PracaGrupypl.praca.dyskusje › co wybrac?

  • 1. Data: 2005-04-26 18:31:28
    Temat: co wybrac?
    Od: zsoi@na_megapolis.pl

    Witam

    Mam problem, ktory mam nadzieje, ze przy pomocy szanownych grupowiczow
    uda mi sie prawidlowo rozwiazac;)

    Jestem studentem III roku informatyki, wlasnie pracuje na moje pierwsze
    literki przed nazwiskiem (i, n oraz z:), a jako ze praca to malo
    zajmujaca i zostawiajaca mi spooro wolnego czasu, postanowilem znalezc
    prace. Po tygodniu szukania, paru wyslanych cv-kach i jednej rozmowie,
    stalo sie - znalazlem zatrudnienie!:) Firma i praca zapowiadaja sie
    interesujaco: http://www.xdsnet.pl/profil/

    W czym jednak problem? Ano w tym, ze dokladnie w tym samym czasie
    zglosilem sie na wakacyjny, 3-miesieczny staz w Comarchu, do ktorego
    szczesliwie mnie zakwalifikowano, o czym dowiedzialem sie tydzien po
    znalezieniu pracy.

    I w tym momencie zaczyna sie moj problem? Co wybrac? Prace na pol etatu
    od maja w pierwszej z wymienionych firm, czy trzymiesieczny staz od
    sierpnia z perspektywa mozliwosci pozniejszego zatrudnienia w drugiej z
    wymienionych firm? Bo pogodzenie obu opcji raczej w rachube nie
    wchodzi:)

    Moze ktos z grupowiczow byl na stazu w Comarchu w poprzednich latach i
    moze podzielic sie wrazeniami? Wiem, ze temat pracy w Comarchu byl juz
    na grupie poruszany, jednak opinii o samym stazu nie znalazlem.

    Pozdrawiam i czekam na opinie

    --
    the net is vast and infinite

    zsoi

  • 2. Data: 2005-04-26 19:05:57
    Temat: Re: co wybrac?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Moze ktos z grupowiczow byl na stazu w Comarchu w poprzednich latach i
    > moze podzielic sie wrazeniami? Wiem, ze temat pracy w Comarchu byl juz
    > na grupie poruszany, jednak opinii o samym stazu nie znalazlem.

    Ja ci powiem tak ...

    Dostaniesz robote do zrobienia, bedziesz musial sie z niej wywiazac.
    Niestety pewnie bedziesz w zespole i na sukces bedzie pracowal caly
    zespol. Jesli bedziesz w tym dobry i sie wykazesz to dostaniesz umowe.
    Jesli bedziesz mial baranow w zespole, to tylko twoj kierownik praktyki
    bedzie w stanie wyłapac tą roznice o ile jakos sie z tego bedziesz
    wybijał. Poczatkujacy nie maja tu duzej mozliwosci manewru, ale cos tam
    ponegocjowac się da jesli taki praktykant rokuje nadzieję.

    Co bedzie na umowie to zalezy od tego jak sie wykazesz i czy bedziesz w
    stanie klocic sie o to i jak pojdzie twoim współryzykantom.

    Twoja decyzja, twoje ryzyko. Przespij sie z tym.

    --
    Krzysiek, Krakow