PracaGrupypl.praca.dyskusje › mobbing i zmuszanie do zwolnienia

  • 1. Data: 2005-04-26 18:49:23
    Temat: mobbing i zmuszanie do zwolnienia
    Od: "tigek" <t...@w...pl>

    W mojej firmie przez atmosferę, obcięcie premii, i rózne restrykcyjne
    zachowania chcą mnie zmusić do zwolnienia się.Wszystko dzieje się tak, ze
    oczywiście nie mogę nic udowodnić. Mam umowę na stałe i jak oni mnie zwolnią
    to przynajmniej coś dostanę .Ale podobno nie mogą mnie zwolnić bo się "nie
    da" (??!!). tylko pracownik może się zwolnić. Pojęcie o KP zielone mam, ale
    może mi ktoś poradzi.Obawiam się dyscyplinarki jako zemsty za dwutygodniowe
    zwolnienie.
    Tigek

  • 2. Data: 2005-04-27 08:30:25
    Temat: Re: mobbing i zmuszanie do zwolnienia
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Użytkownik "tigek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwolnią
    > to przynajmniej coś dostanę .Ale podobno nie mogą mnie zwolnić bo się

    Mój brat ma podobną sytuacje. Jest wręcz dręczony przez przełożonych,
    pracuja w jakims koszmarnym baraku gdzie wiecznie jest zimno (dodam tylko -
    firma państwowa!) przez co ciągle jest chory. Takze ma umowe na czas
    nieokreślony i marzy o tym by go zwolniono. Jednak też się "nie da" bo firma
    i tak ma za mało jeleni do tyrania i poprostu dlatego go nie wypuszczą. A
    sam sie nie zwolni bo nie dostanie bezrobocia, a miałby tylko o 100 zl mniej
    niz teraz zarabia. Ale za to spokój psychiczny i fizyczny. Ech.... szkoda
    gadać co sie dzieje - sytuacja patowa.

  • 3. Data: 2005-04-27 15:43:38
    Od: Lazapatic <i...@m...sx>

    Użytkownik Shady napisał:

    [ciach]

    a likwidacja stanowiska pracy? zwolnienie z przyczyn ekonomicznych?

  • 4. Data: 2005-04-27 18:39:09
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > a likwidacja stanowiska pracy? zwolnienie z przyczyn ekonomicznych?

    Problem w tym ze stanowiska nie zlikwiduja bo jest potrzebne.

  • 5. Data: 2005-04-28 19:32:20
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:d4m2og$klf$1@nemesis.news.tpi.pl tigek <t...@w...pl>
    pisze:

> [...]
    > bo się "nie da" (??!!). tylko pracownik może się zwolnić. Pojęcie o KP
    > zielone mam, ale może mi ktoś poradzi.Obawiam się dyscyplinarki jako
    Ale w czym ci poradzić?
    Słyszłeś coś może o PIP-ie, Sądzie Pracy, Sanepidzie, BHP, bezp. ppoż., US,
    UKS i takich tam różnych fajnych organiazacjach? ;)

    Jotte