PracaGrupypl.praca.dyskusje › programista PHP - cały etat - ile zażądać

  • 11. Data: 2004-02-25 15:47:03
    Temat: Re: programista PHP - cały etat - ile zażądać
    Od: "sjopa" <sjopa@(wyborcza-zmien).pl>

    Grzegorz Górnisiewicz:

    > ile mogę zażądać za pracę na cały etat jako programista PHP i MySQL w
    > Krakowie. Pytam żeby się zorientować i zweryfikować moje wizje w tym
    > względzie... proszę o podanie wynagrodzeń brutto :-) będę bardzo
    > wdzięczny, gdyz bardzo mi zależy na podjęciu pracy w Krakowie a nie chcę
    > wygórować swoich żądań i obejść się z tego powodu smakiem.

    mieszkanie 1-pokojowe w Nowej Hucie - 1 tys zl (garsoniera 800 zl)
    dojazd - tramwaj/autobus 40 zl. samochod co 100 (zalezy jak daleko)
    miesieczne koszta wyzywienia - ok 400 zl

    zakladam, ze nie zyjesz zyciem studenckim i nie chcesz jesc codziennie bulke
    z mortadela lub dzemem

    jesli dodamy do tego wyjazdy do domu, jakas rozrywke i chec zaoszczedzenia
    kilku groszy to na reke powinienes dostac co najmniej 2 tys zl, czyli brutto
    jakies prawie 2.4 tys zl

    obawiam, ze w Krakowie znajdzie duzo chetnych za brutto 2 tys zl wiec albo
    musisz byc naprawde dobry i nie obawiasz sie konkurencji, albo musisz
    obnizyc wymagania

    --
    sjopa

  • 12. Data: 2004-02-25 15:55:10
    Od: "hrabia" <h...@g...pl>

    > Zażądać? Czyżby bezrobocie skończyło się ostatniej nocy kiedy spałem
    > i nic nie wiem?? Nie zażądać tylko co łaska.

    Współczuję.

    h.

  • 13. Data: 2004-02-25 16:42:33
    Temat: Odp: programista PHP - cały etat - ile zażądać
    Od: "Sodom" <k...@o...pl>

    Użytkownik napisal:

    > mieszkanie 1-pokojowe w Nowej Hucie - 1 tys zl (garsoniera 800 zl)

    Raczej polowa tego. Znajmoy wynajmuje pokoj z kuchnia w hucie - 400 zl.
    Za 1000 mozna juz wynajac ladne mieszkanie np. na Zabincu :
    dobry dojazd do centrum , nowe i na prawde ladne mieszkania.

  • 14. Data: 2004-02-25 17:08:46
    Od: "sjopa" <sjopa@(wyborcza-zmien).pl>

    Sodom:

    > Raczej polowa tego. Znajmoy wynajmuje pokoj z kuchnia w hucie - 400 zl.
    > Za 1000 mozna juz wynajac ladne mieszkanie np. na Zabincu :
    > dobry dojazd do centrum , nowe i na prawde ladne mieszkania.

    cena sa zroznicowane i podalem srednia - poza tym Twoj znajomy wynajmuje
    pokoj a mieszkanie 1-pokojowe a to kolosalna roznica

    --
    sjopa

  • 15. Data: 2004-02-25 18:58:06
    Temat: Do Hrabi
    Od: k...@g...pl

    Hrabio, chciałem zadać małe pytanie na priv, ale ten adres z nagłówka nie
    działa. Możesz mi na mój priv podesłać swój adres ?

    MB

  • 16. Data: 2004-02-25 20:47:10
    Od: g...@p...onet.pl

    > cena sa zroznicowane i podalem srednia - poza tym Twoj znajomy wynajmuje
    > pokoj a mieszkanie 1-pokojowe a to kolosalna roznica

    a ja 2 pokojowe w Hucie za 850 z czynszem.

    pozdrawiam,

    glos

  • 17. Data: 2004-02-25 20:47:45
    Od: "Ania" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > cena sa zroznicowane i podalem srednia - poza tym Twoj znajomy wynajmuje
    > pokoj a mieszkanie 1-pokojowe a to kolosalna roznica

    JEZU LUDZIE ZYJA ZA 600ZL !!!!! A WY TU TAKIE BREDNIE PISZECIE FACET WEZZE
    1500ZL I DZIEKUJ BOGU!!!!! ZE MASZ PRACE INNI JEDZA CHLEB Z WODA I ZYJA ZA
    600ZL JESTESCIE SMIESZNI!!!!!

