PracaGrupypl.praca.dyskusje › raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!

  • 11. Data: 2003-03-05 07:02:08
    Temat: Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
    Od: "Szymon Kunysz" <s...@t...pl>

    > Cześć ludkowie
    > Zaraz mnie kur!@#!@!@@ weźmie. Wysyłałem ofertę do Raiffeisen Bank
    > na stanowisko operatora Help Desku. Było to 11 Lutego tego roku
    > i wiecie co ? Właśnie przed chwilą (4 Marca) dostałem potwierdzenie
    > przeczytania wiadomości przez pindę o nazwisku
    > Anna Starostecka-Kaczmarek.
    > Gluestick

    he he
    Raiffeisen jest firma, ktora powodowala, ze mialem wielka ochote zrobic
    ranking firm ktore obiecuja ze odpowiedza na oferte, i mimo to nie daja
    znaku.
    Ja swoje CV i LM wolalem dostarczyc tej Pani osobiscie - mieli jakies
    problemy z poczta elektroniczna podobno, jak sie dowiedzialem pozniej. Moze
    dzieki temu zostalem zaproszony na spotkanie. Co nie zmienia faktu, ze gdy
    nadszedl termin otrzymania odpowiedzi, zadzwonilem do nich i sie
    dowiedzialem ze pan ktory ma podjac decyzje jest chory i nic mi nie moga
    powiedziec. Podejrzewam, ze nie przyjeli mnie do pracy, ale moze byly to
    tylko ich problemy z komunikacja.

    pozdrawiam
    Szymon Kunysz
    Knauf

  • 12. Data: 2003-03-05 07:09:43
    Od: "Szymon Kunysz" <s...@t...pl>

    > podejrzewam Aniu, że to potwierdzenie było wygenerowane automatycznie...
    :)

    > BTW, pewnie skuteczniej jest wysyłać 'fizyczny' papier
    > mimo wszystko, nadal mail jest traktowany inaczej

    Mozna zaniesc osobiscie. Robiac to zawsze liczylem na to ze spotkam jakis
    ludzikow, chociazby takich palacych papierosa przed firma - zawsze to troche
    oryginalniej niz CV + standardowy LM wyslany korespondencja spamerska do
    wszystkich oglaszajacych sie ze szukaja pracownika.

    ps.
    Moje CV bylo po to w pomaranczowych okladkach, zeby sie troszke wyrozniac
    wsrod innych na stosie.

    pozdr
    Szymon Kunysz

  • 13. Data: 2003-03-05 07:18:47
    Od: "Szymon Kunysz" <s...@t...pl>

    > Swoja droga - jesli masz zamiar w ten sposob poszukiwac pracy to raczej
    nie zajdziesz
    > daleko. Po pierwsze nie masz pewnosci czy serwer ich pocztowy poprawnie
    obsluguje te
    > funkcje, moze fakt, ze teraz otrzymales potwierdzenie to przypadek. A
    gdyby teraz pani,
    > ktora tak milo nazywasz, po przeczytaniu Twoich dokumentow zaprosila Cie
    na rozmowe
    > tak czy inaczej to jestes teraz spalony. Zdajesz sobie z tego sprawe ?
    > W.

    Dlaczego uwazasz ze gosc jest spalony? Zakladasz ze panie z dzialu HR
    czytuja ta grupe? A nawet jezeli tak, to co? Ze gosc powiedzial co sadzi o
    ich podejsciu do pracy? A moze ta Pani miala problem ze swoim komputerkiem i
    nie miala komu go zglosic? Szukali helpdeska - moze ten gosc wlasnie moglby
    pomoc rozwiazac takie problemy...

