PracaGrupypl.praca.dyskusjepropozycja zmiany FaQ p.p.o › Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    From: Nahia <n...@...portal.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Date: Tue, 22 Jun 2004 06:59:54 +0200

    Dariusz Jaworski [21 Jun 2004 22:08:43 GMT]:

    > Dlaczego w FAQ należy informować o jednym, marnym programie,
    > który jest tak "intuicyjnie" stworzony, że większość ludzi
    > nie potrafi go poprawnie skonfigurować?

    Jak dla mnie to glownie dlatego, ze to wytraci jego uzytkownikom
    z reki ten nudny juz imo argument ze "oni nie wiedza i sobie nie
    radza". To oczywiste ze przy odrobinie dobrej woli skonfigurowac
    go mozna, zajmuje to chwile, a informacje jak to zrobic nie sa
    skrzetnie ukrywane przez lobby moderatorow -- ale majac calosc
    instrukcji pod reka byc moze zrobia to jak tylko przeczytaja FAQ
    i zniknie czesc postow z pretensjami.

    Ty bedziesz mial mniej roboty -- my czesciej ogloszenia.

    A prywatnie to ja mam jeszcze drugi powod "za": straszliwie mnie
    ciekawi jakiego typu problemy beda mieli uzytkownicy outlooka po
    zamieszczeniu instrukcji jego obslugi w FAQ... Dysleksja? ;)

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]