PracaGrupypl.praca.dyskusje › OFE w 2 kawalkach

  • 1. Data: 2004-02-25 11:32:23
    Temat: OFE w 2 kawalkach
    Od: "Ender" <e...@p...onet.pl>

    Witam !

    Mam pytanie odnosnie wplywajacych skladek na OFE. Od kilku miesiecy skladki
    wplywaja mi w dwoch czesciach wplacane tego samego dnia miesiaca. Suma jest
    prawidlowa, ale skad te dwie czesci ? Czy ma znaczenie fakt, ze moim
    platnikiem skladek jest Powiatowy Urzad Pracy ?

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Pozdrawiam

    Ender

  • 2. Data: 2004-02-25 15:34:50
    Temat: Re: OFE w 2 kawalkach
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Wed, 25 Feb 2004 12:32:23 +0100, gdy "Ender"
    <e...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    >prawidlowa, ale skad te dwie czesci ? Czy ma znaczenie fakt, ze moim
    >platnikiem skladek jest Powiatowy Urzad Pracy ?

    Niedawno dostałem wreszcie kod dostepu do strony ze swoimi składkami
    (uśmiałem się szczerze z emerytury, jaką dostanę za 40 lat)
    i widzę że też tak podzielone wpływają. Winiłbym jednak za to ZUS, bo to
    on przekazuje składki, które płaci pracodawca, a w Twoim przypadku PUP.

    Robert