    Uwazam, ze to ta Pani popelnila blad, i przynajmniej mogla juz nie odsylac
    potwiedzenia ze wiadomosc ta do niej dotarla.

    btw.
    czy nie moglo byc tak ze wiadomosc ta zostala rozeslana do kilku osob, ktore
    to nie potwierdzily ich odebrania, a jednak ja przeczytaly?

    pozdr
    Szymon Kunysz

  • 14. Data: 2003-03-05 08:17:14
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Gluestick" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > i wiecie co ? Właśnie przed chwilą (4 Marca) dostałem potwierdzenie
    > przeczytania wiadomości przez pindę o nazwisku

    Po pierwsze to bardzo mila osoba (w przeciwienstwie do ciebie)
    Po drugie program pocztowy z reguly informuje ze nadawca zazadal
    potwierdzenia przeczytania poczty i pozwala na zgode lub nie. Masz pewnosc
    ze odruchowo nie kliknieto nie? Byc moze po tym czasie przeczytano ja
    jeszcze raz. A moze to potwierdzenie po prostu 'zabladzilo'? Albo twoj mail
    doszedl jak doszedl - z roznych przyczyn?

    > Rekrutacja już dawno się skończyła a ja dowiaduję sie,
    > że ona dopiero teraz "przeczytała" moją wiadomość. Jezu !!!

    Skad wiesz, ze sie skonczyla??????
    Rekrutacja w Raiffeisenie potrafi ciagnac sie przez kilka miesiecy.

    > Ja robię wszystko żeby po ponad roku bezrobocia dostać pracę,
    > a tu ktoś tak mnie zlekceważył. Przez kogoś nieodpowiedzialnego
    > nawet nie zapoznano się z moją ofertą.

    Tak jak powiedzialem - nie wiesz, ze cie zlekcewazono - jedyne co wiesz to
    fakt, ze twoje potwierdzenie doszlo pozno.

    > Ręce mi opadają ...

    Mnie tez

    /p

  • 15. Data: 2003-03-05 10:16:57
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Wed, 5 Mar 2003 09:17:14 +0100, "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Rekrutacja w Raiffeisenie potrafi ciagnac sie przez kilka miesiecy.

    No to juz jest co najmniej dziwne. Zarazem swiadczy o obecnym rynku pracy -
    mozna sobie olewac bo bezrobotny i tak szybko pracy nie znajdzie, nie ma obawy
    ze go wczesniej zatrudni konkurencja.

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 16. Data: 2003-03-05 10:38:15
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Kyniu" <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote in message
> [...]
    pracy -
    > mozna sobie olewac bo bezrobotny i tak szybko pracy nie znajdzie, nie ma

    Dwa lata temu wygladala tak samo, a rynek byl inny - ja czekalem na
    odpowiedz 3 miesiace, w miedzyczasie znalazlem inna robote itp.
    Tu nie chodzi o to ze mozna olewac bezrobotnych - nikt nie mysli w ten
    sposb, po prostu pewne zeczy musza trwac, to kwestia specyfiki duzej firmy,
    niestety.
    pozdr
    /p

  • 17. Data: 2003-03-05 11:37:16
    Od: "Gluestick" <g...@p...onet.pl>

  • 18. Data: 2003-03-05 11:41:31
    Od: "Gluestick" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    ..
    > Nie mialem zamiaru nikogo obrazac, ale po prostu wydaje mi sie, ze
    poszukiwanie pracy
    > to nie czas na "zemste" - zreszta cos, co zdenerwowanemu kandydatowi
    wydaje sie
    > swietnym odwetem,

    Oczywiście, że to nie czas na zemstę, i ja nie zamierzam robic tej pani
    "koło pióra".
    Napisałem to co napisałem ponieważ rozbroiła mnie jej postawa. To nie jest
    żadna zemsta
    Skąd ci to przyszło do głowy.

    > stawia go w oczach pracodawcy na rowni z nieprzewidywalnym
    > osobnikiem zupelnie nieodpornym na stres. A palenie za soba mostow nie
    jest dobrym
    > pomyslem ani na czasy prosperity, ani dekoniunktury !

    Piszesz o paleniu mostów. Dobre sobie. Nad rzeczką nie było nawet
    przerzuconej deski :-)

    pzdr
    Gluestick

  • 19. Data: 2003-03-05 11:55:16
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Szymon Kunysz" <s...@t...pl> wrote in

    /ciach.../

    > Dlaczego uwazasz ze gosc jest spalony? Zakladasz ze panie z dzialu HR
    > czytuja ta grupe? A nawet jezeli tak, to co?

