PracaGrupypl.praca.dyskusje › propozycja zmiany FaQ p.p.o

  • 11. Data: 2004-06-21 21:14:54
    Temat: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Od: "rado" <r...@T...pl>

    a nie może być coś takiego że wszystkie posty przechodzą na ppo tylko
    zostaje zmieniony temat na np: ___ŚMIECI___ lub taka informacja zostaje
    dodana na początku tematu postu, a każdy już sam będzie decydował czy chce
    to przeglądać czy nie. bo teraz to trochę jest tak jak za komuny moderatorzy
    cenzurują to co możemy a czego nie możemy czytać! Łatwiej by było do takiej
    osoby dotrzeć i poinformować ją że niestosuje poprawnego kodowania

    Pe.Ka takie pytanie czy wystarczy jak ustawie swoje OE 6 tak jak jest to
    napisane w instrukcji trzech obrazków czy konieczne jest do instalowanie
    jeszcze "OE Power Tool " i "QuoteFix" bo zastosowałem się do instrukcji ale
    nadal nie wiem czy mam poprawne kodowanie czy nie bo mój post nadal się nie
    ukazuje na ppo

  • 12. Data: 2004-06-21 21:32:00
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-21 23:14, Użytkownik rado napisał :

    > a nie może być coś takiego że wszystkie posty przechodzą na ppo tylko
    > zostaje zmieniony temat na np: ___ŚMIECI___ lub taka informacja zostaje

    Moderator nie ma prawa ingerować w przychodzący post. Musiałaby być
    zdjęta moderacja a jestem pewien że nikt by sam z siebie [Śmieci] w
    temacie nie napisał :)

> [...]
    > nadal nie wiem czy mam poprawne kodowanie czy nie bo mój post nadal się nie

    IMHO jest ok. QF był lekarstwem na błąd OE w Win95. W nowszych załatwia
    to już poprawka M$, którą zainstalowałeś. Co do PT to jak chcesz. Ma
    kilka ciekawych funkcji http://42.pl/url/6lH.

    A co do ukazywania się to tylko cierpliwości mogę życzyć. Lada godzina
    zapewne popłyną nowe ogłoszenia ;)

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 13. Data: 2004-06-21 22:04:09
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    rado wrote:
    > wiesz odnośnie dróg to wystarczyło by żeby się wyprostowały

    Tak, typowe. Same się mają wyprostować?

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 14. Data: 2004-06-21 22:08:43
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Pe.Ka wrote:
    > W związku z często pojawiającymi się opiniami, że konfiguracja czytnika
    > news jest ponad siły nieinformatyka proponuję dodanie do FaQ p.p.o. w
    > części dotyczącej technicznych wymagań publikowanych ogłoszeń linków
    > http://evil.pl/pip a w szczególności http://evil.pl/pip/czytniki.html,
    > http://evil.pl/pip/ustaw.html, http://evil.pl/pip/OE.html.

    Z jednej strony słuszny postulat, z drugiej mam wątpliwości. Dlaczego
    w FAQ należy informować o jednym, marnym programie, który jest tak
    "intuicyjnie" stworzony, że większość ludzi nie potrafi go poprawnie
    skonfigurować? Dlatego, że to produkt M$oftu i istnieje ustawowy
    nakaz jego używania? Podkreślam, że to było "z drugiej strony".

  • 15. Data: 2004-06-21 22:21:05
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-22 00:08, Użytkownik Dariusz Jaworski napisał :

    > Z jednej strony słuszny postulat, z drugiej mam wątpliwości. Dlaczego
    > w FAQ należy informować o jednym, marnym programie, który jest tak

    Ale przecież w .../czytniki.html są linki do konfiguracji wielu
    programów ;) Ta strona z obrazkami z OE to tylko tak... Chociaż z
    drugiej strony... jakoś zauważyłem że chyba wszystkie z próbowanych
    przeze mnie czytników instalowały się z poprawnymi ustawieniami.
    Zostawała zabawa z wrotką, sygnaturką ale podstawowe rzeczy były. No
    jakoś OE tak nie chce.

