PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: paragraf 52

  • 61. Data: 2007-08-08 16:37:48
    Temat: Re: paragraf 52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f9chl7$47a$1@inews.gazeta.pl Gienek
    <g...@s...pl> pisze:

    > Zwykły z ciebie cham i burak i na dodatek trol. O pracy tyle wiesz co
    > usłyszałeś od starszych dzieciaku.
    Nie mam jak cię obrazić, głupcze.
    Odwzajemnie się więc komplementami - jesteś tchórzliwym konformistą,
    niedokształconym tumanem, którego zdanie jest nieistotne jak i ty sam. Do
    tego prymitywnym prostakiem.
    To chyba na tyle będzie, Głupi Gienku, cześć.

    --
    Jotte

  • 62. Data: 2007-08-08 16:38:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f9bl0b$baj$1@nemesis.news.tpi.pl Jackare
    <j...@B...pl> pisze:

    > Skąd u Ciebie ta nienawiść i zawziętość ?
    Nie wiem, czy tak jest naprawdę, to przecież tylko twoja ocena, a ty mnie
    nie znasz i nic o mnie nie wiesz.
    Ale odpowiem tak - byłem kiedyś na pewnym pogrzebie, którego być nie
    musiało. Nie zrozumiesz tego . Nie szkodzi. Wiedz tylko, że wiem co piszę.
    Albo nie wiedz, co mi tam.

    > Śmieszne to trochę.
    To się śmiej. Jest o tym przysłowie.

    > Dobry przełożony jest ceniony przez pracowników bo ich chroni.
    > Nie wyobrażam sobie sprawowania stanowiska kierowniczego bez walki o
    > swoich podwładnych.
    Brak wyobraźni mogę ci wybaczyć. Ale ślepoty - raczej nie.
    Bylejaki.

    --
    Jotte