PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca rekrutacja TEST

  • 1. Data: 2005-10-22 20:36:18
    Temat: praca rekrutacja TEST
    Od: "PIOTR___P" <p...@p...pl>

    Obecnie bardzo duzo firm w procesie rekrutacji stosuje test sprawdzajcy,
    którego celem jest zbadanie umiejętności analitycznego myślenia oraz
    kojarzenia informacji np
    http://www.kariera.procter.pl/przewodnik/testyk.html gdzie moge znalesc
    inne testy podobnego typu - za wszelka pomoc z gory dziekuje

  • 2. Data: 2005-10-23 15:12:23
    Temat: Re: praca rekrutacja TEST
    Od: PZ <p...@m...com>

    PIOTR___P napisał(a):
> [...]
    > http://www.kariera.procter.pl/przewodnik/testyk.html gdzie moge znalesc
    > inne testy podobnego typu - za wszelka pomoc z gory dziekuje

    Test potwierdzil, ze pg nie dla mnie:)

    PZ

  • 3. Data: 2005-10-23 15:35:10
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Test potwierdzil, ze pg nie dla mnie:)

    przyznaj się ile miałeś?

  • 4. Data: 2005-10-23 19:20:28
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cess23-0j6.ln1@minskmaz.com PZ

    > Test potwierdzil, ze pg nie dla mnie:)
    Spokojnie, przejdź go mechanicznie klepiąc seryjnie bez czytania odpowiedzi
    A, potem B itd. Zobacz wynik.
    To jest test przygotowany przez półgłówków dla idiotów, ma wartość
    psychozabawy z czasopisma typu "Pani domu" lub "Przyjaciółka". Nie sugeruj
    się.

    Jotte

  • 5. Data: 2005-10-24 17:31:11
    Od: "WM" <w...@k...pl>

    Przeciez to jest test na poziomie szympansa ! Moze to jakas prowokacja ze
    strony P&G ?

    wm

  • 6. Data: 2005-10-24 19:44:54
    Od: PZ <p...@m...com>

    uciu napisał(a):

    > przyznaj się ile miałeś?

    ztcp to mialem 7, a wymagane 8. wiec ok:) nie czuje sie skonczonym
    idiota, ale potwierdzilo to, ze pg nie dla mnie.

    Zreszta to dopiero poczatek i macenia w glowie. I nie wydaje mi sie, ze
    bada on zdolnosci analityczne - imho.

    PZ

  • 7. Data: 2005-10-24 20:16:44
    Od: Aneczka <a...@g...pl>

    WM napisał(a):
    > Przeciez to jest test na poziomie szympansa ! Moze to jakas prowokacja ze
    > strony P&G ?

    Żadna prowokacja - te pytania należą do łatwiejszych ale takie są. Inna
    sprawa, że choć nie są specjalnie trudne, to jak jest ich kilkadziesiąt,
    do tego masz presję czasową (z której zdajesz sobie sprawę) i panią,
    która co kilkanaście minut przypomina o tym, przy okazji wybijając Cię z
    rytmu, to już takie banalne nie jest. Do tego w jednym dniu piszesz 2-3
    testy niemal pod rząd i wychodząc nie jsteś pewien jak się nazywasz
    (chyba, że Ci nie zależy i pojechałeś się sprawdzić, ale i tak czujesz
    się przemielony).

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka