PracaGrupypl.praca.dyskusje › raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!

  • 51. Data: 2003-06-17 13:19:20
    Temat: Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl> napisał w wiadomości
    news:bcmj2t$r7i$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ale numer!;-)
    > niedlugo to ju nawet na grupie nie bedzie mozna sie wypowiedziec co do
    > pracodawcy, bo takowy to przeczyta i przez głupią wypowiedz od razu
    > pojdziemy na odstrzal;-)
    > inwigilacja???

    Nawet wiecej.
    Przez jakies 2 lata jak czytuje te grupe, to ze dwie osoby znalazly
    prawdopodobnie (tak wynika z lektury) prace w wyniku wymiany postow na jakis
    temat. Ktos tam sie zainteresowal i proponowal przejscie na priwa w celu
    sprecyzowania szczegolow.
    Srednia 1 osoba na rok...ale jednak.

    pzdr
    Krzysztof

  • 52. Data: 2003-06-17 13:45:16
    Od: "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl>

> [...]
    jakis
    > temat. Ktos tam sie zainteresowal i proponowal przejscie na priwa w celu

    Witam,

    O! to mamy i dobre strony "inwigilacji' ;-) to dobrze, bo juz mialam
    zaprzestac wypowiadania sie tutaj w celu unikniecia nieprzyjemnosci;-))))

    Podrawiam i zycze tylko milych i budujących dyskusji

    Ania

  • 53. Data: 2003-06-20 11:49:11
    Od: "Gluestick" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam Szanowną Grupę,
    >
    > Drogi Gluesticku, choć minęło już sporo czasu, pozwolę sobie
    odpowiedzieć na
    > Twojego posta. Tak się składa, że jestem administratorem poczty
    korporacyjnej w
    > Raiffeisen Bank Polska S.A. i Twoje uwagi dotyczą również mojej
    skromnej osoby.

    Przykro mi ale nie jesteś do końca wiarygodny, piszesz z darmowej
    domeny. Mimo to postaram sie odpowiedzieć tak jakbyś był tym, za kogo
    się podajesz.

    > 1. Raiffeisen jest ogromną instytucją w której proces rekrutacji
    trwa czasem
    > nawet kilka miesięcy i z tego co wiem, nie jest to niczym dziwnym na
    obecnym
    > rynku (kiedy sam szukałem tu zatrudnienia, czekałem 3 miesiące na
    odpowiedź).

    Rozumiem to i nie mam do tego żadnych zstrzeżeń. Praktyka ostatnich
    miesięcy jednak pokazuje, że w dużych firmach jakoś szybciej ludzie
    nawiązują ze mną jakikolwiek kontakt.

> [...]
    działa sprawnie.
    > 3. Na początku roku wykonywaliśmy w banku proces podnoszenia poziomu
    > zabezpieczen i jednym z elementow skladowych byla zmiana nazewnictwa
    > uzytkownikow poczty. To bylo bezposrednim powodem ponownego
    generowania
    > potwierdzen przeczytania wiadomosci w skrzynkach pocztowych. Dla
    systemu byl to
    > poprostu nowy user, ktory zapoznal sie z wiadomoscia. Nie wdajac sie
    w szczegoly
    > powstawanie "return receipt" odbywalo sie automatycznie i nikt z

    ROTFL Piszesz w punkcie 2, że działa sprawnie a potem piszesz że
    daliście ciała i system wygenerował ileś tam przesyłek
    potwierdzenia przeczytania. Cudnie :-)

    > 4. Pani Anna Starostecka-Kaczmarek nie jest, jak Ty to nazwaleś
    "pindą", ale
    > jedna z milszych osob jakie mialem okazję poznać w swoim życiu.

    Zreflektowałem się i efektem jest ten post: (uwaga na złamanego linka)

    http://groups.google.pl/groups?q=gluestick+group:pl.
    praca.dyskusje&hl=
    pl&lr=&ie=UTF-8&inlang=pl&group=pl.praca.dyskusje&se
    lm=b45e6d%24hqn%24
    1%40atlantis.news.tpi.pl&rnum=1

    > 5. Negatywna ocena innej osoby z podaniem jego danych kłóci się z
    zasadami
    > neetyki i świadczy o Tobie, Gluesticku bardzo niedobrze. Podejrzewam
    jednak, że
    > Ty jako osoba znająca się na informatyce i chciąca pracować w naszym
    IT
    > doskonale zdajesz sobie z tego sprawę.

    Zdaję sobie z tego sprawę i wiem, że dałem ciała.
    Emocje wzięły górę :-(

    > Myślę, że jednocześnie rozumiesz, iż nie
    > zagrzałbyś długo miejsca u moich kolegów z Help Desku, bowiem są to
    ludzie
    > kulturalni i na wysokim poziomie.

    Zbyt daleko idący wniosek, naprawdę.

    > Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za uwagę.

    Również pozdrawiam, i dziekuję za "odgrzanie" wątku

    Gluestick

  • 54. Data: 2003-06-23 06:41:10
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gluestick" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Przykro mi ale nie jesteś do końca wiarygodny, piszesz z darmowej
    > domeny. Mimo to postaram sie odpowiedzieć tak jakbyś był tym, za kogo

    <cut>
    To sprawdz adresacje z ktorej pisze. Jest tym za kogo sie podaje:)
    pozdrawiam
    /p

  • 55. Data: 2003-06-23 11:21:21
    Od: "Gluestick" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bd67eu$p0p$1@news.onet.pl...

    > To sprawdz adresacje z ktorej pisze. Jest tym za kogo sie podaje:)

    Przyznaję rację co do pierwszego. Rzeczywiście w nagłówkach
    jest IP'ek przydzielony Raiffeisen'owi. Co do drugiego nie
    moge się zgodzić, nadal jest tylko jedną z wielu osób,
    które mogły to napisać. Zresztą, czy ma to jeszcze jakieś znaczenie

    pzdr
    Gluestick