PracaGrupypl.praca.dyskusje › programista PHP - cały etat - ile zażądać

  • 21. Data: 2004-02-25 23:32:19
    Temat: Re: programista PHP - cały etat - ile zażądać
    Od: "sjopa" <sjopa@(wyborcza-zmien).pl>

    Ania:

    > JEZU LUDZIE ZYJA ZA 600ZL !!!!! A WY TU TAKIE BREDNIE PISZECIE FACET
    > WEZZE 1500ZL I DZIEKUJ BOGU!!!!! ZE MASZ PRACE INNI JEDZA CHLEB Z WODA I
    > ZYJA ZA 600ZL JESTESCIE SMIESZNI!!!!!

    Ty jestes smieszna, bo taka postawa to mozna bardzo rozbestwic pracodawcow -
    wystarczy, ze na rozmowe o prace przyjdzie takich trzech jak Ty i sie nagle
    okaze, ze specjalista (cokolwiek to bedzie znaczyc) bedzie zarabial
    najnizsza dostepna stawke

    powiem Ci jedno - taka Twoja postawe to zawsze okreslam jednym zdaniem -
    upadlanie sie

    > ILE ZAZADAC 2000 3000 TYS..? TY JESTES CHORY CZLOWIEKU BEZ OBRAZY

    masz kompleksy, ze tyle nie masz? dziewczyno w normalnym kraju to na 2 tys
    zl (w przeliczeniu hehe) by nikt splunac nie chcial, ale w Polsce gdzie
    koszty pozyskania pracownika, koszty dzialalnosci sa absurdalne taka kwota
    jest poza zasiegiem wielu osob i jesli pojawi sie ktos kto na taka kwote
    zasluguje to Ty mowisz, ze jest chory? puknij sie w czolo idiotko

    > ZAL MI WAS NIE ZNACIE PRAWDZIWEGO ZYCIA
    > ZE JESTES WYKSZTALCONY NIE OZNACZA ZE JESTES BOGIEM

    taa, jeszcze nawiedzona na dodatek

    --
    sjopa

  • 22. Data: 2004-02-25 23:55:28
    Temat: Odp: programista PHP - cały etat - ile zażądać
    Od: "Sodom" <k...@o...pl>

    Ania napisala;

    > JEZU LUDZIE ZYJA ZA 600ZL !!!!!

    Caps loock niespecjalnie pomaga w dyskusjach na usnecie...

    To , ze jest ciezko nie znaczy , ze wszyscy maja zarabiac po 600 zlotych i
    klepac biede.
    Ludzie sie ucza i zdobywaja doswiadczenie zeby jednak zarabiec "ciut"
    wiecej.

    A WY TU TAKIE BREDNIE PISZECIE FACET WEZZE
    > 1500ZL I DZIEKUJ BOGU!!!!! ZE MASZ PRACE INNI JEDZA CHLEB Z WODA I ZYJA ZA
    > 600ZL JESTESCIE SMIESZNI!!!!!

    Bogu, niema za co dziekowac, bo jesli wogole istnieje to raczej niema wplywu
    na to co kazdy
    osiaga ciezka praca, edukacja, zaradnoscia, sprytem, cialem czy jeszcze
    czyms innym.
    Nie rozumiem co smiesznego dostrzegasz w tym, ze kto chce sie wybic i do
    czegos dojsc?

    > BOZE.....
    >
    > ILE ZAZADAC 2000 3000 TYS..? TY JESTES CHORY CZLOWIEKU BEZ OBRAZY

    Nie jest chory tylko zna swoja cene. Dostajac na reke 1300 zlotych po
    prostu nie kalkuluje sie przeprowadzac do innego miasta.

    > ZAL MI WAS NIE ZNACIE PRAWDZIWEGO ZYCIA

    No tak , tylko Ty je znasz, wszyscy inni pochodza z bogatych domow i sami do
    niczego nie musza dochodzic.

