PracaGrupypl.praca.dyskusje › raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!

  • 1. Data: 2003-03-04 19:03:47
    Temat: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
    Od: "Gluestick" <g...@p...onet.pl>

    Cześć ludkowie

    Zaraz mnie kur!@#!@!@@ weźmie. Wysyłałem ofertę do Raiffeisen Bank
    na stanowisko operatora Help Desku. Było to 11 Lutego tego roku
    i wiecie co ? Właśnie przed chwilą (4 Marca) dostałem potwierdzenie
    przeczytania wiadomości przez pindę o nazwisku
    Anna Starostecka-Kaczmarek.

    Rekrutacja już dawno się skończyła a ja dowiaduję sie,
    że ona dopiero teraz "przeczytała" moją wiadomość. Jezu !!!

    Ja robię wszystko żeby po ponad roku bezrobocia dostać pracę,
    a tu ktoś tak mnie zlekceważył. Przez kogoś nieodpowiedzialnego
    nawet nie zapoznano się z moją ofertą.

    Ręce mi opadają ...

    Gluestick

  • 2. Data: 2003-03-04 19:36:20
    Temat: Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
    Od: kingram <k...@N...net>

    Gluestick wrote:

> [...]
    >
    > Ja robię wszystko żeby po ponad roku bezrobocia dostać pracę,
    > a tu ktoś tak mnie zlekceważył. Przez kogoś nieodpowiedzialnego

    Rozumiem cie doskonale...
    Nie pierwszy i nie ostatni raz - musisz sie uzbroic w cierpliwosc...
    Znam ich (Reiffansen) od strony potencjalnego niemieckiego pracodawcy...
    W Polsce podejrzewam ze maja znacznie wieksze poczucie bycia PANAMI
    (kapital?)...
    Bur.... na kolkach - to malo powiedziane...
    Drudzy co do wielkosci - BMW (az wstyd przyznac ze z mojego ulubionego
    Monachium...)
    Wlasnie po roku - dostalem od nich list, ze mam konto w ich portalu
    dotyczacym pracy w BMW...
    Chyba odpisze gdzie to sobie moga ws.....
    Tobie (w celu ulzenia frustracji) tez to radze...
    ;o)

    --
    Best Regards

    (-) Krzysztof Ingram

    --
    Home Page: http://www.kingram.de
    Hobby Page: http://www.it-security-solutions.com

  • 3. Data: 2003-03-04 20:05:35
    Od: "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl>

    ______________
    Użytkownik "Gluestick" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ja robię wszystko żeby po ponad roku bezrobocia dostać pracę,
    > a tu ktoś tak mnie zlekceważył. Przez kogoś nieodpowiedzialnego

    Witam
    No coz, ciesz sie ze w ogole doczekales sie jakiegokolwiek potwierdzenia.
    Mnie narazie wszyscy olewają, nawet nie bekną ze maila dostali.

    Pozdrawiam
    Anka

  • 4. Data: 2003-03-04 20:22:08
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Gluestick" <g...@p...onet.pl> wrote in news:b42ta2$90u$1
    @atlantis.news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > Anna Starostecka-Kaczmarek.

    Swoja droga - jesli masz zamiar w ten sposob poszukiwac pracy to raczej nie zajdziesz

    daleko. Po pierwsze nie masz pewnosci czy serwer ich pocztowy poprawnie obsluguje te
    funkcje, moze fakt, ze teraz otrzymales potwierdzenie to przypadek. A gdyby teraz
    pani,
    ktora tak milo nazywasz, po przeczytaniu Twoich dokumentow zaprosila Cie na rozmowe
    tak czy inaczej to jestes teraz spalony. Zdajesz sobie z tego sprawe ?

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 5. Data: 2003-03-04 20:25:22
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    kingram <k...@N...net> wrote in news:3E650034.5743AEC3
    @NO4SPAMgmx.net:

    /ciach.../

    > Nie pierwszy i nie ostatni raz - musisz sie uzbroic w cierpliwosc...

    Tu sie zgadzam.

    > Znam ich (Reiffansen) od strony potencjalnego niemieckiego
    > pracodawcy...

    Reiffansen ? :-)

    > W Polsce podejrzewam ze maja znacznie wieksze poczucie bycia PANAMI
    > (kapital?)...

    Na jakich przeslankach opierasz te "naukowa" teorie ?

    > Tobie (w celu ulzenia frustracji) tez to radze...
    > ;o)

    Tak, mysle ze przeslanie wiadomosci o podtekscie "jestem debilem, nie zatrudniajcie
    mnie
    teraz ani nigdy" zwiekszy szanse myslacych uczestnikow rynku pracy.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 6. Data: 2003-03-04 20:36:07
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> wrote in

    /ciach.../

    gwoli scislosci :

    > Tak, mysle ze przeslanie wiadomosci o podtekscie "jestem debilem, nie
    > zatrudniajcie mnie teraz ani nigdy" zwiekszy szanse myslacych
    > uczestnikow rynku pracy.

