PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nokia Siemens Networks Wrocław

  • 1. Data: 2011-07-18 19:00:22
    Temat: Nokia Siemens Networks Wrocław
    Od: Łukasz Hydra <h...@g...com>

    Jak wygląda sytuacja programisty w NSN we Wrocku?
    Rozumiem, że NSN to Nokia Siemens Networks właśnie - tak dla
    pewności:)
    Widziałem, że jest dużo świetnie brzmiących ofert, ale jak to się ma
    do rzeczywistości?
    Z opinii z którymi się spotkałem, to podobno atmosfera fajna,
    perspektywy też nie najgorsze, choć jak zawsze ponarzekać jest na co,
    ale to opinie osób, które tam pracują już po kilka lat, wiec
    zastanawiam się, czy faktycznie jest tak kolorowo. Jak z kasą na
    początek, da się wyżyć?