PracaGrupypl.praca.dyskusjeraiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!! › Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
    From: "Gluestick" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
    Date: Wed, 5 Mar 2003 13:00:44 +0100

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b44bqk$f4l$1@news.onet.pl...

    > Po pierwsze to bardzo mila osoba (w przeciwienstwie do ciebie)

    Znasz ją? Znasz mnie? (ja Ciebie nie :-( ) Na podstawie jednego postu,
    kilkuset znaków, wyciągasz zbyt daleko idące wnioski.

    > Po drugie program pocztowy z reguly informuje ze nadawca zazadal
    > potwierdzenia przeczytania poczty i pozwala na zgode lub nie. Masz pewnosc
    > ze odruchowo nie kliknieto nie? Byc moze po tym czasie przeczytano ja

    OK zgadzam się. To jest jak najbardziej możliwe, ale lepiej niech ta pani
    nie bierze do ręki noża, bo może komuś go wbić odruchowo :-)))))

    > jeszcze raz. A moze to potwierdzenie po prostu 'zabladzilo'? Albo twoj
    mail
    > doszedl jak doszedl - z roznych przyczyn?

    Tak, spiskowa teoria dziejów się ujawnia. Cykliści porwali mojega maila
    do siebie na serwer, a tam łotry zapodali mu taką scieżkę relayerów,
    że mail błądził przez 3 tygodnie. Zanim dotarł na miejsce. W tym czasie,
    któryś cyklista sam dostał się na to stanowisko bo podjechał
    pod kadry w Banku rowerem :-))))

    Mało tego, juz po przeczytaniu mojej "wspaniałej oferty" ci sami cykliści
    pochwycili potwierdzenie przeczytania i unieśli je na swoich szatańskich
    maszynach gdzieś hen po kresy Internetu. :-)))))

    Sorry ale nie mogłem sie powstrzymać :-))))

    > Skad wiesz, ze sie skonczyla??????
    > Rekrutacja w Raiffeisenie potrafi ciagnac sie przez kilka miesiecy.

    Doskonale rozmumiem, że rekrutacja może trwać bardzo długo.
    Ale chyba oferty są czytane na początku, potem to ja moge i pięć razy
    sie spotykać z nimi na rozmowach jeśli rokuje to jakieś nadzieje na
    zatrudnienie

    > Tak jak powiedzialem - nie wiesz, ze cie zlekcewazono - jedyne co wiesz to
    > fakt, ze twoje potwierdzenie doszlo pozno.

    To nie tak, potwierdzenie doszło natychmiast po przeczytaniu - czyli
    wczoraj.

    > Mnie tez

    A Tobie dlaczego ?

    pzdr