PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak sie ubrac w taka pogode na rozmowe w sprawie pracy

  • 1. Data: 2006-07-11 14:43:25
    Temat: jak sie ubrac w taka pogode na rozmowe w sprawie pracy
    Od: frehar <b...@N...pl>

    Witam

    no wlasnie moje pytanie:
    jak sie ubrac w taka pogode na rozmowe w sprawie pracy do jednej z
    tanich lini lotniczych urzedujacych w naszym pieknym kraju :-) ??

    pytanie calkowicie powazne
    spodnie dzinsowe i jakas koszulka nie beda odstraszac ?

    Sebastian Betcher

  • 2. Data: 2006-07-11 14:47:57
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    frehar napisał(a):

    > jak sie ubrac w taka pogode na rozmowe w sprawie pracy do jednej z
    > tanich lini lotniczych urzedujacych w naszym pieknym kraju :-) ??

    W sprawie pracy jako kto? Bo jeżeli masz być Prezesem tych linii to
    wypadałoby garnitur przywieźć w klimatyzowanej limuzynie... ;)))

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 3. Data: 2006-07-11 15:05:23
    Od: frehar <b...@N...pl>

    januszek napisał(a):

    > W sprawie pracy jako kto? Bo jeżeli masz być Prezesem tych linii to
    > wypadałoby garnitur przywieźć w klimatyzowanej limuzynie... ;)))
    >
    > j.

    hehe swieta racja przepraszam ze nie napisalem
    stanowisko - steward
    wlasnie nie mam kompletnie wyczucia ad. ubioru na takie stanowisko :-)

    Sebastian Betcher

  • 4. Data: 2006-07-11 15:53:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e90end$k6a$1@inews.gazeta.pl frehar <b...@N...pl>
    pisze:

    > hehe swieta racja przepraszam ze nie napisalem
    > stanowisko - steward
    > wlasnie nie mam kompletnie wyczucia ad. ubioru na takie stanowisko :-)
    Slipy i spadochron.

    Przepraszam, nie udało mi się powstrzymać...

    Jotte

  • 5. Data: 2006-07-11 16:15:46
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > stanowisko - steward
    > wlasnie nie mam kompletnie wyczucia ad. ubioru na takie stanowisko :-)

    leciales kiedys samolotem?
    Ubierz sie w garnitur, ewentualnie marynarke nies w rece, zalozysz przed wejsciem do
    budynku gdzie odbedzie sie spotkanie.
    Dżinsy na takie spotkanie to ponury zart.

    Wojtek

  • 6. Data: 2006-07-11 16:28:11
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    frehar napisał(a):
> [...]
    >
    > pytanie calkowicie powazne
    > spodnie dzinsowe i jakas koszulka nie beda odstraszac ?
    Swego czasu rekrutowałem do pewnych tanich linii i ówczesna dyrektor
    personalna owych linii zwracała na ubiór dużą uwagę. To było stanowisko
    stewarda / stewardessy. Jeśli rekrutujesz na podobne, na którym wymaga
    się wysokiej kultury osobistej albo stanowisko "mundurowe" to lepiej
    ubierz się elegancko. Nie chodzi mi o pełen gang. Ubiór powinien byc
    dobrany do okoliczności a te są następujące: 30 stopni w cieniu.

    pozdr.
    m.

  • 7. Data: 2006-07-11 16:29:50
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Maciek Sobczyk napisał(a):
    > Swego czasu rekrutowałem do pewnych tanich linii i ówczesna dyrektor
    > personalna owych linii zwracała na ubiór dużą uwagę.
    Właśnie doczytałem na jakie stanowisko startujesz.
    Elegancki ubiór obowiązkowy!!
    Maniery nienaganne mile widziane.
    Uśmiech i pogodny styl bycia - obowiązkowe!!

    pozdr.
    m.

  • 8. Data: 2006-07-11 16:36:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    frehar napisał(a):

    > stanowisko - steward
    > wlasnie nie mam kompletnie wyczucia ad. ubioru na takie stanowisko :-)

    Hmm... IMHO szkoda Twojego czasu. Nie zostaniesz stewardem, skoro nie
    wiesz jak się ubrać ;)

    j.

  • 9. Data: 2006-07-11 19:13:50
    Od: frehar <b...@N...pl>

    fotech napisał(a)
    > Dżinsy na takie spotkanie to ponury zart.
    >
    > Wojtek

    Witam

    rok temu temu bylem na spotkaniu w sprawie pracy na to samo stanowisko
    tylko do innych lini lotniczych, nie przesadze jak powiem ze z 200 osob
    jakies 50 bylo ubrane elegancko reszta po "cywilnemu" a do nastpengo
    etapu przeszlo jakies 25 osob z czego 2 osoby byly ubrane elegnacko
    :P:-) dlatego jestem "zagubiony" :-) ale chyba przekonaliscie mnie do
    garnituru.
    dzieki za pomoc

    Sebastian Betcher
    [DC]Peugeot 306 jeszcze nie oklejony

  • 10. Data: 2006-07-11 20:25:14
    Od: "lula78" <l...@g...pl>

    frehar <b...@N...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > pytanie calkowicie powazne
    > spodnie dzinsowe i jakas koszulka nie beda odstraszac ?

    Na Twoim miejscu ubrałabym garnitur i krawat. Marynarkę możesz przecież włożyć
    zaraz przed wejściem.