    > ZE JESTES WYKSZTALCONY NIE OZNACZA ZE JESTES BOGIEM
    >
    > PA IDE
    :(

    Milych snow.

  • 23. Data: 2004-02-26 00:16:57
    Od: g...@p...onet.pl

    > Użytkownik:

    > a ja napisalem, ze to sa wyliczenia nie dla studenta tylko dla normalnego
    > czlowieka, poza tym znajdz mi mieszkanie w miare blisko centrum w jakims
    > normalnym miejscu za mniej niz 1 tys zl - wiadomo, ze mozna wynajac i za 700
    > z tym, ze rano sie bedziesz budzil przy kominie a na rynek jechal dwie
    > godziny

    1. od wieku studenckiego dzieli mnie ladnych pare lat
    2. w w/w mieszkam razem z zona i dzieckiem
    3. w/w mieszkanie ma ok. 52 m2
    4. w/w jest normalnym mieszkaniem

    Reasumujac - Ty sam podales cene (1000zl), okolice (Huta) i warunki (1
    pokojowe). Skontrowalem, podajac placona przeze mnie stawke (850 zl z
    czynszem), w tej samej okolicy (Huta) i lepszych warunkach (2 pokojowe).
    Podobne stawki placi kilku znajomych. Wniosek - podajesz stawki zawyzone o co
    najmniej 20%.

    Doprawdy, nie rozumiem Twoich uwag o "cenach dla normalnego czlowieka" i
    o "mieszkaniu blisko centrum".

    pozdrawiam,

    glos

  • 24. Data: 2004-02-26 07:58:09
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Wed, 25 Feb 2004 16:06:53 +0100, gdy Grzegorz Górnisiewicz
    <g...@n...pl> napisał:

    >Osobiście nie zamierzam pracować za psie pieniądze powodów dlaczego jest
    >zbyt dużo aby je wymieniać. A tacy ludzie jak Ty psują rynek, bowiem
    >jest pewne minimum za które samotna osoba może wynająć mieszkanie,
    >wyżywić się przez miesiąc, zapłacić za telefon i stałe łącze etc. Czasy
    >że pracownicy żyli po 50 w cuchnącej piwnicy dawno minęły. A poza tym za
    >profesjonalizm się płaci...

    I prawidłowo.
    Wprawdzie odkąd Helion wydał parę podręczników PHP, namnożyło się pożal
    się Boże "programistów", którzy nie są więcej warci niż panienka do
    zaparzania kawy (gatunek występujący powszechnie na tej grupie).
    Jednak profesjonalizm zawsze się ceni. Oczywiście PHP jest niczym
    w porównaniu z np. Javą, ale przyzwoite stawki powinieneś wynegocjować.

    Wracając do Twojego początkowego pytania, jako profesjonalista :)
    powinieneś umieć się cenić. Popatrz np. na ogłoszenia paru firm, które
    podają stawki (np. Grafton). Albo wylicz sobie koszt godziny pracy, na
    podstawie tego co do tej pory robiłeś np. na zlecenie.

    IMHO 3kzł brutto to rozsądna podstawa, ale w zależności od firmy można
    walczyć o więcej.

    Robert

  • 25. Data: 2004-02-26 08:04:37
    Od: "sjopa" <sjopa@(wyborcza-zmien).pl>

    Użytkownik:

    > Podobne stawki placi kilku znajomych. Wniosek - podajesz stawki zawyzone
    > o co najmniej 20%.

    nie, po prostu masz atrakcyjna cene

    --
    sjopa

  • 26. Data: 2004-02-26 13:28:08
    Od: "Gmork" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "sjopa" <sjopa@(wyborcza-zmien).pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > trzech jak Ty i sie nagle okaze, ze specjalista (cokolwiek to bedzie
    > znaczyc) bedzie zarabial najnizsza dostepna stawke

