PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co to moze byc ?

  • 1. Data: 2005-10-22 21:14:49
    Temat: Co to moze byc ?
    Od: "Bisek" <j...@o...jej>

    Witam,
    zauwazylem ostatnio na jakims slupie ogloszenie o tresci...
    " Dodatkowa praca biurowa, popoludniami..."

    zadzwonilem na podany numer i uslyszalem, ze praca ma polegac na
    sprawdzaniu poprawnosci wypelnienia jakichs umow ubezpieczeniowych
    generalnie finansowych.
    Jak spytalem o szczegoly babka z ktora rozmawialem powiedziala mi ze wiecej
    dowiem sie na rozmowie ze szefowa, bo ona nie moze nic mowic o zarobkach
    odpowiedzialnosci itp.

    Jak myslicie co to moze byc?
    Jechac na takie spotkanie ? Czy tgo wywalenie kasy w bloto -> bo dojechac
    tam trzeba.
    Na cale szczescie normalna prace mam wiec jeszcze do muru przycisniety nie
    jestem, ale dorobic zawsze mozna.

    Bisek

  • 2. Data: 2005-10-22 22:50:53
    Temat: Re: Co to moze byc ?
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Bisek wrote:

    > Jak myslicie co to moze byc?

    Eurofinanz?

    Kira

  • 3. Data: 2005-10-23 05:13:28
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Bisek" <j...@o...jej> napisał w wiadomości

    > " Dodatkowa praca biurowa, popoludniami..."

    > sprawdzaniu poprawnosci wypelnienia jakichs umow ubezpieczeniowych

    Prawdopodobnie jak już uda ci się sprzedać taką umowę to potem bedziesz siedzial
    całe popoludnie i ją sprawdzał.

    vertret