PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poznan - dam prace - przedstawiciel handlowy

  • 1. Data: 2004-08-30 13:27:59
    Temat: Poznan - dam prace - przedstawiciel handlowy
    Od: "Iza" <k...@w...pl>

    Poszukujemy Przedstawiciela Handlowego, który będzie działał na
    terenie Poznania i okolic. Będzie odpowiedzialny za sprzedaż produktów
    do dekoracji wnętrz w kanale detalicznym, punkty zajmujace się
    sprzedażą farb

    Oczekujemy:
    silna motywacja do pracy
    doświadczenie w sprzedaży
    własny samochód
    znajomość topografii regionu

    Oferujemy
    Praca na umowę zlecenie lub działalność gospodarcza
    Możliwość zatrudnienia po okresie próbnym
    Szkolenia zawodowe
    Stałe wynagrodzenie i zwrot kosztów uzytkowania własnego samochodu
    Prowizja

    Oferta aktualna do 03.09.2004

    Informacje o firmie na www.sgmarketing.com.pl
    Zgłoszenia proszę przesyłać na adres : p...@s...com.pl

  • 2. Data: 2004-08-30 15:25:14
    Temat: Re: Poznan - dam prace - przedstawiciel handlowy
    Od: "Telesfor Szuwarek" <s...@g...pl>

    Iza <k...@w...pl> napisał(a):

    > Poszukujemy Przedstawiciela Handlowego,

    Teraz wszędzie szukają handlowców...

  • 3. Data: 2004-08-31 12:06:02
    Od: "Harry" <H...@o...pl>

    > Teraz wszędzie szukają handlowców...

    ....żeby po kilku miesiącach ich wywalic i przyjąc nowych nie swiadomych
    beznadziejnej pracy handlowca...
    ;-)

  • 4. Data: 2004-08-31 15:13:15
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "Iza" <k...@w...pl> wrote in message
    > Poszukujemy Przedstawiciela Handlowego, który będzie działał na

    ja bym prosil o rozwazenie, czy nie warto poswiecic wiecej czasu i napisac
    takie ogloszenie w bardziej poprawnej skladni (przypadki mie siem nie
    zgadzajom ;)
    moja upierdliwosc nie jest wrodzona, a wynika jedynie ze skojarzen:
    ogloszenie=firma.

    marek