PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana

  • 41. Data: 2004-05-20 07:58:18
    Temat: Re: pl.praca.oferowana
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> wrote in
    news:

    > Nie sadze.
    > Jesli moderator odpowie, ze ma to w d.... i nie bedzie sie bawil w
    > rozdzielanie postow na dwie grupy dyskusyjne, to sprawa nie ma sensu.
    > W dodatku, nie wiem, czy znasz FAQ grupy praca oferowane - odsylam :))

    Netykieta, fundamentalna sprawa, prawda? To czemu obrazasz i gwiazdkujesz?

    Nie trzeba daleko szukac, zeby stwierdzic, ze bywaja grupy pl.cos.tam,
    pl.cos.tam.moderowana.

    Zmiana organizacji wymaga wyzszych uprawnien od tych, ktore posiada
    moderator. A ta grupa nazywa sie pl.praca.dyskusje, z wymogami sie
    zapoznalem.

    /silver

  • 42. Data: 2004-05-20 08:30:25
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Jesli dyskusja przeprowadzone zgodnie z FAQ na grupie praca dyskusje
    > doprowadzi do konkluzji, ze przydalyby sie nowe zasady moderowania, przy

    Na razie nie widziałem takich wniosków i gromalnego dla nich poparcia.

    > ktorych powstalaby koniecznosc zalozenia nowej grupy, wtedy OSOBY
    > ZAINTERESOWANE zasubskrybuja grupe nowe grupy i przeniasa sie tam z
    > dyskusja.

    Jeśli osoby te są zainteresowane powstaniem takiej grupy, to powinny się
    udać na nowe-grupy, a nie dyskutować tu nad _sensownością_

    > Caly czas nei mam slowa informacji od moderatora, jak ocenia ten pomysl.

    Nadal nie rozumiem co ma do tego zdanie moderatora? Jeśli ludzie będą
    chcieli takiej grupy i umotywują jej powstanie - być może dojdzie do
    głosowania. Chociaż zupełnie w to nie wierzę, choćby ze względów
    technicznych.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 43. Data: 2004-05-20 08:37:20
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "/silver" <f...@u...cy> napisał w wiadomości

    > Zmiana organizacji wymaga wyzszych uprawnien od tych, ktore posiada
    > moderator. A ta grupa nazywa sie pl.praca.dyskusje, z wymogami sie
    > zapoznalem.

    Widze, ze sie nie zapoznales.

    http://tinyurl.com/2gxmr
    "Dyskusje na temat ofert pracy ukazujących się na pl.praca.oferowana powinny
    być prowadzone na grupie pl.praca.dyskusje.

    O warunkach umieszczenia ogłoszenia na grupie pl.praca.oferowana
    można dyskutować na grupie pl.praca.dyskusje.

    Tam też można zgłaszać wszelkie sugestie, uwagi i zastrzeżenia co do
    pracy moderatora."

[...]
    Jesli takiej potrzeby nie bedzie- to nie bedzie dyskusji na nowych grupach.
    Caly czas nei mam slowa informacji od moderatora, jak ocenia ten pomysl.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - szukam pracy:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    #naprawmy gospodarke - Lista nr 5 #

    > /silver

    ---

  • 44. Data: 2004-05-20 08:51:02
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Na razie nie widziałem takich wniosków i gromalnego dla nich poparcia.

    Moj jest pierwszy, zaloze pozniej osobny watek.

    > Jeśli osoby te są zainteresowane powstaniem takiej grupy, to powinny się
    > udać na nowe-grupy, a nie dyskutować tu nad _sensownością_

    Zeby sie udac na inna grupe, trzeba ja zasubskrybowac w jakims celu. Ja na
    przyklad tam nie zagladam i sadze, ze wiekszosc osob z tej grupy rowniez.
    Jesli tutaj koncepcje spotka sie z przychylnoscia, to osoby zainteresowane
    zasubskrybuja grupe, zeby wziasc udzial w glosowaniu.

