PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogramista PHP - cały etat - ile zażądać › Odp: programista PHP - cały etat - ile zażądać
    From: "Sodom" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: programista PHP - cały etat - ile zażądać
    Date: Thu, 26 Feb 2004 00:55:28 +0100

    Ania napisala;

    > JEZU LUDZIE ZYJA ZA 600ZL !!!!!

    Caps loock niespecjalnie pomaga w dyskusjach na usnecie...

    To , ze jest ciezko nie znaczy , ze wszyscy maja zarabiac po 600 zlotych i
    klepac biede.
    Ludzie sie ucza i zdobywaja doswiadczenie zeby jednak zarabiec "ciut"
    wiecej.

    A WY TU TAKIE BREDNIE PISZECIE FACET WEZZE
    > 1500ZL I DZIEKUJ BOGU!!!!! ZE MASZ PRACE INNI JEDZA CHLEB Z WODA I ZYJA ZA
    > 600ZL JESTESCIE SMIESZNI!!!!!

    Bogu, niema za co dziekowac, bo jesli wogole istnieje to raczej niema wplywu
    na to co kazdy
    osiaga ciezka praca, edukacja, zaradnoscia, sprytem, cialem czy jeszcze
    czyms innym.
    Nie rozumiem co smiesznego dostrzegasz w tym, ze kto chce sie wybic i do
    czegos dojsc?

    > BOZE.....
    >
    > ILE ZAZADAC 2000 3000 TYS..? TY JESTES CHORY CZLOWIEKU BEZ OBRAZY

    Nie jest chory tylko zna swoja cene. Dostajac na reke 1300 zlotych po
    prostu nie kalkuluje sie przeprowadzac do innego miasta.

    > ZAL MI WAS NIE ZNACIE PRAWDZIWEGO ZYCIA

    No tak , tylko Ty je znasz, wszyscy inni pochodza z bogatych domow i sami do
    niczego nie musza dochodzic.

    > ZE JESTES WYKSZTALCONY NIE OZNACZA ZE JESTES BOGIEM
    >
    > PA IDE
    :(

    Milych snow.