PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana - Moderator

  • 21. Data: 2004-02-20 13:02:55
    Temat: Re: pl.praca.oferowana - Moderator
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    SQLwysyn <s...@w...pI> napisał(a):

    > Bredzisz jak potluczony. Prawidlowe skonfigurowanie czytnika postów nie
    > wymaga zdolnosci informatycznych

    Brak ustawionego kodowania (na polskich grupach i tak masz 8859-2) czy drobne
    błędy typu niewłaściwy delimiter itp. przeszkadzają _wyłącznie_ upierdliwcom,
    pardon - komputerowym purystom, których pasją jest analizowanie źródeł
    wiadomości. U zwykłego użytkownika (również na linuxie) wiadomość będzie jak
    najbardziej czytelna. Dużo bardziej przeszkadzają wątki OT - a taki właśnie
    rozwijamy więc proponuję go zakończyć.

    Piotr

  • 22. Data: 2004-02-20 13:49:51
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Piotr" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Brak ustawionego kodowania (na polskich grupach i tak masz 8859-2) czy
    drobne
    > błędy typu niewłaściwy delimiter itp. przeszkadzają _wyłącznie_
    upierdliwcom,

    Jestes ckm. Szkoda dyskusji.
    Nie lubie krzaczków czytac.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 23. Data: 2004-02-20 19:59:31
    Od: Jacek Ściubisz <j...@c...pl>

    Ho, ho, ale się narobiło.

    Nie zbliżyliśmy się chyba jednak do rozwiązania problemu.

    Jak można skrócić czas odpowiedzi moderatora? Nie wiem czy ktoś sponsoruje
    tych ludzi, czy nikt nie chce się tym zajmować. Może jak jakiś portal
    zamieszcza na swej stronie ogłoszenia z praca.oferowana to mógłby też
    odpalić parę złotych na moderatora. Jak to z tym jest?

    Sprawę mógłby ułatwić również jakiś automat, który wyłapywałby posty bez
    ustawionego kodowania i odsyłał nadawcy z czytelną instrukcją. Nawet gdyby
    wszystkiego nie dało się odfiltrować to i tak ułatwiło by mocno sprawę.

    A swoją drogą, to ile może być odrzuconych postów tygodniowo w stosunku do
    tych poprawnych?

    Jacek

  • 24. Data: 2004-02-21 07:30:34
    Od: "irek" <j...@N...pl>

> [...]
    > wszystkiego nie dało się odfiltrować to i tak ułatwiło by mocno sprawę.

    A moze prosciej. Przestac pluc na podloge, walic kipami po trotuarze itp.
    Najwyzszy czas przestac byc zadupiem, tylko dostosowc sie do przyjetych
    norm. To nic nie kosztuje z wyjatkiem myslenia !!!
    W normalnym panstwie OBOWIAZUJE prawidlowe wypelnienie formularza, poniewarz
    skaner odwali automatyczie kazdy minimalny blad. Czas najwyzszy odpieprzyc
    sie od moderatora i przestac byc burakiem.
    Qrcze jak to niektorym od myslenia nie zabola paluchy na klawiaturze :-((((
    Irek

  • 25. Data: 2004-02-21 21:31:25
    Od: Michał Zaborowski <m...@o...pl>

    On 2/19/2004 11:34 PM, sure wrote:
    > Albo jakaś stronka, która

    > Moim zdaniem to rewelacyjny pomysl, w odpowiednie pola odpowiednie dane i po
    > klopocie...

    No aż tak pięknie to nigdy nie będzie. Chodzi o to, że i tak trzeba
    przeczytać i klepnąć. Chodziło mi o to, że można wypełnić prostą formę
    z danymi w stylu "miejsce pracy" - wybór z listy itp. Tu można dodać
    pełen opis czego się oczekuje w każdym z pól z ewentualnym prostym
    przykładem. Nawet jak ktoś to będzie robił pierwszy raz w życiu, będzie
    miał wszystkie dane, żeby zrobić to dobrze i to w jednym miejscu.

    --
    Pozdrawiam,
    Michał Zaborowski (TeXXaS)

    Uwaga: z adresu proszę usunąć _nospam_

  • 26. Data: 2004-02-21 22:02:39
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Michał Zaborowski" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przykładem. Nawet jak ktoś to będzie robił pierwszy raz w życiu, będzie
    > miał wszystkie dane, żeby zrobić to dobrze i to w jednym miejscu.

