PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana

  • 31. Data: 2004-05-19 11:20:49
    Temat: Re: pl.praca.oferowana
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kania <k...@p...onet.pl> wrote:

    > I co? I nie ma zadnej odpowiedzi?

    Na odpowiedź moderatorów? Z reguły jest - poprawne ogłoszenie.

    > Ile osob poprawia po takim mailu swoje ogloszenie? tak szacunkowo?

    Większość.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 32. Data: 2004-05-19 11:26:29
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Kania <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Eh. Ale te najczęściej pojawiające się problemy, to
    > zapomiminalstwo/nieznajomość FAQ. Nie mówię tutaj o Twoim problemie, bo
    > jeszcze chciałaś o nim dyskutować. Śmiało mogę powiedzieć, że jakieś 75%
    > maili na konto moderatora zawiera pytanie "dlaczego nie ukazało się moje
    > ogłoszenie", na co pada odpowiedź z informacją i adresem FAQ.

    A nie prosciej byloby zalozyc grupe "smieciowa" - "praca
    oferowana.odrzucone" lub o podobnej nazwie i tam wrzucac posty odrzucone w
    moderowaniu?
    Powazni pracodawcy postaraja sie, zeby ich ogloszenia trafily jednak do
    wlasciwej grupy, a z kolei poszukujacy pracy beda mogli wg zyczenia
    przebierac w tych "perelkach"

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - szukam pracy:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    #naprawmy gospodarke - Lista nr 5 #

    > Przemysław Maciuszko

    ---

  • 33. Data: 2004-05-19 11:38:25
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > No chyba nie do konca o to chodzi.

    A o co?

    > Jesli Ty jako moderator popierasz ten pomysl i stwierdzasz, ze taka grupa
    > jest potrzebna i faktycznie do zadan moderatora powinno dojsc takie
    > rozdzielanie postow, co akceptujesz i zamierzasz stosowac, to sprawa moze
    > miec przyszlosc.

    Zdanie moderatora nie ma tutaj żadnego znaczenia, jeśli chodzi o zakładanie
    grup (poza tym, że moderator ma prawo głosu).

    > Wtedy, proponuje zalozyc osobny watek z taka propozycja, nastepnie po
    > przedyskutowaniu na grupie i zaakceptowaniu przez ogol zmienic FAQ zgodnie z
    > nowymi zasadami i naturalnie zalozyc odnosna grupe na pl lub alt.pl.

    Wydaje mi się, że nie rozumiesz odrobinę istoty zakładania nowej grupy w
    hierarchii pl.*
    Proszę zapoznaj się z odpowiednimi dokumentami znajdującymi się pod adresem
    http://www.usenet.pl

    > W toku dyskusji na osobnym watku wyjasni sie sprawa jak mozna w istniejacej
    > hierarchii zalozyc grupe i kto moglby sie tego podjac - jesli faktycznie z
    > twojej strony jest to zgoda, a nie bakniecie pod nosem, aby mnie zbyc.

    Ale jaka zgoda? Jak ktoś ma ochotę doprowadzić do głosowania nad nową grupą,
    to niech to robi. Procedura zakładania grupy jest jasna i uwierz mi, że
    zdanie moderatora nie ma tu nic do znaczenia.

    FUT na nowe-grupy

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 34. Data: 2004-05-19 11:43:54
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

> [...]

    hierarchii zalozyc grupe i kto moglby sie tego podjac - jesli faktycznie z
    twojej strony jest to zgoda, a nie bakniecie pod nosem, aby mnie zbyc.

    ---

  • 35. Data: 2004-05-19 16:49:06
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Kania wrote:
    > No wlasnie o tym pisze. Jestem osoba prywatna, nie posiadam konta na zadnym
    > komercyjnym serwerze i NIE CHCE podawac swoich danych na grupach (prywatnie,
    > moderator sila rzeczy je otrzymal w trakcie dyskusji mailowej), bo mam
    > swiadomosc, ze zostana juz tutaj na wieki wiekow.

    Dlaczego nie chcesz podawać danych? Czego się wstydzisz? Co z tego, że
    zostaną?

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 36. Data: 2004-05-19 18:34:21
    Od: Tomasz Kopacz <t...@n...idg.com.pl>

    On 19 May 2004 16:49:06 GMT, Dariusz Jaworski wrote:

    > Dlaczego nie chcesz podawać danych? Czego się wstydzisz? Co z tego, że
    > zostaną?

    Dlaczego od razu wstydzi - przecież jak ktoś się zgłosi, to przedstawi się
    itp. - ale _KONKRETNEJ_ osobie. Po prostu - odrobina ostrożności...

    Choć równie dobrze może napisać Jan Kowalski u. Nieistniejąca 30/23 itp...

  • 37. Data: 2004-05-19 22:31:04
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Tomasz Kopacz wrote:
    > Dlaczego od razu wstydzi - przecież jak ktoś się zgłosi, to przedstawi się
    > itp. - ale _KONKRETNEJ_ osobie. Po prostu - odrobina ostrożności...

    Ostrożności bo?

    > Choć równie dobrze może napisać Jan Kowalski u. Nieistniejąca 30/23 itp...

    Ale po co?

  • 38. Data: 2004-05-20 07:10:41
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> wrote in

    > Jak slusznie piszesz, nie mam specjalnego pojecia o zasadach
    > zakladania nowych grup.

    Co w niczym nie usprawiedliwia..

    > W tej chwili pytam wlasnie ciebie, jako moderatora o zdanie.
    > Bawisz sie w wysylanie na nowe grupy, zamiast skomentowac czy uwazasz
    > pomysl z rozdzielaniem postow za zly czy dobry.

    Kazda taka propozycja poddawana jest pod glosowanie. Grupe alt.pl.cos.tam
    moze zalozyc kazdy.

    Od tego trzeba zaczac.

    /silver

  • 39. Data: 2004-05-20 07:17:21
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > to niech to robi. Procedura zakładania grupy jest jasna i uwierz mi, że
    > zdanie moderatora nie ma tu nic do znaczenia.

    Powyzej pisales, ze moderator ma prawo glosu

    ---

  • 40. Data: 2004-05-20 07:41:48
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "/silver" <f...@u...cy> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Co w niczym nie usprawiedliwia..

    > Kazda taka propozycja poddawana jest pod glosowanie. Grupe alt.pl.cos.tam

    Nie sadze.
    Jesli moderator odpowie, ze ma to w d.... i nie bedzie sie bawil w
    rozdzielanie postow na dwie grupy dyskusyjne, to sprawa nie ma sensu.
    W dodatku, nie wiem, czy znasz FAQ grupy praca oferowane - odsylam :))

    /silver

    ---