    Nie mialem zamiaru nikogo obrazac, ale po prostu wydaje mi sie, ze poszukiwanie pracy

    to nie czas na "zemste" - zreszta cos, co zdenerwowanemu kandydatowi wydaje sie
    swietnym odwetem, stawia go w oczach pracodawcy na rowni z nieprzewidywalnym
    osobnikiem zupelnie nieodpornym na stres. A palenie za soba mostow nie jest dobrym
    pomyslem ani na czasy prosperity, ani dekoniunktury !

    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 7. Data: 2003-03-04 20:37:38
    Od: "ACHMIEL" <a...@o...multicon.pl>

    > Witam
    > No coz, ciesz sie ze w ogole doczekales sie jakiegokolwiek potwierdzenia.
    > Mnie narazie wszyscy olewają, nawet nie bekną ze maila dostali.

    podejrzewam Aniu, że to potwierdzenie było wygenerowane automatycznie... :)

    BTW, pewnie skuteczniej jest wysyłać 'fizyczny' papier
    mimo wszystko, nadal mail jest traktowany inaczej

    pzdr
    Andrzej

  • 8. Data: 2003-03-04 20:55:29
    Od: kingram <k...@N...net>

    Wojciech Skrzypinski wrote:
    <ciach>
    > Reiffansen ? :-)
    Dzieki - to tylko "palcowka" chodzilo mi jak najbardziej o Raiffeisen
    Bank... zadowolony?

    > Na jakich przeslankach opierasz te "naukowa" teorie ?
    Na tych samych jak Darwin oparl byl swoja teorie dotyczaca ewolucji...
    ;o)
    Pracujesz dla polskiego banku ktory bylby w stanie lyknac Reiffeisen
    Bank na przekaske? (ze zadajesz takie pytanie)?
    ;o))))))

    > Tak, mysle ze przeslanie wiadomosci o podtekscie "jestem debilem, nie zatrudniajcie
    mnie
    > teraz ani nigdy" zwiekszy szanse myslacych uczestnikow rynku pracy.
    Nie, no nikt tego (poza Toba) nie powiedzial...
    Tak, mysle ze przeslanie wiadomosci o podtekscie "nie chcecie
    wartosciowego goscia do pracy u siebie - to pocalujcie mnie w dupe" jak
    najbardziej zwiekszy szanse myslacych na rynku pracy... A zwlaszcza
    podniesie poczucie wlasnej wartosci u respondenta...
    Kwestia, czy jak to ujal kiedys Weiss w ZET-ce "inteligentnych inaczej"
    czy nie...

    --
    Best Regards

    (-) Krzysztof Ingram

  • 9. Data: 2003-03-04 21:02:23
    Od: kingram <k...@N...net>

    Wojciech Skrzypinski wrote:
    <ciach>
    > gwoli scislosci :

    <ciach>
> [...]
    > osobnikiem zupelnie nieodpornym na stres. A palenie za soba mostow nie jest dobrym
    > pomyslem ani na czasy prosperity, ani dekoniunktury !

    Wojtku - przepusc przez filtr moja odpowiedz na twojego poprzedniego
    posta - tak wlasnie Ciebie zroumialem...
    Tym niemniej - jesli sie cenisz i znasz swoja wartosc - to nawet Pan
    Bocek & Sp. z o.o. - powinni uslyszec od Ciebie ze cos spiep.... i ze
    nie masz ochoty z nimi wiecej rozmawiac - bo masz ich za "niepowaznych"
    (delikatnie sprawe ujmujac)...
    W takim momencie - zapewniam Cie (jestem o tym przekonany) ze
    przynajmniej na zachodzie (Niemcy) - taka reakcja przyniosla by Ci
    wiecej pozytku niz strat...
    W domysle: "Zaraz - ja tu chcialem do was na takie i takie stanowisko...
    System nawalil? Chcecie mnie lub innych jako akwizytorow dywanow? No to
    sorry, ale to nie Ja..."

    --
    Best Regards

    (-) Krzysztof Ingram

  • 10. Data: 2003-03-04 21:18:33
    Od: "Logiker" <l...@g...pl>

    Użytkownik "kingram" <k...@N...net> napisał w wiadomości
    > Wlasnie po roku - dostalem od nich list, ze mam konto w ich portalu
    > dotyczacym pracy w BMW...
    > Chyba odpisze gdzie to sobie moga ws.....

    Zle !!!

    Powinien Pan jako informatyk sie ucieszyc ze jest
    dobry temat do zrobienia , opracowac koncepcje
    i sie zglosic !!!