PracaGrupypl.praca.dyskusje › planowanie urlopu

  • 1. Data: 2006-02-16 08:50:52
    Temat: planowanie urlopu
    Od: koctyxa <j...@c...artemida.amu.edu.pl>

    Czy pracodawca może wymagać ode mnie, abym wiedział już teraz, kiedy w
    całym tym roku będę miał urlop?

    koctyxa

  • 2. Data: 2006-02-16 08:56:21
    Temat: Re: planowanie urlopu
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Czy pracodawca może wymagać ode mnie, abym wiedział już teraz, kiedy w
    > całym tym roku będę miał urlop?
    tak, plan urlopowy na cały rok musi być ustalony do końca pierwszego
    kwartału
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2006-02-16 23:44:32
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 16 Feb 2006 09:50:52 +0100, koctyxa
    <j...@c...artemida.amu.edu.pl> zakodował:

    > Czy pracodawca może wymagać ode mnie, abym wiedział już teraz, kiedy w
    >całym tym roku będę miał urlop?

    Nie tylko może, ale nawet ma obowiązek. A do tego już trochę późno.

    Pracodawca ma obowiązek ustalenia planu urlopów na cały rok w miarę
    możliwości uwzględniając wnioski pracowników. Jak nie zawnioskujesz,
    to ma prawo ustalić wg własnego widzimisię.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded