PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nokia Siemens Networks Wrocław

  • 1. Data: 2011-07-18 21:03:45
    Temat: Nokia Siemens Networks Wrocław
    Od: Łukasz Hugonicz <l...@g...com>

    Jak wygląda sytuacja programisty w NSN we Wrocku? Rozumiem, że NSN to
    Nokia Siemens Networks właśnie - tak dla pewności:). Widziałem, że
    jest dużo świetnie brzmiących ofert, ale jak to się ma do
    rzeczywistości? Z opinii z którymi się spotkałem, to podobno
    atmosfera fajna, perspektywy też nie najgorsze, choć jak zawsze
    ponarzekać jest na co, ale to opinie osób, które tam pracują już po
    kilka lat, wiec zastanawiam się, czy faktycznie jest tak kolorowo. Jak
    z kasą na początek, da się wyżyć?

  • 2. Data: 2011-07-23 07:31:54
    Temat: Re: Nokia Siemens Networks Wrocław
    Od: Tomasz Huroń <t...@g...com>

    Cześć
    Pracuję w NSN już 4 lata. Atmosfera w pracy jest luźna (co nie zmienia
    faktu, że swoje zadania musisz zrobić). Zespoł to głównie młodzi
    ludzie (absolwenci, kilka, lub kilkanaście lat po studiach), ale
    spotkać możesz też starych wyjadaczy. Przede wszystkim nie ma tu
    "panów kierowników" i "panów dyrektorów", a relacje między Tobą,
    resztą zespołu, szefami, są jak relacje między zwykłymi ludźmi.
    Rekrutacja rzeczywiście jest dość spora, bo zapotrzebowanie na ludzi
    jest duże, zatem jeżeli przeglądasz oferty, coś znajdziesz (szykując
    się na rozmowę przygotuj się na wywiad, nie na przesłuchanie).
    Co do kasy na początek, to gdzieś w okolicach średniej krajowej (plus
    do tego bonusy: pakiet sportowy, medyczny (z drobną dopłatą również
    pełna opieka stomatologa), bony na dożywianie (obiad w firmie, albo
    zakupy w markecie, jak wolisz), wewnętrzna akademia ze szkoleniami
    różnego rodzaju, długo by wymieniać). Później różnie bywa z
    podwyżkami, ale wszystko zależy od Ciebie i Twojego szefa.

  • 3. Data: 2011-07-24 19:44:57
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    [..]
> [...]
    > różnego rodzaju, długo by wymieniać). Później różnie bywa z
    > podwyżkami, ale wszystko zależy od Ciebie i Twojego szefa.

    Tak z czystej ciekawości: średnia krajowa dosłownie, czy
    średnia krajowa na podobnym stanowisku?

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 4. Data: 2011-07-26 07:51:49
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2011-07-24 21:44, Waldek M. pisze:
    > [..]
    >
    > Tak z czystej ciekawości: średnia krajowa dosłownie, czy
    > średnia krajowa na podobnym stanowisku?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Waldek
    W 2007 bylem na rozmowie o prace jako programista JavaEE w Simens
    Wrocław. Doświadczenie z JEE 5lat. Dowiedziałem się, że mogą mi
    zaoferować max. 2.5tys zl netto/miesiąc, ale woleli by 2tys :)

  • 5. Data: 2011-07-26 19:59:55
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Tue, 26 Jul 2011 09:51:49 +0200, Piotr napisał(a):
    > W 2007 bylem na rozmowie o prace jako programista JavaEE w Simens
    > Wrocław. Doświadczenie z JEE 5lat. Dowiedziałem się, że mogą mi
    > zaoferować max. 2.5tys zl netto/miesiąc, ale woleli by 2tys :)

    Mhm, tego się właśnie spodziewałem.

    Fajnie, jak się chce do końca życia wynajmować kawalerkę
    lub ma bogatą żoną, niezbyt fajnie w każdym innym przypadku.
    We Wrocku mieszka się chyba ciut taniej niż w Krakowie, ale jednak tylko
    ciut.

    Pozdrawiam
    Waldek

  • 6. Data: 2011-07-27 20:57:59
    Od: Wojciech Michalik <w...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-26 21:59, Waldek M. pisze:

> [...]
    > lub ma bogatą żoną, niezbyt fajnie w każdym innym przypadku.
    > We Wrocku mieszka się chyba ciut taniej niż w Krakowie, ale jednak tylko

    A ja zawsze myślałem, że pracownicy mają na umowach o prace zakaz
    dyskusji kwestii wynagrodzenia w firmie z kimkolwiek. Podejrzewam, że
    wypowiedzi tutaj są pisane przez dział HR firmy.
    Kiedyś na podobne pytania o jakiekowliek opinie na temat NSN nie było
    wcale odpowiedzi.
    Firmy tego rodzaju i wielkości raczej umieszczają klauzule zakazujące
    wypowiedzi na ten temat na forach w rodzaju tej listy.
    Pracowałem kiedyś w firmie krakowskiej gdzie był podobny zakaz a firma
    zajmowała czołowe miejsca w rankingu http://greatplacetowork.com/
    i były zakazy a mogę powiedzieć, że jakbym mmiał tę firmę bliżej domu to
    do emerytury bym się stamtą nie ruszył. Były najlepsze możliwe pakiety
    zdrowotne i socjalne, świetna atmosfera. Tylko cały management był w USA
    i możliwości awansu powyżej pewnego pułapu bardzo ograniczone więc sobie
    stamtąd poszedłem.
    Co ciekawe na tej liście nie zjajdziecie ani jednego posta dotyczącego
    tej firmy. HR pracuje pewnie i na tym polu.

  • 7. Data: 2011-07-28 20:38:11
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Wed, 27 Jul 2011 22:57:59 +0200, Wojciech Michalik napisał(a):
> [...]
    > dyskusji kwestii wynagrodzenia w firmie z kimkolwiek. Podejrzewam, że
    > wypowiedzi tutaj są pisane przez dział HR firmy.

    YYy... że co?
    Wszystkie? Taka grupa dyskusyjna HR-2-HR? :-D

    A co do podawania kwoty wynagrodzenia... hm, nie kojarzę
    takiego punktu umowy z żadnej mojej (bieżącej ani przeszłej)
    pracy. Może bardziej regulamin.

    A jeśli by nawet, to umowa o pracę obowiązuje tych,
    którzy ją podpisali, prawda? :-)

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 8. Data: 2011-08-01 20:06:06
    Od: RPC5JHG <g...@y...co.uk>

    Tomasz Huroń wrote:
> [...]
    > różnego rodzaju, długo by wymieniać). Później różnie bywa z
    > podwyżkami, ale wszystko zależy od Ciebie i Twojego szefa.

    A mi mowiono ze z kasa to nie jest tam ciekawie i sugerowano zebym sie
    trzymal z daleka od tego miejsca.

  • 9. Data: 2011-08-07 18:03:26
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-07-27 22:57, Wojciech Michalik pisze:

    > Firmy tego rodzaju i wielkości raczej umieszczają klauzule zakazujące
    > wypowiedzi na ten temat na forach w rodzaju tej listy.

    To nie jest _forum_, lista to też nie jest.

  • 10. Data: 2011-08-07 22:13:00
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    W dniu 07.08.2011 20:03, BQB pisze:

    > To nie jest _forum_, lista to też nie jest.

    Literalnie, grupa dyskusyjna jest forum.

    --
    live_evil