferowana nie czytają osoby poszukujące pracy. Może je
    > zlikwidować po cholerę komu zbędne byty choćby były tylko wirtualne

    Albo z tego, że PUPy są do dupy. W normalnej sytuacji powinon być tak:
    jest zapotrzebowania na jakichś specjalistwów, ale brak fachowców, to
    szkolimy ludzi w tej dziedzinie, niech się przekwalifikują. Tymczasem
    choćbyś się zesrał, to np jako politolog nie masz szans na kurs
    spawacza*

    *przykład teoretyczny, abstrakcyjny

  • 4. Data: 2011-07-22 05:56:47
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "kołcz" <k...@c...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest zapotrzebowania na jakichś specjalistwów, ale brak fachowców, to
    > szkolimy ludzi w tej dziedzinie, niech się przekwalifikują.
    ale zauważ że istenienie bezrobocia jest w pewnym sensie w interesie urzędów
    pracy. Gdyby nie było bezrobocia tabuny panienek i starych bab zatrudnionych
    w UPach starciłyby pracę

  • 5. Data: 2011-07-22 11:22:34
    Od: kołcz <k...@c...com>

> [...]
    > ale zauważ że istenienie bezrobocia jest w pewnym sensie w interesie
    > urzędów pracy. Gdyby nie było bezrobocia tabuny panienek i starych bab

    W Polsce jest ogólnie przerost biurokracji, gdyby "przewietrzyć"
    wszystkie urzędy znów sporo wzrosłoby bezrobocie.

  • 6. Data: 2011-09-22 17:27:59
    Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Jackare napisał:
> [...]
    > pl.praca.oferowana nie czytają osoby poszukujące pracy. Może je
    > zlikwidować po cholerę komu zbędne byty choćby były tylko wirtualne

    Nie, nie, nie!
    Jakby praca oferowana była tożsama z poszukiwaną, to by dopiero
    znaczyło, że nikt tych ofert nie czyta!

    Człowiek widzi fajne oferty - to już się nie ogłasza. To samo z
    pracodawcą. Może tak być?

    Pozdrawiam,
    MAG