PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy moge byc na urlopie wychowawczym ?

  • 1. Data: 2005-10-22 07:59:40
    Temat: Czy moge byc na urlopie wychowawczym ?
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Witam
    Pytanko w imieniu zony :
    Aktualnie jestem na urlopie wychowawczym (bezplatnym). Normalnie jestem
    zatrudniona na caly etat w firmie. Od 1 listopada zaczynam studia
    doktoranckie. BEde pobierala np stypendium z tego tytulu, a dziecko pojdzie
    do przedszkola. No i pytanie : czy moge byc nadal na urlopie wychowawczym,
    czy tez musze go przerwac i wrocic do pracy lub tez sie zwolnic ?

    Fantom
    ps. Ktora ustawa itp mowi o urlopach wychowawczych ? Jakis numer dziennika
    ustaw czy cos.

    fut : pl.soc.prawo