PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ściemnione cv

  • 1. Data: 2006-07-11 09:59:38
    Temat: Ściemnione cv
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Niedawno gdzieś w jakimś wątku przeczytałem o ściemnianiu w cv(branża IT),
    właśnie jestem po rozmowie z takim ściemniaczem. Koleś napisał w cv mnóstwo
    technicznych rzeczy, z których po prostu nie miał pojęcia o niczym, poza
    obsługą łindołsa. Dziw mnie wziął, że po 2 latach pracy z kilkoma rzeczami
    praktycznie nie wiedział o nich nic.
    Nie wiem na co liczą tacy ludzie.

  • 2. Data: 2006-07-11 11:53:29
    Temat: Re: Ściemnione cv
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    herakles wrote:

> [...]
    > mnie wziął, że po 2 latach pracy z kilkoma rzeczami praktycznie
    > nie wiedział o nich nic. Nie wiem na co liczą tacy ludzie.

    Na to, ze przyszly pracodawca tez sciemnia i moze nawet bardziej
    niz kandydat.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,alarmy,domofony,serwis PC,sterowniki PLC.

  • 3. Data: 2006-07-11 12:32:36
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    > Na to, ze przyszly pracodawca tez sciemnia i moze nawet bardziej
    > niz kandydat.

    dokladnie.
    ja pisalem tego posta o scieminaniu. w Twoim przypadku okej, naprawde
    potrzebujecie osobe z super kwalifikacjami, ale wiekszosc firm pisze o
    wymogach, ktorych sami nie rozumieja. a co najciekawsze - wynagrodzenie nie
    jest adekwatne do wiedzy !
    z ciekawosci - na jakie stanowisko i jakie wymogi stwawiacie oraz jakie
    proponujecie wynagrodzenie?

    --
    Jacek - j...@g...pl
    tel.: 505 57 99 63

  • 4. Data: 2006-07-11 13:37:10
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Jacek wrote:

> [...]
    > nie jest adekwatne do wiedzy !
    > z ciekawosci - na jakie stanowisko i jakie wymogi stwawiacie oraz jakie

    Ciekawa praca, nie stawiamy wysoko poprzeczki, płacimy lepiej niż
    konkurencja.

  • 5. Data: 2006-07-11 13:47:47
    Od: "Jaga" <j...@i...pl>

    > Ciekawa praca, nie stawiamy wysoko poprzeczki, płacimy lepiej niż
    > konkurencja.

    hahahhahah
    Cóż za wyrafinowana odpowiedź, ten to dopiero musi ściemniać - jeśli tak
    skonstruowałeś ogłoszenie o pracę to ja nie mam więcej pytań.

    Jaga

  • 6. Data: 2006-07-11 21:59:17
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Jaga wrote:

    > hahahhahah
    > Cóż za wyrafinowana odpowiedź, ten to dopiero musi ściemniać -
    > jeśli tak skonstruowałeś ogłoszenie o pracę to ja nie mam więcej
    > pytań.

    Do niedawna sledzilem przez dlugi czas poniedzialkowa wybiorcza w
    sprawie pracy i nic. Spotykam sasiadke z bloku i ona mowi, ze w
    jej firmie potrzebuja informatyka, daja juz ogloszenie ktorys
    kolejny raz i nikt sie nie zglasza. Pytam moze ja sie zglosze?
    Tylko niech mi Pani powie co jest do roboty i za ile? Jak
    powiedziala to stwierdzilem, ze wiem dlaczego nikt sie nie
    zglosil i niech nie liczy, ze za 1000 zlotych bedzie miala
    administratora sieci, helpdesk, administratora baz danych,
    webmastera i grafika w jednym :-)))

  • 7. Data: 2006-07-12 09:56:42
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Jaga wrote:

    > hahahhahah
    > Cóż za wyrafinowana odpowiedź, ten to dopiero musi ściemniać - jeśli tak
    > skonstruowałeś ogłoszenie o pracę to ja nie mam więcej pytań.
    >
    > Jaga
    Ogłoszenie jest ogólnie dostępne

  • 8. Data: 2006-07-12 15:33:48
    Od: b...@b...pl

    Jaga wrote:
    > hahahhahah
    > Cóż za wyrafinowana odpowiedź, ten to dopiero musi ściemniać - jeśli tak
    > skonstruowałeś ogłoszenie o pracę to ja nie mam więcej pytań.

    Hercio już jakiś czas temu popisywał się na grupie. Jeśli jesteś
    zainteresowana poszukaj w archiwum (keywords: ch.... bombki strzelił,
    cytat).
    Ogólne wrażenie jakie odniosłem, Hercio jest pozerem preferującym wazelinkę,
    który może liznął to i owo. Pracy z nim jakoś nie za bardzo bym polecał.

  • 9. Data: 2006-07-12 17:52:59
    Od: Szewc <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik herakles napisał:

> [...]
    > obsługą łindołsa. Dziw mnie wziął, że po 2 latach pracy z kilkoma rzeczami

    Myślę, że "ściemniają" i jedni i drudzy. Kandydaci, bo bardzo chcą
    dostać pracę i wydaje im się, że jak ktoś tu wspomniał "nie matura lecz
    chęć szczera..." szybko się dokształcą etc. Dlatego zawyżają swoje
    umiejętności. Z drugiej strony firmy, bo nie chcą wiele zapłacić lub po
    prostu oferują nieatrakcyjną pracę (jak trudno zrekrutować kogoś do
    sprzedaży kart kredytowych...)

    Druga sprawa to skala działań. Kandydaci rozsyłają setki aplikacji na
    wszelkie możliwe stanowiska, dlatego naciąganie ma sprzyjać ich szansom.
    Pracodawcy nie chcą od razu się ujawniać dlatego ogłoszenia są
    sztampowe. Pośrednicy je zamieszczający dostają bardzo ogólne informacje
    od pracodawców, bo ci chcą sami poprowadzić drugą część rekrutacji.

    pozdr.
    Szewc

  • 10. Data: 2006-07-12 19:04:17
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    kiedys gosc powiedzial mi cos takiego ("gosc" przyjmowal mnie do pracy,
    a szczera rozmowa byla po jakims czasie pracy): my sciemniamy ze
    jestesmy zajebistym pracodawca, dajemy zajebista prace i w ogole (jak
    jest sam widzisz - muda, rutyna i marne pieniadze), a wy sciemniace ze
    jestescie zajebistymu pracownikami, ktorzy beda sie pasjonowac
    wykonywana praca.

    pozdr