PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak jest w agencjach nieruchomości?

  • 1. Data: 2003-03-04 16:53:15
    Temat: Jak jest w agencjach nieruchomości?
    Od: "poste" <m...@p...fm>

    czy warto podjać tam prace, czy jest to rozwojowe miejsce? moze ktoś z Was
    ma doświadczenie w pracy w agencji nieruchomości....

  • 2. Data: 2003-03-04 21:11:44
    Temat: Re: Jak jest w agencjach nieruchomości?
    Od: j...@o...pl

    > czy warto podjać tam prace,
    Z pewnością warto podjąć pracę wszędzie tam gdzie płacą
    czy jest to rozwojowe miejsce?
    Zależy, co to jest za agencja, i jaki rozwój masz na myśli. W większości
    przypadków trafisz na agencję mieszczącą się w bloku, na piętrze X numer lokalu
    Y, gdzie będziesz miał do dyspozycji zestaw "atrakcyjnych" ale nieistniejących
    lokali, które będziesz oferował co bardziej naiwnym lub zdesperowanym. Później
    przyjdzie stres, bo umowa jest, a lokali w preferowanych przez Klienta
    niejscach - niet. Więc wciskasz, co jest. Miało być w Centrum-będzie na
    peryferiach, miało być do określonej kwoty-będzie 30% drożej, ale
    będziesz "czysty" bo ofery przedstawisz. A, że Klient nie chce, to jego
    ryba, "stówe" wpłacił przy zawieraniu umowy. Później reklamacje, krzyki od
    nabitych w butelkę, telefony z k... i ch... w przerywnikach. Ale jak płacą -
    bierz, cokolwiek by to było (trochę ironii) A poropo, mają ochroniarza, czy psy
    obronne?(również ironicznie)
    Mam w kwestiach doświadczenie(niestety bez ironii)

  • 3. Data: 2003-03-05 08:33:23
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

    > czy warto podjać tam prace, czy jest to rozwojowe miejsce? moze ktoś z Was
    > ma doświadczenie w pracy w agencji nieruchomości....

    A ja mysle, ze warto.
    Szukalam ostatnio mieszkania w Lodzi, a ze nie jestem z Lodzi to zostaly mi
    gazetki z ogloszeniami i serwis www.gratka.pl. I co sie okazuje? Wiekszosc
    ogloszen jest z Biur Nieruchomosci - przechwytuja doslownie wszystko.
    Dotrzec do mieszkania bez posrednika - to prawie cud. A jesli wiekszosc
    mieszkan sprzedaje sie/kupuje przez biura - tzn. ze mozna tam zarobic.A
    prowizje nie sa znow takie male.
    Bierz prace!!!