PracaGrupypl.praca.dyskusje › [ot]podróże motywacyjne

  • 1. Data: 2005-04-26 21:00:15
    Temat: [ot]podróże motywacyjne
    Od: "rumianeczek" <r...@i...pl>

    Witam,
    Czy macie jakies doświadczenia w zwiazku z "incentive travel"? braliscie
    udział w czyms takim?Jesli tak to jak to wygladało, za jakie osiągnięcia był
    taki wyjazd motywacyjny i co na nim było?
    Z góry dziekuje

    Pozdrawiam
    Rumianeczek [K-ów]

  • 2. Data: 2005-04-27 07:02:18
    Temat: Re: [ot]podróże motywacyjne
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "rumianeczek" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > udział w czyms takim?Jesli tak to jak to wygladało, za jakie osiągnięcia
    > był taki wyjazd motywacyjny i co na nim było?

    IMO ta forma "motywacji" nadaje sie jedynie dla pracoholików lub motywowania
    obsługi supermarketu [ niczego obsłudze nie ujmując]

    Bo jaki normalny człowiek łaknie wycieczki zamiast godziwego wynagrodzenia
    za które pojedzie z przyjaciółmi w miejsce które chciał by odwiedzić....

    wiem... firmie łatwiej kupić taką motywacyjną wycieczkę niż stale zapewniać
    godziwe warunki płacowe... ;)

    Tak, byłem na takiej imprezie i byl to szczyt sztucznosci... ani zawiele
    integracji ani wypoczynku bo wszak doskonale wiesz ze cie obserwują i
    skrzetnie notują ...

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl

  • 3. Data: 2005-04-27 07:50:52
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Tue, 26 Apr 2005 23:00:15 +0200, rumianeczek <r...@i...pl>
    napisał:

    > Witam,
    > Czy macie jakies do?wiadczenia w zwiazku z "incentive travel"? braliscie
    > udzia? w czyms takim?Jesli tak to jak to wyglada?o, za jakie osi?gni?cia
    > by?
    > taki wyjazd motywacyjny i co na nim by?o?
    > Z góry dziekuje

    No cóż, już twoja zgoda/niezgoda na taki wyjazd to test asertywności ;)

    Napisz coś więcej o tej podróży, która (jak rozumiem) Cię czeka? Termin,
    program, miejsce. Czy to w ramach urlopu, czy w dniach wolnych od pracy,
    czy możesz zabrać osobę towarzyszącą (i na czyj koszt)...

    --
    Niech żyją ci, co powinni, a resztę niech trafi szlag!
    <prywatnie pisz do mnie na serwer pocztowy gazeta.pl>

  • 4. Data: 2005-04-27 07:55:02
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Piotr Żebrowski napisał(a):
    > IMO ta forma "motywacji" nadaje sie jedynie dla pracoholików lub
    > motywowania obsługi supermarketu [ niczego obsłudze nie ujmując]
    Nie slyszalem zeby obsluga supermarketu jezdzila na takie imprezy
    (pomijajac ostatnie zagrania pod publiczke bodajze biedronki czy
    kauflandu). za to wiele razy sie spotkalem z czyms takim w duzych
    korporacjach, bankach, firmach software'owych itp. malo tego - slyszalem
    o przypadku (ofkoz amerykanski koncern) ze za kazdy taki wyjazd zbiera
    sie punkty, ktore pozinej wplywaja na ocene roczna pracowanika (a wiec i
    premie) - nie ma wyjazdow nie ma premii

    badzio
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ: 76259763
    Skype: badzio

  • 5. Data: 2005-04-27 08:36:18
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:d4nggs$4vt$2@kujawiak.man.lodz.pl...

    >za to wiele razy sie spotkalem z czyms takim w duzych korporacjach,
    >bankach, firmach software'owych itp.

    tak .. bo tam mozna znalezc pracoholików ;) a firma ma pieniądze

    >malo tego - slyszalem o przypadku (ofkoz amerykanski koncern) ze za kazdy
    >taki wyjazd zbiera sie punkty, ktore pozinej wplywaja na ocene roczna
    >pracowanika (a wiec i premie) - nie ma wyjazdow nie ma premii

    to tez metoda na pracoholików... i czesc systemu oceny pracownika w
    sztucznych i kontrolowanych sytuacjach

    taka gra terenowa [albo jakas forma surviwalu] swietnie pokazuje kto kim
    jest i co sobą reprezentuje

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl

  • 6. Data: 2005-04-27 09:59:19
    Od: "rumianeczek" <r...@i...pl>

    > Napisz coś więcej o tej podróży, która (jak rozumiem) Cię czeka? Termin,
    > program, miejsce. Czy to w ramach urlopu, czy w dniach wolnych od pracy,
    > czy możesz zabrać osobę towarzyszącą (i na czyj koszt)...

    Nie, nie wybieram się na taką imprezę, jeszcze studiuje, przygotowuje
    referat na ten temat i stąd moje pytanie

    Rumianeczek

  • 7. Data: 2005-04-27 10:27:33
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    > Nie, nie wybieram się na taką imprezę, jeszcze studiuje, przygotowuje
    > referat na ten temat i stąd moje pytanie
    > Rumianeczek

    popytaj ludzi z firm organizujacych takie imprezy ... mają wiele ciekawostek
    do opowiedzenia...

    oficjalnie zapewne nikt nic nie powie ale bez ujawniania nazw firm ... ;)

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl