PracaGrupypl.praca.dyskusje › taka sobie praca

  • 1. Data: 2006-02-16 07:47:16
    Temat: taka sobie praca
    Od: DpW <"na stronie"@jpl.ua>

    Agencja Marketingowa poszukuje komunikatywnej osoby (może być student, uczeń
    szkoły średniej, bezrobotny) do pracy dodatkowej 2 razy w tygodniu -
    merchandising (układanie towaru na półkach)
    Osoba musi mieć dostęp do Internetu i telefon.

    Zainteresowanych prosimy o przeslanie CV.

    gg 7436246

  • 2. Data: 2006-02-16 07:50:29
    Temat: Re: taka sobie praca
    Od: Marek Lubiński <m...@n...spam.wp.pl>

    "DpW" <"na stronie"@jpl.ua> wrote in message
> [...]
    > merchandising (układanie towaru na półkach)
    > Osoba musi mieć dostęp do Internetu i telefon.
    > Zainteresowanych prosimy o przeslanie CV.

    pierwszy raz spotkałem się z przesyłaniem CV przez GG

  • 3. Data: 2006-02-16 08:26:17
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Marek Lubiński napisał(a):

    > pierwszy raz spotkałem się z przesyłaniem CV przez GG

    wszystko się zgadza, wszak piszą, że osoba ma być komunikatywna,
    czyli, że ma uzywac komunikatora.
    Wybór owego dowolny.

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 4. Data: 2006-02-16 08:56:19
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 16 Feb 2006 08:50:29 +0100, Marek Lubiński napisał(a):

    > pierwszy raz spotkałem się z przesyłaniem CV przez GG

    Olej, to spamer jakis, juz na drugiej grupie widze ten post tylko spod
    innego nicka.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2006-02-16 11:09:38
    Od: Marek Lubiński <m...@n...spam.wp.pl>

    "Kapsel" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Olej, to spamer jakis, juz na drugiej grupie widze ten post tylko spod
    > innego nicka.

    :-)

  • 6. Data: 2006-02-16 16:33:20
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Marek Lubiński w news:dt1as6$sn9$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

    > pierwszy raz spotkałem się z przesyłaniem CV przez GG

    Te wymagania odnośnie telefonu i dostępu do internetu też dobre w kontekście
    tego czym się dana osoba ma zajmować ;-) Ciekawe ile lat ma osoba, która
    bawi się w pracodawcę :-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 7. Data: 2006-02-17 08:52:35
    Od: DpW <"na stronie"@jpl.ua>

    juz podje adresy bo nikt nie pisze:

    r...@t...pl
    p...@t...pl
    l...@t...pl
    m...@t...pl
    m...@t...pl
    l...@t...pl
    j...@t...pl
    e...@t...pl
    k...@t...pl
    d...@t...pl
    j...@t...pl
    k...@t...pl
    a...@t...pl
    w...@t...pl
    g...@t...pl
    k...@t...pl
    m...@t...pl
    h...@t...pl
    s...@t...pl
    r...@t...pl
    h...@t...pl
    j...@t...pl
    a...@t...pl
    s...@t...pl
    z...@t...pl
    k...@t...pl
    t...@t...pl
    m...@a...pl

    Piszcie ktos napewno opisze a lista adresow bedzie sie stale powiekszac