PracaGrupypl.praca.dyskusje › propozycja zmiany FaQ p.p.o

  • 91. Data: 2004-06-24 08:50:00
    Temat: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    DT [Wed, 23 Jun 2004 23:54:58 +0200]:

    > Obowiązkiem moderatora jest dbać o to, by grupa jak najlepiej
    > spełniała swoją rolę.

    Obowiazkiem moderatora jest dbac o to, zeby ukazujace sie na grupie
    posty spelnialy wymogi FAQ.

    Dlatego nazywamy go moderatorem a nie marketingowcem czy handlowcem;
    to ci ostatni sa od robienia reklamy i zapewniania klientow.

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 92. Data: 2004-06-24 08:50:54
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    DT [Wed, 23 Jun 2004 23:56:52 +0200]:

    > Gdybym miał coś Ci w głupi sposób udowadniać, to poświęciłbym
    > 200 zł i na PPO ogłosił konkurs na napisanie skryptu automatycznie
    > poprawiającego takie i inne ZNANE przekłamania w kodowaniu ogonków.

    No i co bys w ten sposob udowodnil skoro moderacja i tak wyklucza
    ingerowanie w tresc postow?

    pzdr. Nahia

  • 93. Data: 2004-06-24 09:38:38
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > O wyzszosci Wigilii nad BN rozmawiac nie bede ;)

    A szkoda. Miedzy innymi dla ciebie on zostal stworzony. Pozatym miala bys
    wielkie szanse na zwyciestwo.

    Tomek

  • 94. Data: 2004-06-24 09:40:45
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Obowiazkiem moderatora jest dbac o to, zeby ukazujace sie na grupie
    > posty spelnialy wymogi FAQ.

    Obowiazkiem moderatora jest MODEROWANIE. A nie przetrzymywanie po kilka dni
    postow w wlasnym kompie. To tak gwoli scislosci.

    Tomek

  • 95. Data: 2004-06-24 10:01:35
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    Dariusz Jaworski wrote:

    > http://42.pl/ppo/ może być?

    O coś takiego właśnie chodziło :-) Moim zdaniem istnienie tej strony
    definitywnie rozwiązuje problem wysyłania ogłoszeń na p.p.o przez osoby nie
    mające pojęcia o komputerach (zresztą strona ułatwia też skomponowanie
    merytorycznie poprawnej treści ogłoszenia) więc dalsza dyskusja na temat
    zmian na grupie jest bezcelowa. Jak znów pojawi się ktoś z żalami że jego
    ogłoszenie zostało odrzucone to poprostu wskazywać mu powyższy link i po
    sprawie.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 96. Data: 2004-06-24 10:51:59
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    chinol [Thu, 24 Jun 2004 11:40:45 +0200]:

    > Obowiazkiem moderatora jest MODEROWANIE. A nie przetrzymywanie
    > po kilka dni postow w wlasnym kompie. To tak gwoli scislosci.

    Moderator jest czlowiekiem. Musi pracowac, jesc, spac, miec jakis
    czas dla siebie, byc moze dla rodziny czy chocby na spacer z psem.

    Jesli zmuszasz go do dyskusji o pierdolach tutaj, nie dziw sie ze
    ma mniej czasu na moderacje.

    Rozmowe z Toba koncze, nie odpowiada mi jej poziom.

    > Tomek

    pzdr. Nahia

  • 97. Data: 2004-06-24 11:23:24
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Moderator jest czlowiekiem. Musi pracowac, jesc, spac, miec jakis
    > czas dla siebie, byc moze dla rodziny czy chocby na spacer z psem.

    To po cholere jest jeszcze moderatorem ??? Jak nie ma czasu na psa i
    jedzenie. Dyrdymaly.

    > Jesli zmuszasz go do dyskusji o pierdolach tutaj, nie dziw sie ze
    > ma mniej czasu na moderacje.