    Dlatego, ze nawet jesli zostalby teraz zaproszony i przyjety to nie bedzie mogl spac
    spokojnie. Dlatego, ze nawet jesli owa pani pozno przeczytala dokumenty - jest szansa

    zaproszenia na rozmowe.

    /ciach.../

    > Uwazam, ze to ta Pani popelnila blad, i przynajmniej mogla juz nie
    > odsylac potwiedzenia ze wiadomosc ta do niej dotarla.

    Na 90% chodzi o automatyczne potwierdzenie w Outlooku.

    > btw.
    > czy nie moglo byc tak ze wiadomosc ta zostala rozeslana do kilku osob,
    > ktore to nie potwierdzily ich odebrania, a jednak ja przeczytaly?

    Wiadomosc mozna skasowac przez przeczytania (i przy odrobinie szczescia nadawca
    otrzyma takie potwierdzenie ! - to dopiero musi byc wkurzajace), a czy mozna zrobic
    forward bez przeczytania - nie pamietam.

    Wlascie z uwag na to, ze nie ma jednolitego i ogolnie przyjetego standardu
    automatycznych potwierdzen - traktowalbym takie potwierdzenie z dystansem. System
    pocztowy Raiffeisena podoba mi sie o tyle, ze obojetnie czy imie i nazwisko odbiorcy
    beda
    rozdzielone kropka czy podkresleniem - e-mail powinien dotrzec.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 20. Data: 2003-03-05 12:00:44
    Od: "Gluestick" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Po pierwsze to bardzo mila osoba (w przeciwienstwie do ciebie)

    Znasz ją? Znasz mnie? (ja Ciebie nie :-( ) Na podstawie jednego postu,
    kilkuset znaków, wyciągasz zbyt daleko idące wnioski.

    > Po drugie program pocztowy z reguly informuje ze nadawca zazadal
    > potwierdzenia przeczytania poczty i pozwala na zgode lub nie. Masz pewnosc
    > ze odruchowo nie kliknieto nie? Byc moze po tym czasie przeczytano ja

    OK zgadzam się. To jest jak najbardziej możliwe, ale lepiej niech ta pani
    nie bierze do ręki noża, bo może komuś go wbić odruchowo :-)))))

    > jeszcze raz. A moze to potwierdzenie po prostu 'zabladzilo'? Albo twoj
    mail
    > doszedl jak doszedl - z roznych przyczyn?

    Tak, spiskowa teoria dziejów się ujawnia. Cykliści porwali mojega maila
    do siebie na serwer, a tam łotry zapodali mu taką scieżkę relayerów,
    że mail błądził przez 3 tygodnie. Zanim dotarł na miejsce. W tym czasie,
    któryś cyklista sam dostał się na to stanowisko bo podjechał
    pod kadry w Banku rowerem :-))))

    Mało tego, juz po przeczytaniu mojej "wspaniałej oferty" ci sami cykliści
    pochwycili potwierdzenie przeczytania i unieśli je na swoich szatańskich
    maszynach gdzieś hen po kresy Internetu. :-)))))

    Sorry ale nie mogłem sie powstrzymać :-))))

    > Skad wiesz, ze sie skonczyla??????
    > Rekrutacja w Raiffeisenie potrafi ciagnac sie przez kilka miesiecy.

    Doskonale rozmumiem, że rekrutacja może trwać bardzo długo.
    Ale chyba oferty są czytane na początku, potem to ja moge i pięć razy
    sie spotykać z nimi na rozmowach jeśli rokuje to jakieś nadzieje na
    zatrudnienie

    > Tak jak powiedzialem - nie wiesz, ze cie zlekcewazono - jedyne co wiesz to
    > fakt, ze twoje potwierdzenie doszlo pozno.

    To nie tak, potwierdzenie doszło natychmiast po przeczytaniu - czyli
    wczoraj.

    > Mnie tez

    A Tobie dlaczego ?

    pzdr