PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: paragraf 52

  • 1. Data: 2007-07-31 13:21:39
    Temat: Re: paragraf 52
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 31 Lip, 14:45, "Gienek" <g...@s...pl> wrote:

    > Nakaza mo e ale ty nie musisz go s ucha . I tak ju nie masz co liczy na
    > podwy k ;-)

    > Nadgodziny mo esz ola . Jak co b d si plu to powiedz e masz wa ne sprawy
    > rodzinne i nie mo esz zostawa po godzinach w tym miesi cu.

    doksztalc sie (np http://e-rachunkowosc.pl/artykul.php?view=525 ), a
    potem dopiero udzielaj porad, bo ktos, kto by posluchal Twojej rady,
    moglby wdepnac w niezle bagno.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 2. Data: 2007-07-31 21:06:46
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    glosnetu wrote:

    > doksztalc sie (np http://e-rachunkowosc.pl/artykul.php?view=525 ), a
    > potem dopiero udzielaj porad, bo ktos, kto by posluchal Twojej rady,
    > moglby wdepnac w niezle bagno.

    Myślisz że ktoś zrobi mu dyscyplinarkę w okresie wypowiedzenia jeśli odmówi
    zostania po godzinach i uzasadni to ważnymi sprawami rodzinnymi? Wątpię.
    Poza tym pisał że zostawał sporo po godzinach i w weekendy. Niech podliczy
    ile już miał tych nadgodzin. Może już nie może zostawać po godzinach.

  • 3. Data: 2007-07-31 21:48:04
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 31 Lip, 23:06, Gienek <g...@s...pl> wrote:

    > My lisz e kto zrobi mu dyscyplinark w okresie wypowiedzenia je li odmówi
    > zostania po godzinach i uzasadni to wa nymi sprawami rodzinnymi? W tpi .
    > Poza tym pisa e zostawa sporo po godzinach i w weekendy. Niech podliczy
    > ile ju mia tych nadgodzin. Mo e ju nie mo e zostawa po godzinach.

    mysle, ze w co bardziej ciekawych miejscach moze dostac dyscyplinarke
    w ramach zemsty za "brak lojalnosci" (czyli niechec do pracy za
    mniejsze pieniadze niz moze dostac gdzies indziej), jesli tylko da ku
    temu okazje. A w razie sytuacji na ostrzu noza, zawsze moze sie
    rozchorowac, prawda? ;)

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 4. Data: 2007-08-01 05:55:11
    Od: Gienek <g...@s...pl>

> [...]
    > mniejsze pieniadze niz moze dostac gdzies indziej), jesli tylko da ku
    > temu okazje. A w razie sytuacji na ostrzu noza, zawsze moze sie

    Ja na jego miejscu to w okresie wypowiedzenia nie zostawałbym po godzinach.
    Oczywiście trzeba wyczuć sytuację i jak za mocno firma zacznie się pluć to
    na przykład tak jak napisałeś trzeba rozchorować się.

  • 5. Data: 2007-08-01 08:24:03
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    Dnia 01.08.2007 Gienek <g...@s...pl> napisał/a:

    > Ja na jego miejscu to w okresie wypowiedzenia nie zostawałbym po godzinach.
    > Oczywiście trzeba wyczuć sytuację i jak za mocno firma zacznie się pluć to
    > na przykład tak jak napisałeś trzeba rozchorować się.

    A ja bym prosil o pisemne zlecenie pracy w godzinach nadliczbowych.
    Jesli takiego zlecenia nie ma, nie zostajemy. Jesli jest, to pracujemy
    tyle ile nam kodeks pozwala, a nastepnie na koniec miesiaca idziemy do
    ksiegowego z wszystkimi kwitami i odbieramy prawie druga pensje.

  • 6. Data: 2007-08-01 09:42:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrnfb0gp2.vod.troskal@ssc.org Tomasz Roskal
    <t...@g...pl> pisze:

    > A ja bym prosil
    A ja bym zażądał...

    > o pisemne zlecenie pracy w godzinach nadliczbowych.
    ... wydania polecenia służbowego na piśmie.

    > Jesli takiego zlecenia nie ma, nie zostajemy.
    Może być ślisko. Celem zabezpieczenia swojego zadka żądanie wydania
    polecenia służbowego na piśmie przedłożyłbym również na piśmie (i z
    potwierdzeniem).

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2007-08-01 10:11:58
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    Dnia 01.08.2007 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał/a:
> [...]
    > Może być ślisko. Celem zabezpieczenia swojego zadka żądanie wydania
    > polecenia służbowego na piśmie przedłożyłbym również na piśmie (i z

    Zawsze istnieje ryzyko ze bedzie odpowiedz: ja panu tej kopi nie podpisze...

  • 8. Data: 2007-08-01 10:46:24
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 1 Sie, 12:11, Tomasz Roskal <t...@g...pl> wrote:
    > Dnia 01.08.2007 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisa /a:

    > Zawsze istnieje ryzyko ze bedzie odpowiedz: ja panu tej kopi nie podpisze...

    nie ma polecenia sluzbowego na pismie = nie ma polecenia sluzbowego w
    ogole.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 9. Data: 2007-08-01 10:51:28
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    Dnia 01.08.2007 glosnetu <g...@p...onet.pl> napisał/a:
    > nie ma polecenia sluzbowego na pismie = nie ma polecenia sluzbowego w
    > ogole.

    W sadzie moze sie znalezc - pracodawca zawsze moze powiedziec ze wydal
    Ci polecenie na pismie, a ty odmowiles wykonania i podpisania przyjecia
    pisma.

  • 10. Data: 2007-08-01 14:38:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrnfb0pdg.l3o.troskal@ssc.org Tomasz Roskal
    <t...@g...pl> pisze:

    > W sadzie moze sie znalezc - pracodawca zawsze moze powiedziec ze wydal
    > Ci polecenie na pismie, a ty odmowiles wykonania i podpisania przyjecia
    > pisma.
    I jeszcze świadkowie tego mogą się nagle znaleźć...

    --
    Jotte