PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ? › Re: pracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ?
  • Data: 2010-08-27 20:56:01
    Temat: Re: pracownicy dymajacy pracodawce - jak walczyc z oszustami ?
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stach" <s...@f...pl> napisał

    > To pisz tak, żeby można było mieć pojęcie.

    Eee, wystarczy dokładnie czytać.
    Poza tym czy jest jakiś obowiązek szczegółowego opisywania swoich działań?

    > Inaczej się nie dziw takim odpowiedziom.

    Ale ja bynajmniej nie oczekuję *żadnych* komentarzy!
    Chyba za bardzo przejąłeś się rolą :)

    > No teraz to mówimy o zupełnie czymś innym.

    Nie wiem jak Ty, ale ja od początku mówię o tym samym :)

    > Wcześniej miały być obiboki i lenie, a teraz mówisz o oszustach,
    > którzy mówią że coś zrobili, a nie zrobili.

    Gdybyś czytał dokładnie, to zauważyłbyś, że pisałem i o jednych i o
    drugich.

    K.