PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca nad morzem?

  • 1. Data: 2006-07-11 16:30:45
    Temat: praca nad morzem?
    Od: "John Serin" <j...@m...com>

    Gdzie szukać pracy w miejscowościach turystycznych takich jak kelner,
    sprzedawca frytek itp?
    Mieszkam w centrum kraju i chętnie bym sobie popracował nad morzem w
    zamian za wikt o opierunek, gdzie szukać takich ofert? ponoć jest pełno
    wolnych miejsc, bo ludzie wolą wyjeżdżać na zachód europy

  • 2. Data: 2006-07-11 19:10:11
    Temat: Re: praca nad morzem?
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    John Serin napisał(a):
> [...]
    > zamian za wikt o opierunek, gdzie szukać takich ofert? ponoć jest pełno
    > wolnych miejsc, bo ludzie wolą wyjeżdżać na zachód europy

    http://praca.gazeta.pl/gazetapraca/1,68745,3371495.h
    tml

    Mysle ze to daje jasna odpowiedz - w kazdej wiekszej miejscowosci.

    pzdr
    robbi

  • 3. Data: 2006-07-12 15:10:51
    Od: "John Serin" <j...@m...com>

    Użytkownik "robbi" <r...@n...frompoznan.com> napisał w wiadomości

    > http://praca.gazeta.pl/gazetapraca/1,68745,3371495.h
    tml

    > Mysle ze to daje jasna odpowiedz - w kazdej wiekszej miejscowosci.

    No właśnie to jest ten artykuł, który czytałem w wersji papierowej, nie
    daje to żadnej odpowiedzi. Przecież nie pojadę w ciemno nad morze i nie
    będę spał na plaży dopóki nie znajdę pracy, gdzie znaleźć takie
    ogłoszenia?

  • 4. Data: 2006-07-12 15:14:18
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 12-07-2006 o 17:10:51 John Serin <j...@m...com> napisał(a):

> [...]
    > daje to żadnej odpowiedzi. Przecież nie pojadę w ciemno nad morze i nie
    > będę spał na plaży dopóki nie znajdę pracy, gdzie znaleźć takie

    Myślisz, że każda smażalnia na plaży ma neostradę? I że za każdym razem,
    gdy któryś smażyciel lub kelnerka rzuci to w diabły, to właściciel wchodzi
    na pracuj.pl?
    Life is brutal, on bierze kartkę i przykleja do szyby.

    --
    TLP

  • 5. Data: 2006-07-12 16:39:06
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    TLP napisał(a):
> [...]
    > wchodzi na pracuj.pl?
    > Life is brutal, on bierze kartkę i przykleja do szyby.

    NIe tylko tam - chodzac po poznanskim Starym Rynku widac tez czesto na
    drzwiach lokalu kartki "Zatrudnie kelnera/ke, zatrudnie kucharza" - w
    tej branzy to jest jedna ze standardowych form poszukiwania pracownikow.

    pzdr
    robbi

  • 6. Data: 2006-07-13 07:16:48
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > daje to żadnej odpowiedzi. Przecież nie pojadę w ciemno nad morze i nie
    > będę spał na plaży dopóki nie znajdę pracy, gdzie znaleźć takie

    A właśnie tak powinienes zrobic. (no ewentualnie namiot):)

    Wojtek

  • 7. Data: 2006-07-13 19:53:12
    Od: "John Serin" <j...@m...com>

> [...]
    > drzwiach lokalu kartki "Zatrudnie kelnera/ke, zatrudnie kucharza" - w
    > tej branzy to jest jedna ze standardowych form poszukiwania

    I jak pytasz to okazuje się, że chcą studenta, a najlepiej studentkę, a
    z tego artykułu wynika, że nad morzem jest eldorado i pracodawcy biją
    się o pracowników ;))

  • 8. Data: 2006-07-13 21:27:43
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    John Serin napisał(a):

    > I jak pytasz to okazuje się, że chcą studenta, a najlepiej studentkę, a
    > z tego artykułu wynika, że nad morzem jest eldorado i pracodawcy biją
    > się o pracowników ;))

    Ja nie pytam ;)
    Ale z moich rozmow z kelernerami/kami wynika ze praca dla kazdego kto
    potrafi jej podolac. Czesc to studenci, czesc po studiach, a czesc bez
    wyzszego - tam szuka sie odpowiedniego czlowieka a nie dyplomu czy
    legitymacji studenckiej.

    pzdr
    robbi

  • 9. Data: 2006-07-14 18:40:46
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 13 Jul 2006 21:53:12 +0200, "John Serin"
    <j...@m...com> wrote:

    >z tego artykułu wynika, że nad morzem jest eldorado i pracodawcy biją
    >się o pracowników ;))
    Eldorado wyglada np tak:
    1. "osrodek wczasowy" na ok 60 osob, glownie emeryci :) - 3 posilki
    dziennie. Praca kelnerki - rozstawienie talerzy itp. do 3 posilkow,
    roznoszenie posilkow, sprzatniecie sali, troche zmywak, w tej pracy
    nie wchodzi w gre rozliczanie jedzacych i zadne napiwki - jest to
    wylacznie stolowka dla wczasowiczo - praca na 12 h dziennie, z 2
    przerwami po 1 h (o ile sie wyrobi ze sprzatnieciem po posilkach) -
    wynagrodzenie: wyzywienie, miejsce noclegowe w pokoju o niskim
    standardzie, z byle jaka lazienka na korytarzu, 600 zl - nie pytalem
    czy brutto czy netto bo to byla luzna rozmowa z wlascicielem - zapewne
    jest to kwota bez umowy "do reki" - mowil tez ze za pare dni
    przyjedzie wiecej osob chetnych do pracy i wtedy schodzi do 500 zl.

    2. penjonat, 50 osob, glownie rodziny z dziecmi, 2 posilki. praca
    kelnerki - jw, zmywak, sprzatanie pokoi(!) przy zmianie wczasowiczow
    (praktycznie codziennie kilka pokoi do sprzatniecia) - praca na 10-12
    h dziennie, praktycznie bez czasu wolnego w srodku dnia - 800-1000 zl
    - i tu tez nie wiem czy z umowa czy bez :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 10. Data: 2006-07-14 18:41:54
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 14 Jul 2006 20:40:46 +0200, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

> [...]
    >h dziennie, praktycznie bez czasu wolnego w srodku dnia - 800-1000 zl
    >- i tu tez nie wiem czy z umowa czy bez :)
    oczywiscie z wyzywieniem i noclegiem :)

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl