PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy na ppo cos znowu nie gra?

  • 1. Data: 2004-08-30 12:03:11
    Temat: czy na ppo cos znowu nie gra?
    Od: "Maria Stachowiak" <m...@p...com.pl>

    Ostatnia oferta pracy z 27 sierpnia...
    Wyslane w ubieglym tygodniu ogloszenia nie weszly...
    Zaczynam miec powazne watpliwosci co do zasadnosci przesylania ogloszen na
    ppo.
    Jesli inni oferenci mysla tak samo to wkrotce chyba grupa zakonczy zywot...
    a szkoda najwieksza dla poszukujacych pracy.

    M.

  • 2. Data: 2004-08-30 12:37:23
    Temat: Re: czy na ppo cos znowu nie gra?
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    To jest do d... Ja szukałem człowieka "na już" i lipa - od piątku nic się
    tam nie dzieje. Teraz niech te moje ogłoszenie se wsadzą - człowieka
    pantoflową pocztą znalazłem. Po co nam takie "moderowanie"?

    pzdr

    K.

  • 3. Data: 2004-08-30 13:03:43
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    Będę strzelał: był weekend ?

    Mnie bardziej ciekawina jakich zasadach przeszło to:

    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Czy moderator juz moderuje te grupe?
    Date: Mon, 30 Aug 2004 08:24:54 +0000 (UTC)

    Gawron

  • 4. Data: 2004-08-30 13:14:54
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 30 Aug 2004 13:03:43 GMT, Piotr Neil Gawronski

    > Mnie bardziej ciekawina jakich zasadach przeszło to:

    Ktos obszedl system moderacji.
    Zobacz lepiej na pl.news.admin - tam moederator (chyba?) wlasnie puscil
    swietnego posta w jedynie slusznym kodowaniu - ale, coz - tam przciez nikt
    nie szuka pracy.

  • 5. Data: 2004-08-30 13:57:59
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 30 Aug 2004 15:14:54 +0200, Krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> napisał:

    > Ktos obszedl system moderacji.

    Teraz jeszcze cos takiego <cgv9e2$2i7$1@hell.hell.pl>
    o tresci "test cancelbota" - mam nadzieje, ze nie dotyczy to cancela
    prawdziwego posta o pracy przez hackera newsowego :((

  • 6. Data: 2004-08-30 15:04:26
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Piotr Neil Gawronski <p...@p...com> wrote:

    > Będę strzelał: był weekend ?

    To po pierwsze.
    Po drugie - dla niektórych - pourlopowy poniedziałek.
    Po trzecie - niestety siada mi routing do maszyny z moderowaniem, więc będę
    mógł dalej puścić dopiero z domu.

    > Mnie bardziej ciekawina jakich zasadach przeszło to:

    Normalnie. Ktoś wykorzystał pewną wiedzę. Zapewne opisaną w takim jednym
    'magazynie'...
    Nie powinno się już powtórzyć. Co nie zmienia faktu, że takie artykuły
    zostaną na wszelkich bramkach www<->news

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2004-08-30 18:28:34
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Normalnie. Ktoś wykorzystał pewną wiedzę. Zapewne opisaną w takim jednym
    > 'magazynie'...

    Się domyśliłem. Byłoby fajnie jakby takie dziury zostały zapchane - bo
    "Komputer Świat" jest w każdym kiosku ;)

    Gawron

  • 8. Data: 2004-08-30 22:35:11
    Od: "alex" <p...@p...onet.pl>

    > Się domyśliłem. Byłoby fajnie jakby takie dziury zostały zapchane - bo
    > "Komputer Świat" jest w każdym kiosku ;)

    no bez jaj.... jesli to powaznie bylo wyslane na podstawie informacji w tej
    gazecie to wstyd i hanba dla moderatora...
    Domagam sie dymisji!!! ;)

    alex

  • 9. Data: 2004-08-31 06:41:45
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    alex wrote:

    > no bez jaj.... jesli to powaznie bylo wyslane na podstawie informacji w tej
    > gazecie to wstyd i hanba dla moderatora...
    > Domagam sie dymisji!!! ;)

    Nie wiem - nie czytam KŚ: za wysoki poziom (mam na myśli, że do kisoku
    mam pod górkę po schodach).

    Gawron

  • 10. Data: 2004-08-31 07:16:26
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Piotr Neil Gawronski <p...@p...com> wrote:

    > Się domyśliłem. Byłoby fajnie jakby takie dziury zostały zapchane - bo
    > "Komputer Świat" jest w każdym kiosku ;)

    To akurat nie KŚ. Dziura to nie jest - po prostu specyfika protokołu NNTP i
    zasada działania grup. Zostało jednak wczoraj uruchomione coś, co powinno
    zapobiec takim przypadkom na przyszłość.
    Niestety moja łączność z maszyną na której moderuję, jest nadal fatalna i
    dopóki się to nie poprawi nie jestem w stanie puścić ogłoszeń :/

    Niniejszym przepraszam wszystkich oczekujących.

    --
    Przemysław Maciuszko