PracaGrupypl.praca.dyskusje › indywidualna dzialalnosc gospodarcza

  • 1. Data: 2006-02-16 08:39:29
    Temat: indywidualna dzialalnosc gospodarcza
    Od: "eth0.pl" <mirek[@]eth0[.]pl>

    Wlasnie zaczalem prace na wlasny rachunek (sprzedaz sprzetu komputerowego,
    serwis, hosting). Gdzie mogę sie starać o jakies dotacje na rozwoj firmy
    itp. Z gory dzieki za pomoc.

    --
    eth_0 | GG:4500044
    http://www.dzienpo.tk - Śmieszne zdjęcia dzień po imprezie.

  • 2. Data: 2006-02-16 11:24:37
    Temat: Re: indywidualna dzialalnosc gospodarcza
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: eth0.pl [Thu, 16 Feb 2006 09:39:29 +0100]:

    > Wlasnie zaczalem prace na wlasny rachunek (sprzedaz
    > sprzetu komputerowego, serwis, hosting). Gdzie mogę sie
    > starać o jakies dotacje na rozwoj firmy itp.

    To zależy. Jeśli nie zarejestrowałeś jeszcze DG, to możesz
    przelecieć się do Urzędu Pracy i wziąć bezzwrotną dotację
    (ok. 12.000). Jeśli już zarejestrowałeś, to pozostają Ci
    albo Unijne, albo po prostu inwestorzy. A, jeżeli to jest
    np. franczyzna jakaś, to dość łatwo powinno pójść wzięcie
    kredytu z banku...

    Kira

  • 3. Data: 2006-02-16 11:42:35
    Od: "eth0.pl" <mirek[@]eth0[.]pl>

    Kira wrote:

> [...]
    > albo Unijne, albo po prostu inwestorzy. A, jeżeli to jest
    > np. franczyzna jakaś, to dość łatwo powinno pójść wzięcie

    Niestety juz mialem wczesniej dzialalnosc gospodarcza wiec 12.000 mi sie nie
    nalezy :(
    Gdzie moglbym poczytac o dotacjach Unijnych?

  • 4. Data: 2006-02-16 14:01:06
    Od: kondi <k...@g...pl>

    Kira napisał(a):
> [...]
    > albo Unijne, albo po prostu inwestorzy. A, jeżeli to jest
    > np. franczyzna jakaś, to dość łatwo powinno pójść wzięcie

    co to jest dokładnie za dotacja? odplanuje zalozyc dzialalnosc
    gospodarcza bo tego wymaga moj nastepny pracodawca i byloby dobrze jakby
    mi sie udalo zebrac troche kasy na to

  • 5. Data: 2006-02-16 15:12:07
    Od: jerry <g...@i...pl>

    > To zależy. Jeśli nie zarejestrowałeś jeszcze DG, to możesz
    > przelecieć się do Urzędu Pracy i wziąć bezzwrotną dotację
    > (ok. 12.000).

    niestety nie wystarczy tylko "się przelecieć do Urzędu Pracy", ale:
    - być zarejestrownym jako bezrobotny, najlepiej więcej jak pół roku;
    - przygotować biznesplan;
    - złożyć wniosek i ... czekać, najczęściej po decyzję odmowną starosty
    od której należy się odwołać.

    Proces ten nie jest więc ani szybki ani tani. Są przypadki, kiedy jest
    poprostu nieopłacalny.