    Jesli ogloszenia maja dalej byc ogloszeniami na liscie dyskusyjnej, to taki
    alternatywny formularz powinien znajdowac sie na stronie z FAQ, link do
    ktorej jest odsylany autorom ogloszen z bledami.

    "Jesli lektura FAQ nie pomogła Panstwu we wlasciwym skorygowaniu ogloszenia,
    proponujemy wprowadzic je za pomoca zamieszczonego ponizej formularza, dane
    z ktorego zostana przeslane do moderatora"

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    > Pozdrawiam,
    > Michał Zaborowski (TeXXaS)
    > http://sqlite4delphi.sourceforge.net/

    ---

  • 27. Data: 2004-02-21 22:38:40
    Od: Michał Zaborowski <m...@o...pl>

    Jasne, samo dotarcie do formularza jest tu szczegółem.

    Na upartego można by odsyłać z miejca - jak coś nie gra
    to w odpowiedzi formułka + adres formularza.
    Inne rozwiązanie to periodyczne umieszczanie na liście
    informacji o tym, że jest coś takiego jak FAQ i formularz
    zgłaszania.
    Automat skrzynki pocztowej moderatora mógłby odpowiadać
    "Zgłoszenie zarejestrowane, bla bla bla - proszę zapoznać
    się z FAQ grupy, w razie problemów z wysłaniem istnieje
    alternatywa w postaci formularza "
    Ważne jest to, żeby taki formularz się pojawił i żeby
    było wiadome co powinno się na nim znaleźć. Skoro już
    formularz to możnaby zautomatyzować coś więcej niż tylko
    proces zgłaszania. Np. zgłoszenia ponawiane mogłyby być
    odrzucane przez automat - z powiadomieniem nadawcy o
    powodach oraz o terminie, w którym ogłoszenie może się
    ukazać. Automat mógłby rówież usprawnić pracę dzieląc
    ją pomiędzy więcej osób.

  • 28. Data: 2004-02-22 21:07:37
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michał Zaborowski <m...@o...pl> wrote:

    > z danymi w stylu "miejsce pracy" - wybór z listy itp. Tu można dodać
    > pełen opis czego się oczekuje w każdym z pól z ewentualnym prostym

    Ja przepraszam, ale FAQ od czego jest? (gdyby nie to, że ~75% adresów we
    From, to odspamiacze - ustawiłbym autoresponder z adresem do FAQ)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 29. Data: 2004-02-22 21:40:54
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Ja przepraszam, ale FAQ od czego jest? (gdyby nie to, że ~75% adresów we
    > From, to odspamiacze - ustawiłbym autoresponder z adresem do FAQ)

    Komu najbardziej zalezy na "bezstresowym" i pozwalajacym na publikowanie jak
    najwiekszej ilosci prawidlowych (to jest zawierajacych prawdziwe ogloszenia
    o prawdziwej pracy) ogloszen.

    a. pracodawcom
    b.pracobiorcom
    c.moderatorowi.

    Inaczej, tak naprawde dla kogo jest ta grupa.
    Prosze pozostawic jedna wlasciwa odpowiedz

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    > --
    > Przemysław Maciuszko

    ---

  • 30. Data: 2004-02-22 22:15:55
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Komu najbardziej zalezy na "bezstresowym" i pozwalajacym na publikowanie jak
    > najwiekszej ilosci prawidlowych (to jest zawierajacych prawdziwe ogloszenia
    > o prawdziwej pracy) ogloszen.

    Tak naprawdę, to ten formularz nie zmieni nic. Chyba, że będzie wpisywał sam
    dane za pracodawców (niestety).
    Ostatnio coraz bardziej skłaniam się do odsyłania samego urla do FAQ przy
    niepoprawnych ogłoszeniach. Dlaczego?
    Bo 90% tych, którym wysyłam tego urla (+ dokładny opis co jest nie tak) w
    ogóle nie zagląda do FAQ, tylko czyta moją informację. A potem zaczyna się
    niekończąca korespondencja i inne takie...

    --
    Przemysław Maciuszko