PracaGrupypl.praca.dyskusje › roczne studium- czy to cos warte?

  • 1. Data: 2004-08-30 14:14:20
    Temat: roczne studium- czy to cos warte?
    Od: "Agalay" <a...@g...pl>

    Witajcie,
    studiuje pedagogike, obecnie zaczynam 3 rok. Postanowilam "cos" dorobic do
    papierka magistra. Przeszukalam wszelkie szkoly policealne i jedyne co mnie
    zainteresowalo to kierunek "zarzadzanie personelem". Rok kosztuje ~1000zł
    Myslicie, ze jest to cos warte, takie roczne- zaoczne studium?
    Chcialabym pracowac w firmie z doradztwem personalnym i rekrutacja
    pracownikow itp- patrzylam na wymagania jakie stawiaja- wyksztalcenie
    spoleczne czesto wystarcza. Myslalam o studiach podyplomowych zwiazanych z
    zarzadzaniem personelem, ale za kilka lat to nie wiem co bedzie sie ze mna
    dzialo ;), wiec chcialam juz teraz cos zaczac kombinowac, moze potem
    wepchnac sie na staz.
    Jak oceniacie, czy zwieksza sie moje szanse na prace po takiej szkole? Czy
    jest to wogole cos warte?
    Niestety na studia dzienne licencjackie to nie dosc, ze obudzilam sie troche
    pozno, to jeszcze obawiam sie, ze dwa kierunki dziennie na raz bym nie
    wyrobila, zas na studia zaoczne mnie nie stac :(

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-30 15:58:14
    Temat: Re: roczne studium- czy to cos warte?
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Agalay <a...@g...pl> zapodał(a):
> [...]
    > zainteresowalo to kierunek "zarzadzanie personelem". Rok kosztuje ~1000zł
    > Myslicie, ze jest to cos warte, takie roczne- zaoczne studium?

    [...]

    To może lepiej zaczekać do końca studiów i zrobić podyplomowe
    (np. "Nowoczesne zarządzanie kadrami" jest na AE Wrocław...).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2004-08-30 16:01:55
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Agalay" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozno, to jeszcze obawiam sie, ze dwa kierunki dziennie na raz bym nie
    > wyrobila, zas na studia zaoczne mnie nie stac :(

    Studium to cofanie sie w rozwoju, przeciez jestes na studiach. Lepiej
    podyplomowe, a im wiecej papierkow to nie znaczy ze lepiej, zalezy jaki
    papierek.