    A co mają powiedzieć nauczyciele. Stażysta zarabia 740 zł (netto), a to
    też człowiek wykształcony. Moja siostra jest mianowanym i bierze niewiele
    ponad 1000 zł na rękę. A żeby móc ubiegać się o ten stopień, musiała
    skończyć jeszcze studia podyplomowe, bo przecież według poronionych
    przepisów nauczyciel musi być dwukierunkowy. Człowiek pracujący kilka lat
    w zawodzie ma zapewne jakieś doświadczenie, a zarabia tyle, że wstyd się
    przyznać. Mój brat cioteczny jest administratorem sieci i zarabia 1200 zł.
    Wszystko zależy gdzie się mieszka, ale w pewnych sektorach (szkolnictwo)
    płace są jednakowe i nie podlegają negocjacji. Proszę nie pisać, że mogła
    nie wybierać zawodu nauczyciela, bo to nie jest argument - za pracę
    powinna nalażeć się godziwa zapłata, bo wymagań jest sporo, a pensja
    głodowa. Znam wiele osób (z wyższym wykształceniem), które za 1000 zł
    zapier... i cieszą się, że w ogóle mają pracę.

    > powiem Ci jedno - taka Twoja postawe to zawsze okreslam jednym
    > zdaniem - upadlanie sie

    To nie jest upadlanie się, należy powiedzieć, że człowiek jest upadlany.

    > masz kompleksy, ze tyle nie masz? dziewczyno w normalnym kraju to na
    > 2 tys zl (w przeliczeniu hehe) by nikt splunac nie chcial, ale w

    masz rację, _w normalnym kraju_

    --
    Gmork

  • 27. Data: 2004-02-26 14:31:24
    Od: "Ania" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > prostu nie kalkuluje sie przeprowadzac do innego miasta.

    > No tak , tylko Ty je znasz, wszyscy inni pochodza z bogatych domow i sami do

    brak komentarza POWIEM CI JEDNO PRZYJDZIE CZAS BEDZIESZ CHAROWAL ZA 1000ZL
    ZOBACZYS ZWSPOMNISZ MNIE:)

    ZOBACZYSZ.... BYE BYE:*

  • 28. Data: 2004-02-26 14:36:19
    Od: g...@p...onet.pl

    > Użytkownik:

    > nie, po prostu masz atrakcyjna cene

    doprawdy? chyba zatem zostane posrednikiem nieruchomosci.

    A powazniej - zobacz sobie na ogloszenia z branzy "Lokale" na
    www.dziennik.krakow.pl - zwlaszcza piatkowe.

    pozdrawiam,

    glos

  • 29. Data: 2004-02-26 15:10:35
    Od: "sjopa" <sjopa@(wyborcza-zmien).pl>

    Gmork:

    > To nie jest upadlanie się, należy powiedzieć, że człowiek jest upadlany.

    oj, mylisz dwa pojecie - po pierwsze zarobki nauczycieli sa nie ustalane
    dowolnie a dyrektor (czy kto tam decyduje o zatrudnianiu) moze co najwyzej
    przyznac glodowe premie - my tu mowimy o wolnym rynku, gdzie ceny nie sa
    ksztaltowane przez ustawe tylko przez podaz i popyt na dana usluge -
    powtorze sie - to co "proponuje" Ani to upadlanie sie i psucie rynku a takie
    zachowanie szkodzi nie jej a przede wszystkim osobom, ktore naprawde cos
    wiedza

    --
    sjopa

  • 30. Data: 2004-02-26 15:12:41
    Od: "sjopa" <sjopa@(wyborcza-zmien).pl>

    Ania:

    > brak komentarza POWIEM CI JEDNO PRZYJDZIE CZAS BEDZIESZ CHAROWAL ZA
    > 1000ZL ZOBACZYS ZWSPOMNISZ MNIE:)

    ja myslalem, ze mozna tylko harowac, ale jak widac czlowiek uczy sie cale
    zycie - zreszta po poziomie wypowiedzie widac, ze ty nie zaslugujesz nawet
    na 800 zl

    poza tym:

    1. wylacz CapsLocka
    2. tnij cytaty