PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kilka razy zmieniałem prace. Jakie wytłumaczenie?

  • 1. Data: 2011-07-21 18:19:24
    Temat: Kilka razy zmieniałem prace. Jakie wytłumaczenie?
    Od: "dorato" <b...@k...com>

    Jakie sensowne wytłumaczenie podać na powód zmiany prac, bo juz kilka razy
    zmieniałem pracę. Czy potencjalny pracodawca może wypytywać o mnie moich
    poprzednich pracodawców bez uprzedzenia mnie? Czy istnieje jakiś sposób
    wystawiania opinii ludziom bez ich wiedzy?

  • 2. Data: 2011-07-21 19:15:25
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > poprzednich pracodawców bez uprzedzenia mnie? Czy istnieje jakiś sposób
    > wystawiania opinii ludziom bez ich wiedzy?

    jasne że tak, to się nazywa "kumple"...

  • 3. Data: 2011-07-21 19:59:57
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-07-21 20:19, dorato pisze:
    > Jakie sensowne wytłumaczenie podać na powód zmiany prac, bo juz kilka razy
    > zmieniałem pracę.

    Prawda zbyt bolesna? Zmieniałeś pracę bo musiałeś (zwalniali Cię)?

  • 4. Data: 2011-07-22 06:26:36
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    dorato wrote:

    > Jakie sensowne wytłumaczenie podać na powód zmiany prac, bo juz kilka
    > razy zmieniałem pracę.

    Wprawdzie ostatnio na rozmowach bywam incydentalnie i głównie w celach
    kontroli rynku,
    ale pamiętam, że najgorsze wrażenie robiła prawdziwa odpowiedź, że zmieniłem
    pracę,
    bo płaca nie wzrastała i inni proponowali więcej. Powymyślać musisz zatem na
    tę okazję
    takie historie, że nie pasował Ci dojazd, że firma się rozwijała nie w tym
    kierunku,
    że cos tam nie pasowało do Twoich zawodowych kwalifikacji itd.
    No i na bieżącą sytuację też musisz mieć coś przygotowane, bo przecież
    zapytają Cię
    dlaczego teraz chcesz zmienić.

  • 5. Data: 2011-07-22 13:10:01
    Od: kołcz <k...@c...com>

    Użytkownik "dorato" <b...@k...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > mnie moich poprzednich pracodawców bez uprzedzenia mnie? Czy istnieje
    > jakiś sposób wystawiania opinii ludziom bez ich wiedzy?

    Powiedz prawdę: szybko się nudzisz i potrzebujesz wyzwań.