PracaGrupypl.praca.dyskusje › DESIGNER (WZORNICTWO PRZEMYSLOWE)/ 80 KM OD POZNANIA / ETAT / PILNE

  • 1. Data: 2004-08-30 13:49:38
    Temat: DESIGNER (WZORNICTWO PRZEMYSLOWE)/ 80 KM OD POZNANIA / ETAT / PILNE
    Od: "Maria Stachowiak" <m...@p...com.pl>

    przepraszam ze NTG ale to bardzo pilne...

    Naszym Klientem jest holenderska firma produkcyjno - handlowa
    niekwestionowany lider w Europie w zakresie produkcji i sprzedaży świec
    ozdobnych. Firma stworzyła swoją pozycję przez 130 lat istnienia. Dysponuje
    czterema nowoczesnymi zakładami produkcyjnymi w Europie. W związku z
    rozwojem oddziału Polskiego poszukujemy dla naszego Klienta kandydata na
    stanowisko:

    DESIGNER (ARTYSTA PLASTYK WZORNICTWA PRZEMYSŁOWEGO)

    (miejsce pracy okolice Gostynia Wlkp.)

    Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za projektowanie produktów
    firmy - świec ozdobnych. Jej zadaniem będzie przygotowywanie projektów
    zgodnych z trendami europejskimi, w ścisłej współpracy z działem Designe w
    Niemczech oraz działem technologii w Polsce. Kolejnym zadaniem będzie także
    opracowanie graficzne katalogów produktów. Pracownik będzie uczestniczył w
    międzynarodowych imprezach poświęconych wzornictwu (targi, wystawy itp.)
    celem uzupełniania wiedzy odnośnie nowych trendów. Firma posiada pozycję
    niekwestionowanego lidera w zakresie kreowania trendów wzornictwa świec na
    rynku europejskim, osoba zatrudniona na stanowisku designera będzie miała
    okazję czynnie przyczyniać się do utrzymania tej pozycji przez firmę.

    Wymagania:
    - wykształcenie kierunkowe artystyczne (najchętniej Wydziału Architektury
    Wnętrz i Wzornictwa ASP);
    - mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z
    projektowaniem elementów dekoracyjnych wnętrz;
    - umiejętność tworzenia modeli dla form odlewniczych;
    - znajomość aktualnych europejskich trendów wzornictwa;
    - obsługa programów graficznych (dowolne);
    - j. niemiecki w stopniu wystarczającym do swobodnej komunikacji zawodowej.

    Firma oferuje:
    - praca na etat;
    - stabilną pracę w międzynarodowym środowisku;
    - w razie konieczności pomoc w znalezieniu mieszkania w okolicach zakładu;
    - atrakcyjne wynagrodzenie;
    - szkolenia, rozwój zawodowy.

    Uwaga: Osób zainteresowanych podjęciem pracy zdalnej prosimy o NIE
    przesyłanie ofert!

    Oferty pracy w postaci CV i listu motywacyjnego należy przesyłać na adres:

    Personnel College - Doradztwo Kadrowe
    ul. Bukowska 15/ 7 A, 60-809 Poznań, tel. (0 61) 847 52 76,
    Attn. Maria Stachowiak, Lub pocztą elektroniczną e-mail:
    m...@p...com.pl

  • 2. Data: 2004-08-31 10:27:53
    Od: "DS" <m...@m...mc.com.pl>

    Użytkownik "Maria Stachowiak" <m...@p...com.pl> napisał w
    wiadomości news:cgvauo$lql$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > przepraszam ze NTG ale to bardzo pilne...
    > DESIGNER (ARTYSTA PLASTYK WZORNICTWA PRZEMYSŁOWEGO)

    I dlatego nie używasz polskich odpowiedników? A może "designer" "ładniej"
    brzmi, niż projektant?

    DS

  • 3. Data: 2004-08-31 11:25:49
    Od: "Przemyslaw Osmanski" <p...@N...go2.pl>

    > I dlatego nie używasz polskich odpowiedników? A może "designer"
    "ładniej"
    > brzmi, niż projektant?

    A moze dlatego ze DESIGNER to nie zawsze to samo co projektant, zreszta w
    nawiasie jest wytlumaczenie o co chodzi z tym designerem...

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    ---
    www.softsystem.prv.pl, www.agro.prv.pl - oprogramowanie dla rolnictwa

  • 4. Data: 2004-08-31 12:30:20
    Od: "DS" <m...@m...mc.com.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" <p...@N...go2.pl> napisał w
    wiadomości news:ch1nd1$lo1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > A moze dlatego ze DESIGNER to nie zawsze to samo co projektant, zreszta w
    > nawiasie jest wytlumaczenie o co chodzi z tym designerem...

    Ale mimo, nadużywanie obcych terminów, które można zastąpić polskimi
    słowami, razi i trąci buractwem.

    DS

  • 5. Data: 2004-08-31 15:17:08
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "Maria Stachowiak" <m...@p...com.pl> wrote in message

    > Attn. Maria Stachowiak, Lub pocztą elektroniczną e-mail:

    przepraszam, ze pytam troche z podtekstem, ale "attn." to w jakim jezyku? ;)

    marek

    "osoba zatrudniona na stanowisku x będzie miała
    okazję czynnie przyczyniać się do utrzymania tej pozycji przez firmę."

  • 6. Data: 2004-08-31 19:30:23
    Od: "DS" <m...@m...mc.com.pl>

    Użytkownik "marek" <m...@b...com> napisał w wiadomości
    > "Maria Stachowiak" <m...@p...com.pl> wrote in message

    > przepraszam, ze pytam troche z podtekstem, ale "attn." to w jakim jezyku?
    ;)

    Szkoda słów. Przerost formy nad treścią i chęć bycia "modnym", niektórym
    świat przysłania. A potem się dziwią,że nie mają chętnych. Ja , pomimo
    dobrej znajomości angielskiego i sympatii dla tego języka, omijam szerokim
    łukiem, ogłoszenia, w których ktoś na siłę posługuje się terminami, które
    można z powodzeniem znaleźć w słowniku j. polskiego...

    DS