PracaGrupypl.praca.dyskusjeraiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!! › Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
    Date: Wed, 5 Mar 2003 11:38:15 +0100
    Sender: c...@f...onet.pl@195.136.95.110

    <c...@p...onet.pl>

    > No to juz jest co najmniej dziwne. Zarazem swiadczy o obecnym rynku
    pracy -
    > mozna sobie olewac bo bezrobotny i tak szybko pracy nie znajdzie, nie ma
    obawy
    > ze go wczesniej zatrudni konkurencja.

    Dwa lata temu wygladala tak samo, a rynek byl inny - ja czekalem na
    odpowiedz 3 miesiace, w miedzyczasie znalazlem inna robote itp.
    Tu nie chodzi o to ze mozna olewac bezrobotnych - nikt nie mysli w ten
    sposb, po prostu pewne zeczy musza trwac, to kwestia specyfiki duzej firmy,
    niestety.
    pozdr
    /p