    Ani ciebie ani wybitnych panow moderatorow nie zmuszam to do niczego.
    Odnioslem sie do nich z propozycja usprawnienia pracy grupy p.p.o. nie
    powodujaca zadnych efektow ubocznych poza zminiejszeniem ilosci
    przeznaczanej na moderowanie pracy. Panowie (jak rowniez ty) nie mieli jedak
    ochoty odniesc sie do propozycji, natomiast kwiecisicie odnosza sie do
    filozoficznych wstepow oraz zakonczen. Wykaz wielkodusznosc i powiedz :: czy
    to jest zla wola, glupota, dziwactwo czy co jeszcze ? To, ze nazywam takie
    zjawisko biciem piany, to nie jest powod zeby miec o to do mnie pretensje.
    Juz kiedys powiedzialem: z faktami sie nie dyskutuje a bicie piany jest tym
    czym jest.

    > Rozmowe z Toba koncze, nie odpowiada mi jej poziom.

    Nie mozna skonczyc czegos, czego sie nie zaczelo. Ani ja z toba, ani ty ze
    mna nigdy nie dyskutowalas. Rozmowa polega na wymianie pogladow. Natomiast,
    to co sie odbywa w tym miejscu nazwac mozna raczej wymiana oswiadczen woli.
    Brakuje jeszcze tylko oplaty sadowej i podatku od czynnosci prawnych.
    Co do poziomu: zeby kogos obrazic to tez trzeba umiec. Zapamietaj to sobie
    na reszte zycia.

    Tomek

  • 98. Data: 2004-06-24 11:38:29
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    chinol [Thu, 24 Jun 2004 13:23:24 +0200]:

> [...]
    > przeznaczanej na moderowanie pracy. Panowie (jak rowniez ty) nie
    > mieli jedak ochoty odniesc sie do propozycji

    http://tinyurl.com/3xglf

    <cytat>
    > 1. Stworzenie przez moderatorow specjalnego formularza na
    > www (chyba juz taki nawet jest) i umieszczanie na p.p.o co
    > kilka dni informacji o tym, ze mozna dac ogloszenie przez
    > taki formularz.
    Formularz istnieje i dziala. Wydaje mi sie niezlym pomyslem,
    z obsluga stron WWW jakos do tej pory wiekszych problemow
    chyba nikt nie ma.
    </cytat>

    Wiec przepraszam, ale dlaczego klamiesz?

    > Rozmowa polega na wymianie pogladow.

    Owszem, a Twoim pogladem jest jak dotad "mam Was w nosie".

    > Co do poziomu: zeby kogos obrazic to tez trzeba umiec.

    Nie zamierzam Cie obrazac bo i po co mi to? Sam z siebie
    swietnie robisz usenetowy odpowiednik dresa.

    Na prawde, sadze ze starczy. EOT

    > Tomek

    pzdr. Nahia

  • 99. Data: 2004-06-24 11:59:14
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    podoba mi sie ta wymiana zdan ale czy spowoduje chwile refleksji ?

    watpie, ale za to jaka zabawa w pracy :-D dla kazdej ze stron

    pozdrawiam wszystkich serdecznie i w SGH i w Agorze i gdzies indziej tez :-)

    Czeslaw Idiota (dzis anonimowo)

  • 100. Data: 2004-06-24 12:03:30
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    1/2 duetu "pyskate gowniarze" :-D
    jak to dumnie brzmi

    nie prosciej byloby uproscic zasady ???

    rzeczywiscie moze nalezaloby uzgodnic pryncypia i imponderabilia najpierw
    :-D

    komu sluzy grupa ? dla kogo jest przeznaczona ? kto ma prawo a kto przywilej
    ?
    a jak z usenetem ? czyj i dla kogo ?

    dla mnie cala ta dyskusja koszmarna ale to chyba u niektorych adminow i
    podobnych GURU regula
    ze wiedza lepiej i musza sie odszczeknac

    a dla mnie powod do czytania i pisania zabawnych pytan/odpowiedzi/watkow

    pozdrawiam

    1/2 DPG :-)