PracaGrupypl.praca.dyskusje › P.O.

  • 1. Data: 2011-07-16 14:33:26
    Temat: P.O.
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    nie, tym razem nie o Platformie...

    co zyskuje zwykły szary pracownik gdy kierownik który idzie na urlop mianuje
    go Pełniącym Obowiązki...

    czy taki szarak nagle staje się kierownikiem i przestają go obowiązywać
    zwykłe szare obowiązki w pracy?

    chętnie poznał bym jakąś normę prawną...

    P.S. jest ostro... ale o tym za chwilę.

  • 2. Data: 2011-07-16 15:19:44
    Temat: Re: P.O.
    Od: "Psot" <p...@T...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ivs7fl$57h$1@news.onet.pl...
> [...]
    > zwykłe szare obowiązki w pracy?
    >
    > chętnie poznał bym jakąś normę prawną...

    Nie znam prawa i jestem totalnym laikiem [więc nie zawierzaj mojemu postowi]
    ale tak na mój nos, to P.O. to po pierwsze: Masz obowiązki te same które
    miałes do tej pory. Po drugie : możesz za kierownika podpisać dokument który
    będzie w świetle prawa tak samo ważny jakby on podpisał.W związku z tym
    Twoja rola ogranicza się do podpisywania dokumentów niezbędnych do działania
    firmy za kierownika+ dotychczasowe obowiązki.

    Psot