> [...]
    > chcieli takiej grupy i umotywują jej powstanie - być może dojdzie do
    > głosowania. Chociaż zupełnie w to nie wierzę, choćby ze względów

    Powroce do tematu sadze, ze jeszcze dzisiaj w osobnym watku.

  • 45. Data: 2004-05-20 09:10:15
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-05-19 13:26, osoba przedstawiająca się jako "krzysztofsf"
    napisała co następuje:

    > A nie prosciej byloby zalozyc grupe "smieciowa" - "praca
    > oferowana.odrzucone" lub o podobnej nazwie i tam wrzucac posty odrzucone w
    > moderowaniu?

    Miałem się nie wtrącać bo taki ładny flame się buduje ale co tam ;)

    IMHO pomysł jest zły.
    Założenie grupy "śmieciowej" doprowadzi do tego że p.p.o. przestanie po
    krótkim czasie funkcjonować. W tej chwili pracodawcy muszą wykrzesać
    odrobinę chęci żeby zamieścić ogłoszenie (zapoznać się z faku,
    skonfigurować czytnik itp). W momencie kiedy powstanie grupa "odrzutów"
    ludzie przestaną przestrzegać czegokolwiek i będą słać tam mydło i
    powidło. Fakt że nie będzie przestojów znanych z p.p.o. ale kosztem
    grupy, na której panuje porządek powstanie śmietnik. Nie przypuszczam
    żeby ta nowa grupa miała być też moderowana więc p.p.o. po prostu
    przestanie istnieć a chyba nie o to chodzi.
    Poza tym rozbijanie miejsc z ofertami na więcej niż jedno nie jest
    raczej usprawnieniem w dostępie do ofert.

    Wiem że powinienem poczekać z tym postem do p.n.n-g ale wydaje mi się że
    ta dyskusja raczej tam nie trafi :)

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 46. Data: 2004-05-20 09:29:19
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia Thu, 20 May 2004 10:51:02 +0200, osobnik ukrywajacy sie pod
    pseudonimem "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> w wiadomosci
    <c8hqpp$5vs$1@inews.gazeta.pl> napisal/a:

> [...]
    >Jesli tutaj koncepcje spotka sie z przychylnoscia, to osoby zainteresowane
    >zasubskrybuja grupe, zeby wziasc udzial w glosowaniu.

    Jeszcze raz, lopatologicznie:
    1. Jesli chcesz zalozyc nowa grupe musisz napisac RFD, dyskusja nad RFD
    odbywa sie na pl.news.nowe-grupy. Koniec, kropka
    2. Jesli chcesz zmienic status grupy na niemoderowana musisz napisac RFD.
    Dyskusja nad wnioskiem odbywa sie na pl.news.nowe-grupy. Koniec, kropka.

    RFD musi byc poprawne formalnie, uzasadnione etc. Jak nie bedzie, to cie na
    p.n.n-g zjedza zywcem.

    Od dyskusji nad RFD do glosowania na temat nowej grupy/zmiany statusu grupy
    do glosowania mija .... troche czasu[1]

    Ostateczna decyzja (czy i kiedy bedzie glosowanie) i tak nalezy do TS.

    >Powroce do tematu sadze, ze jeszcze dzisiaj w osobnym watku.

    Po co osobny watek, pisz RFD i dyskutuj nad nim na wlasciwej grupie (nie
    jest nia pl.praca.dyskusje). Bedzie dobre RFD, bedzie kiedys glosowanie,
    jak wygrasz - bedzie grupa. Wszelkie informacje o tym jak napisac dobre RFD
    znajdziesz na www.usenet.pl oraz w archiwum pl.news.nowe-grupy.

    [1] Troche czasu - od paru tygodni do paru lat AFAIK.
    Przemek

  • 47. Data: 2004-05-20 09:34:23
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Pe.Ka" <c...@t...cy> napisał w wiadomości

    > Wiem że powinienem poczekać z tym postem do p.n.n-g ale wydaje mi się że
    > ta dyskusja raczej tam nie trafi :)
    >
    > Pozdrawiam

    Tez tak raczej sadze, ale uwazam, ze za i przeciw powinnismy
    przedyskutowac - w osobnym watku.