  • 16. Data: 2004-06-21 22:34:55
    Od: "rado" <r...@T...pl>

    i na PPO się nic nie zmieni samo, ale tylko moderatorzy mogą coś tu
    zadziałać, bo coś jest nie tak jeżeli częściej się pojawiają posty na PPD o
    PPO niż na PPO pojawiają się posty z nowymi ofertami pracy

    pozdr rado

  • 17. Data: 2004-06-21 22:58:35
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Tue, 22 Jun 2004 00:34:55 +0200, "rado" <r...@T...pl> wrote:

    >i na PPO się nic nie zmieni samo, ale tylko moderatorzy mogą coś tu
    >zadziałać, bo coś jest nie tak jeżeli częściej się pojawiają posty na PPD o
    >PPO niż na PPO pojawiają się posty z nowymi ofertami pracy

    I to niestety powinno wystarczyć za cały komentarz...
    Prawda jest taka, że PPO POWINNA BYĆ GRUPĄ DLA WSZYSTKICH.

    Moderatorzy POWINNI PRZEDE WSZYSTKIM DBAĆ o to, by Pracodawcy chcieli
    wysyłać ogłoszenia również na grupę, a potencjalni Pracownicy chcieli
    tam zaglądać co godzinę, z (uzasadnioną) nadzieją, że może być warto.

    Moderatorzy powinni sobie również zdawać sprawę z tego, że wykonywanie
    jakiejkolwiek pracy (nawet słabo lub wcale płatnej czyli w tzw "czynie
    społecznym") wiąże się z wzięciem na siebie pewnej odpowiedzialności -
    dla mnie odpowiedzialność moderatora to nie 100% trzymanie się zaleceń
    w FAQ (które BTW są pisane m.in. przez moderatorów i są niezrozumiałe
    dla 85% spoza branży IT) ale dbałość o sens dalszego istnienia grupy.
    A grupa, na której ogłoszenia pojawiają się sporadycznie lub dotyczą
    wyłącznbie jednej branży nie ma IMHO racji bytu...

    Aha ! I wydaje mi się, że istnieją prostsze i "uczciwsze" sposoby na
    powiedzenie "nie chcę się tym zajmować, dajcie mi święty spokój..."

    Życzę owocnych przemyśleń.

  • 18. Data: 2004-06-22 04:41:03
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    DT [Tue, 22 Jun 2004 00:58:35 +0200]:

    > Prawda jest taka, że PPO POWINNA BYĆ GRUPĄ DLA WSZYSTKICH.

    Dlaczego?
    Pytam calkowicie powaznie...

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 19. Data: 2004-06-22 04:49:28
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    rado [Mon, 21 Jun 2004 22:33:07 +0200]:

    > wiesz odnośnie dróg to wystarczyło by żeby się wyprostowały

    No to czemu nie naskoczysz na ministra zeby lecial je wyprostowac?

    > i to niejest takie łatwe, szybciej wszscy szukający pracę na
    > ppo ją znajdą niż drogi się wyprostują

    Aha, czyli sens porownania zalapales... ;)

    pzdr. Nahia

  • 20. Data: 2004-06-22 04:59:54
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Dariusz Jaworski [21 Jun 2004 22:08:43 GMT]:

    > Dlaczego w FAQ należy informować o jednym, marnym programie,
    > który jest tak "intuicyjnie" stworzony, że większość ludzi
    > nie potrafi go poprawnie skonfigurować?

    Jak dla mnie to glownie dlatego, ze to wytraci jego uzytkownikom
    z reki ten nudny juz imo argument ze "oni nie wiedza i sobie nie
    radza". To oczywiste ze przy odrobinie dobrej woli skonfigurowac
    go mozna, zajmuje to chwile, a informacje jak to zrobic nie sa
    skrzetnie ukrywane przez lobby moderatorow -- ale majac calosc
    instrukcji pod reka byc moze zrobia to jak tylko przeczytaja FAQ
    i zniknie czesc postow z pretensjami.

    Ty bedziesz mial mniej roboty -- my czesciej ogloszenia.

    A prywatnie to ja mam jeszcze drugi powod "za": straszliwie mnie
    ciekawi jakiego typu problemy beda mieli uzytkownicy outlooka po
    zamieszczeniu instrukcji jego obslugi w FAQ... Dysleksja? ;)

    pzdr. Nahia