    BOZE.....

    ILE ZAZADAC 2000 3000 TYS..? TY JESTES CHORY CZLOWIEKU BEZ OBRAZY

    ZAL MI WAS NIE ZNACIE PRAWDZIWEGO ZYCIA
    ZE JESTES WYKSZTALCONY NIE OZNACZA ZE JESTES BOGIEM

    PA IDE SPAC:(

  • 18. Data: 2004-02-25 21:04:07
    Od: Grzegorz Górnisiewicz <g...@n...pl>

    Użytkownik Ania napisał:

    > JEZU LUDZIE ZYJA ZA 600ZL !!!!! A WY TU TAKIE BREDNIE PISZECIE FACET WEZZE
    > 1500ZL I DZIEKUJ BOGU!!!!! ZE MASZ PRACE INNI JEDZA CHLEB Z WODA I ZYJA ZA
    > 600ZL JESTESCIE SMIESZNI!!!!!

    a ja tak właśnie nie chcę i nie zamierzam... to że ktoś tak mało zarabia
    to nie znaczy że ja mam dostawać tyle samo...
    lepiej byś czepiłą tych co kradną lub dostają za byle gówno 100tys
    rocznie, mówię o naszych politykach....

    > BOZE.....
    >
    > ILE ZAZADAC 2000 3000 TYS..? TY JESTES CHORY CZLOWIEKU BEZ OBRAZY

    bez obrazy, ale ponad 3 lata zapieprzałem ile wlezie byle tylko przezyć
    bo nie miałem pracy, a Ty mi mówisz że jestem chory? właśnie nie chcę
    zapierdalać za psie pieniądze do końca życia, to że mam jakieś
    pragnienia to wg. to jest chore?

    > ZAL MI WAS NIE ZNACIE PRAWDZIWEGO ZYCIA

    oj gdybyś wiedziała jakie moje życie było piękne i cudowne... wręcz
    królewskie...

    > ZE JESTES WYKSZTALCONY NIE OZNACZA ZE JESTES BOGIEM

    dla ciebie 2000 na rękę znaczy że to jest dużo? hmmm... wiem że można
    żyć za 500PLN w mieście ale jak jest kilka osób w jednym mieszkaniu, a
    ja jestem sam, nie mam znajomych w Krakowie itd. itp. musze się sam
    utrzymać a za 500 to starczy mi może na mieszkanie... a za co żyć? ubrać
    się? itp??

    > PA IDE SPAC:(

    masz zły humor, albo nie wiesz o co chodzi w życiu :-(

  • 19. Data: 2004-02-25 21:05:18
    Od: Grzegorz Górnisiewicz <g...@n...pl>

    Użytkownik Ania napisał:

> [...]
    > 600ZL JESTESCIE SMIESZNI!!!!!

    a ja tak właśnie nie chcę i nie zamierzam... to że ktoś tak mało zarabia
    to nie znaczy że ja mam dostawać tyle samo... jedyne czego chcę to
    normalnego życia a nie męki... jeśli ktoś czegoś więcej chce niż stare
    rozpadające się łóżko tzn. że jest chory? chyba powinnaś się leczyć
    dziewczyno!!!!
    i lepiej byś czepiała się tych co kradną lub dostają za byle gówno

  • 20. Data: 2004-02-25 23:22:54
    Od: "sjopa" <sjopa@(wyborcza-zmien).pl>

    Użytkownik:

    > a ja 2 pokojowe w Hucie za 850 z czynszem.

    a ja napisalem, ze to sa wyliczenia nie dla studenta tylko dla normalnego
    czlowieka, poza tym znajdz mi mieszkanie w miare blisko centrum w jakims
    normalnym miejscu za mniej niz 1 tys zl - wiadomo, ze mozna wynajac i za 700
    z tym, ze rano sie bedziesz budzil przy kominie a na rynek jechal dwie
    godziny

    --
    sjopa