PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa-zlecenie

  • 1. Data: 2004-02-25 13:37:59
    Temat: umowa-zlecenie
    Od: "Nicoll" <n...@N...post.pl>

    czy to prawda, ze od nowego roku wszedl w zycie przepis, ktory mowi ze jesli
    osoba pracuje w jednym miejscu pod okiem przelozonego wtedy nie mozna jej
    zatrudnic na umowe-zlecenie a tylko na umowe o prace?

  • 2. Data: 2004-02-25 14:37:58
    Temat: Re: umowa-zlecenie
    Od: "hrabia" <h...@g...pl>

    > czy to prawda, ze od nowego roku wszedl w zycie przepis, ktory mowi ze jesli
    > osoba pracuje w jednym miejscu pod okiem przelozonego wtedy nie mozna jej
    > zatrudnic na umowe-zlecenie a tylko na umowe o prace?

    Te przepisy są od dawna i ogólnie chodzi o to, żeby nie zastępować umów o pracę
    umowami o dzieło/zlecenie lub fikcyjną działalnością gospodarczą.

    h.

  • 3. Data: 2004-02-26 12:16:27
    Od: "Nicoll" <n...@N...post.pl>

    no wiesz...ja pracuje na umowie zlecenie od dwoch lat w jednej firmie.
    dobrze sie tam sprawuje...teraz gdy koncze studia, powiedzialam ze nie
    oplaca mi sie siedziec u nich na umowie zleceniu i potracaniu przez nich
    ZUSu (marne pieniadze dostawalabym) powiedzieli ze teraz i tak musza
    wszystkich zostawic i na umowe o prace ich zatrudnic wiec zebym zostala. nie
    wiem czy chca mnie zbywac jak najdluzej czy faktycznie musza zatrudniac na
    umowe o prace.