PracaGrupypl.praca.dyskusjeraiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!! › Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
    From: "Szymon Kunysz" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
    Date: Wed, 5 Mar 2003 08:18:47 +0100

    > Swoja droga - jesli masz zamiar w ten sposob poszukiwac pracy to raczej
    nie zajdziesz
    > daleko. Po pierwsze nie masz pewnosci czy serwer ich pocztowy poprawnie
    obsluguje te
    > funkcje, moze fakt, ze teraz otrzymales potwierdzenie to przypadek. A
    gdyby teraz pani,
    > ktora tak milo nazywasz, po przeczytaniu Twoich dokumentow zaprosila Cie
    na rozmowe
    > tak czy inaczej to jestes teraz spalony. Zdajesz sobie z tego sprawe ?
    > W.

    Dlaczego uwazasz ze gosc jest spalony? Zakladasz ze panie z dzialu HR
    czytuja ta grupe? A nawet jezeli tak, to co? Ze gosc powiedzial co sadzi o
    ich podejsciu do pracy? A moze ta Pani miala problem ze swoim komputerkiem i
    nie miala komu go zglosic? Szukali helpdeska - moze ten gosc wlasnie moglby
    pomoc rozwiazac takie problemy...

    Uwazam, ze to ta Pani popelnila blad, i przynajmniej mogla juz nie odsylac
    potwiedzenia ze wiadomosc ta do niej dotarla.

    btw.
    czy nie moglo byc tak ze wiadomosc ta zostala rozeslana do kilku osob, ktore
    to nie potwierdzily ich odebrania, a jednak ja przeczytaly?

    pozdr
    Szymon Kunysz