PracaGrupypl.praca.dyskusje › OVB Allfinanz - czy ktos wiec cos konkretnego o tej firmie

  • 1. Data: 2005-04-26 21:19:33
    Temat: OVB Allfinanz - czy ktos wiec cos konkretnego o tej firmie
    Od: "poszukujaca informacji" <b...@o...pl>

    Od jakiegos czesu jezdze na spotkania rekrutacyjne i ne szkolenia do firmy OVB
    Allfinanz i wlasnie dzisiaj na kolejnym juz spotkaniu dowiedzialam sie ze musze
    za to szkolenie zaplacic 150 zl a na poczatku wszyscy przekonywali ze wszystko
    jest zadarmo. Wogule na tych wszystkich spotkaniach jest przedstawiana strasznie
    fajna perspektywa pracy w tej firmie wysokie zarobki i wogule wszystko jest
    takie rozowe i zastanawiam sie gdze jest ten haczyk. I dlatrgo mam prosbe jesli
    ktos wie cos o tej firmie niech napisze bo chce sie upewnic czy warto dalej w to
    brnac

    gg 5930395

  • 2. Data: 2005-04-26 22:26:49
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 26 Apr 2005 23:19:33 +0200, "poszukujaca informacji"
    <b...@o...pl> zakodował:

    >ktos wie cos o tej firmie niech napisze bo chce sie upewni

    Przecież to piramidka - ja dałem sobie siana po pierwszym spotkaniu
    (aż się dziwię, że jeszcze istnieją - bo to było z 8 lat temu).
    Wystarczy logicznie myśleć - skąd ta firma bierze kasę, ile Ty jesteś
    w stanie przynieść tej firmie i ile z tego mogą odpalić Tobie - czyli
    jak dużą "czapę" musisz utrzymać (i to pytanie trzeba sobie zadać przy
    każdym potencjalnym pracodawcy)?
    A całkiem mnie rozwalił tekst, że za materiały szkoleniowe jest
    pobierana "kaucja". Tylko jak zapytałem kiedy ta kaucja jest zwracana
    to "prezes" popatrzył na mnie jak na kosmitę i stwierdził "przecież
    materiały szkoleniowe zużywają się w czasie szkolenia". Na pytanie
    dlaczego zatem nazywa się to "kaucja" nie potrafił odpowiedzieć.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2005-04-27 05:42:28
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    poszukujaca informacji napisał(a):

> [...]
    > za to szkolenie zaplacic 150 zl a na poczatku wszyscy przekonywali ze wszystko
    w moich oczach- dyskwalifikacja firmy i to bez wzgledu na to jak bardzo
    szukałbym pracy

    Wogule na tych wszystkich spotkaniach jest przedstawiana strasznie
    > fajna perspektywa pracy w tej firmie wysokie zarobki i wogule wszystko jest
    > takie rozowe [ciach]
    - tutaj juz wiedzialbym na 100%, ze zrobiłem słusznie dokonujac
    dyskwalifikacji

    Ps. Kolego, ortografia, na milosc boska, ortografia!

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]

  • 4. Data: 2005-04-27 05:42:37
    Od: "candin" <c...@o...pl>

> [...]
    jesli
    > ktos wie cos o tej firmie niech napisze bo chce sie upewnic czy warto

    daj sobie spokoj z nimi!!!
    teraz Ci kaza zaplacic 150 za a za miesiac jeszcze wiecej...
    bylam u nich na rozmowie, przeszlam ja pozytywnie i podziekowalam:)
    znajomy byl u nich jakims wyzszym kierownikiem, po pewnym czasie musial
    zaczac dokladac do interesu :)

  • 5. Data: 2005-04-27 07:29:04
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 27 Apr 2005 07:42:37 +0200, candin <c...@o...pl> napisał:

> [...]
    > bylam u nich na rozmowie, przeszlam ja pozytywnie i podziekowalam:)
    > znajomy byl u nich jakims wyzszym kierownikiem, po pewnym czasie musial

    Spuscili z tonu. Tak ze 2 lata temu szkolenia prowadzili wylacznie w
    formie wyjazdowej w jakims zaprzyjaznionym osrodku (dzielacym sie kasa lub
    bedacym ich wlasnoscia) z kilkaset zl. Naiwni maja coraz mniej pieniedzy i
    obnizyli stawki.
    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 6. Data: 2005-04-27 07:30:17
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: poszukujaca informacji [26 Apr 2005 23:19:33 +0200]:

    > Od jakiegos czesu jezdze na spotkania rekrutacyjne
    > i ne szkolenia do firmy OVB Allfinanz

    O, Euro-Finanz zmutowal? Bo widze ze identyczne metody
    i nawet ten sam sposob prowadzenia "szkolen" :)

    Kira

  • 7. Data: 2005-04-27 09:07:20
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > O, Euro-Finanz zmutowal? Bo widze ze identyczne metody
    > i nawet ten sam sposob prowadzenia "szkolen" :)

    Może podpatrzyli tylko? Ja z OVB zetknąłem sie pierwszy raz przed 15 laty w
    Kassel.

    vertret

  • 8. Data: 2005-04-27 09:08:42
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: at\ [Wed, 27 Apr 2005 11:07:20 +0200]:

    > Może podpatrzyli tylko? Ja z OVB zetknąłem sie pierwszy
    > raz przed 15 laty w Kassel.

    A to moze Euro-Finanz jest mutacja OVB. W sumie jeden pies,
    tak czy siak nalezy sie z daleka trzymac.

    Kira

  • 9. Data: 2005-04-27 15:43:16
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Zawsze na wiosne OVB szuka jeleni!!!!!

  • 10. Data: 2005-04-27 15:54:11
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Marek [Wed, 27 Apr 2005 17:43:16 +0200]:

    > Zawsze na wiosne OVB szuka jeleni!!!!!

    A najsmieszniejsze, ze zwykle znajduje...

    Kira